Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy art. spoż. - produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy art. spoż. - produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ccd5d2-6f58-4135-81ad-93c4267e55b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228951/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych- produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7ccd5d2-6f58-4135-81ad-93c4267e55b43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu:
- platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz
oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- w pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za
pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci poczty elektronicznej e-mail: zk_kluczbork@sw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Kluczborku, ul. Katowicka 4, 46-200
Kluczbork;
Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Zakładzie Karnym w Kuczborku: e-mail: zk_kluczbork@sw.gov.pl lub
pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej
„ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele
archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat)
natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres
przechowywania 10 lat)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.10.2024.EK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 1 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA - dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg -
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 85 kg, kg 2 200;
2. Kasza manna w opak. do 25 kg -
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 12 kg, kg 300;
3. Mąka pszenna w opak. do 25 kg -
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 46 kg, kg 1 200;
4. Mąka ziemniaczana w opak. do 25 kg -
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 2 kg, kg 50;
5. Ryż w opak. do 25 kg -
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 104 k0,g kg 2 700;
6. Makaron różne formy w opak. do 50 kg
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 173 kg, kg 4 500.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 2 – PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA - dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Groch połówki łuskany w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 22 kg, ,kg 580;
2. Fasola średnia w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 62 kg, kg 1 600;
3. Kostka sojowa w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 38 kg, kg 1 000;
4. Kotlety sojowe - kotlet a'la schabowy o gramaturze min.30 g/szt. ,dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 3 kg, kg 80;
5. Pasztet sojowy Alupak 110 g – 130 g [kg] ,dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 8 kg, kg 200;
6. Dżem niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg, dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 38 kg, kg 1 000;
7. Marmolada w opak. do 15 kg , dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 65 kg, kg 1 700;
8. Powidła śliwkowe do 15 kg , dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 38 kg, kg 1 000.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 3 – CUKIER , dostawa do ZK w Kluczborku:
Cukier biały w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 165 kg, kg 2 000.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 4 – WODA MINERALNA – dostawa do ZK w Kluczborku:
Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l – dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 247 l, l 3 000.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 5 – PRZYPRAWY, ZUPY I SOSY -dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg, kg 120;
2. Papryka ostra mielona w opak. od 1 do 5 kg -CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 kg, kg 91;
3. Pieprz czarny mielony w opak. od 1 do 5 kg -CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 15 kg, kg 180;
4. Sól spożywcza w opak. do 50 kg - CPV 15872400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 91 kg, kg 1 100;
5. Liść laurowy w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1,6 kg, kg 19;
6. Ziele angielskie w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1,3 kg, kg 16;
7. Majeranek suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 3 kg, kg 36;
8. Koper suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 0,5 kg, kg 6;
9. Musztarda w opak. Do 5 kg – CPV 15871250-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 190;
10. Majonez w opak. Do 5 kg – CPV 15871273-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg, kg 50;
11. Ocet w opak. od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 l, l 45;
12. Kwasek cytrynowy w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1 kg, kg 11;
13. Przyprawa do zup w płynie w opak. Do 1 l - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 136 l, l 1 650;
14. Koncentrat pomidorowy 30% w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331427-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 115 kg, kg 1 400;
15. Leczo pieczarkowe w opak. od 5 do 10 kg - CPV 15331000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 70 kg, kg 850;
16. Kisiel bez cukru w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 2 kg, kg 28;
17. Herbata w opak. do 1 kg - CPV15863000-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 37 kg, kg 450;
18. Kawa zbożowa w opak. do 50 kg - CPV 15860000-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 30 kg, kg 370;
19. Bulion warzywny w opak. do 5 kg – CPV 15891500-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 68 kg, kg 820;
20. Zupa barszcz biały w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg, kg 50;
21. Zupa barszcz czerwony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg, kg 50;
22. Zupa kalafiorowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 9 kg, kg 110;
23. Zupa brokułowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 7 kg, kg 90;
24. Zupa żurek w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 7 kg, kg 90;
25. Zupa szparagowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg, kg 120;
26. Zupa grzybowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 kg, kg 100;
27. Zupa cebulowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg, kg 50;
28. Sos meksykański w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg, kg 120;
29. Sos myśliwski w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg, kg 120;
30. Sos boloński w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg, kg 50.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15891000-0 - Zupy i buliony
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 308 kg, kg 8 000;
2. Kasza manna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 62 kg, kg 1 600,
3. Mąka pszenna w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 154 kg, kg 4 000;
4. Mąka ziemniaczana w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 15 kg, kg 400;
5. Ryż w opak. do 25 kg - CPV 15614300-3
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 177 kg, kg 4 600;
6. Makaron różne formy w opak. do 50 kg - CPV 15851100-9
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 196 kg, kg 5 100.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 7 – PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Groch połówki łuskany w opak. do 50 kg - CPV 15331130-7
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 115 kg, kg 3 000;
2. Fasola średnia w opak. do 50 kg - CPV 15331130-7
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 154 kg, kg 4 000;
3. Kostka sojowa w opak. do 50 kg - CPV 15330000-0
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 58 kg, kg 1 500;
4. Kotlety sojowe - kotlet a'la schabowy o gramaturze min.30 g/szt.
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 6 kg, kg 160;
5. Pasztet sojowy Alupak 110 g – 130 g
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 23 kg , kg 600;
6. Dżem niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg – CPV 15332296-5
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 115 kg, kg 3 000;
7. Marmolada w opak. do 15 kg - CPV 15332230-5
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 69 kg, kg 1 800;
8. Powidła śliwkowe do 15 kg - CPV 15332230-5
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 69 kg, kg 1 800.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 8 – CUKIER -dostawa do OZ Sieraków Śląski:
Cukier biały w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 247 kg, kg 3 000.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 9 – WODA MINERALNA - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l – dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 247 l. l 3 000.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 10 – PRZYPRAWY, ZUPY I SOSY - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 6 kg, kg 70;
2. Papryka ostra mielona w opak. od 1 do 5 kg -CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 6 kg, kg 70;
3. Pieprz czarny mielony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 12 kg, kg 140;
4. Sól spożywcza w opak. do 50 kg - CPV 15872400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 148 kg, kg 1 800;
5. Liść laurowy w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg, kg 60;
6. Ziele angielskie w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg, kg 60;
7. Majeranek suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg, kg 60;
8. Koper suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg, kg 60;
9. Musztarda w opak. Do 5 kg – CPV 15871250-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
10. Majonez w opak. Do 5 kg – CPV 15871273-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
11. Ocet w opak. od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 15 l, l 180;
12. Kwasek cytrynowy w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg, kg 60;
13. Przyprawa do zup w płynie w opak. Do 1 l - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 140 l, l 1 700;
14. Koncentrat pomidorowy 30% w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331427-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 198 kg, kg 2 400;
15. Leczo pieczarkowe w opak. od 5 do 10 kg - CPV 15331000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 157 kg, kg 1 900;
16. Kisiel bez cukru w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 7 kg, kg 80;
17. Herbata w opak. do 1 kg - CPV15863000-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 49 kg, kg 600;
18. Kawa zbożowa w opak. do 50 kg - CPV 15860000-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 78 kg, kg 950;
19. Bulion warzywny w opak. do 5 kg – CPV 15891500-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 124 kg, kg 1 500;
20. Zupa barszcz biały w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 19 kg, kg 225;
21. Zupa barszcz czerwony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
22. Zupa kalafiorowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
23. Zupa brokułowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
24. Zupa żurek w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
25. Zupa szparagowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
26. Zupa grzybowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
27. Zupa cebulowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
28. Sos meksykański w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg, kg 175;
29. Sos myśliwski w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg, kg 175;
30. Sos boloński w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg, kg 175.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15891000-0 - Zupy i buliony
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamaw.przewid.możli.wprowadz. zmian w umowie: 1) zmiany obow. przepisów prawnych mających wpływ na realizacjęUmowy, a w szczególności na jej zakres, termin; 2) zm. konta, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy; 3) zm. nazwy, adresu
firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przeksz. lub połączeniem z inną firmą; 4) wystąpienia sytuacji
niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację; 5) zmniej. łącznej wart. brutto
danej części zamówienia do 30% od wartości danej części umowy ze względu na wystąpienie okoliczności, kt.nie można
było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwł. powodowanych zmniej. liczby os., bądź innych nadzwyczajnych
sytuacji lub zdarzeń; 6) gdy zamaw. korzysta z zastrz.prawa do skorzystania z okresowych promocji i upustów
wprowadzonych przez prod. (ceny niższe niż zawarte w umowie); 7) zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej: a)
zaistnieniem siły wyższej, kt. w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zew., niemożliwym do przewidzenia, zwłaszcza
zdarzeniem będącym działaniami przyrody o katastrofalnych skutkach (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w
czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.),
b) zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty,
itp.), aktem władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym
chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, c) bezprawnym działaniem
osób trzecich, za kt.Wykon.nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o powszechnie obow. przepisy prawa lub umowy.
2. Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku
ich zmiany może ulec zmianie cena brutto, przy zachowaniu następujących warunków: a) w sytuacji podwyższenia stawki
podatku od towarów i usług dla danego towaru (asortymentu) – Wykon.uprawniony jest do podwyższenia ceny brutto za
dany towar o różnicę w staw.podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określ. w ofercie Wykon., a stawką obow.ą po
zmianie stawki. Wykon. nie jest uprawniony do podwyższenia ceny brutto za towary dostar.Zamaw., przed dniem zmiany
stawki podatku. b) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru – Wykon. zobow. jest do
obniżenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określona w ofercie
Wykon., a stawką obow. po zmianie stawki podatku. 3. W przyp.określ.w ust. 2 pkt 1 i pkt 2, każdorazowo niezmienna
pozostaje cena netto towaru, stanowiąca podst. do naliczenia podatku od towarów i usług. 4. Zamaw. przewiduje, że w
okresie trwania podpisanej, obow.umowy podane ceny jedn.towarów mogą ulec zmianie kwart. o wskaźnik cen towarów i
usł.kons.ogłaszany przez prezesa GUS. Wzrost lub obniżenie cen jednost. nie większe niż 10 % nie będzie stanowiło
podstawy do ubiegania się przez Stronę o waloryzację wartości umowy. 5. Zmiana cen jedn. nastąpić na podstawie wniosku
Strony o waloryzację cen oraz dokum. dołączonych do tego wniosku potwierdzających rzeczywistą zmianę cen powyżej
wskaźnika określonego w pkt 4. 6. Zm.wynagr. w wys. 50% zmiany wykaz. w pkt 5, może nastąpić na podst.pisemnego aneksu podp. przez obie Strony Umowy. 7. Maks.wartość zmiany cen, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie do 50 % w stosunku do wartości całkowitego wynagr. brutto określ. w § 2 ust. 1 umowy. 8 Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-06
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywne dostawy art. spoż. - produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy, jaj, ryb i konserw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Zajęcia reedukacyjne
- Dobudowa oświetlenia na terenie gminy Kluczbork-Budowa oświetlenia na cmentarzu komunalnym i w Unieszowie
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 Biały konik w Koninie w 2025 r.
- SVA/BZ/4620-22/2024 Dostawa wody źródlanej i mineralnej dla pracowników Spółki AMW Sinevia Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy art. spoż. - produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, deserów, kaw i herbat dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.