eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProszowiceDostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego i butli.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego i butli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 13

1.5.2.) Miejscowość: Proszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spzoz.proszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz.proszowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego i butli.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab1946fd-2267-45fd-8f6f-6ef1e07ab509

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00336783/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa gazów medycznych oraz dzierżawa zbiornika i butli.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab1946fd-2267-45fd-8f6f-6ef1e07ab509

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ab1946fd-2267-45fd-8f6f-6ef1e07ab509

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, Zamawiający informuje, że
wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w części XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna Dotycząca Przetwarzania Danych Osobowych została określona w części XXXII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Dotycząca Przetwarzania Danych Osobowych ( w tym ograniczenia stosowania) została określona w części XXXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 28/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gazów medycznych w opakowaniach i transportem Wykonawcy:

1. Dostawa tlenu medycznego ciekłego z jednoczesną dzierżawą zbiornika kriogenicznego dla tlenu ciekłego o pojemności ok. 11-13 ton, oraz odpowiednim osprzętem (armatura, parownica, telemonitoring, skrzynka zasilania elektrycznego);
2. Dostawa sprężonego tlenu medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli;
3. Dostawa dwutlenku węgla medycznego do zastosowań wewnętrznych wraz z dzierżawą butli;
4. Dostawa wózków – stojaków 1- butlowych do butli medycznych wraz z ich dzierżawą;
5. Specjalistyczny transport butli z gazami medycznymi oraz rozładunek cysterny z tlenem medycznym ciekłym;
6. Przegląd i konserwacja instalacji gazów medycznych,

dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie 24 miesięcy od dnia obowiązywania umowy zgodnie z zasadami i wymogami szczegółowo określonymi w załączniku Nr 2 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

- posiada uprawnienia do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi (gazami medycznymi) oraz do wytwarzania produktu leczniczego (gazów medycznych), w przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą produktu – ustawa z dnia 06 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2021 r., poz. 1977 z późniejszymi zmianami),

- posiada uprawnienia do przeglądu i konserwacji instalacji wewnętrznej gazów medycznych posiadający Certyfikat PN-EN ISO 13485-2016/AC:2012 lub równoważna wraz z certyfikatem EC na Dyrektywę 98/79/WE o wyrobach medycznych zaświadczające, że wykonawca jest uprawniony,

- posiada uprawnienia do przeglądu i konserwacji źródeł zasilania instalacji gazów medycznych posiadający autoryzację producenta urządzeń redukcyjnych stacji tlenu, podtlenku azotu, dwutlenku węgla, do przeprowadzenia czynności .

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

d) zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada niezbędne zaplecze techniczne do serwisowania instalacji rurociągowych gazów medycznych i próżni,
- posiada dostęp do oryginalnych części zamiennych do przeglądu i konserwacji instalacji,
- dysponuje osobami uprawnionymi do wykonywania przeglądów i konserwacji instalacji wewnętrznej gazów medycznych i do przeglądu i konserwacji źródeł zasilania instalacji gazów medycznych z min. 2 letnim doświadczeniem w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami, osoby będą dysponowały min. jednym dokumentem – potwierdzeniem odbytego kursu/szkolenia w zakresie wykonywania konserwacji i okresowych przeglądów instalacji wewnętrznej gazów medycznych i źródeł zasilania instalacji gazów medycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

b) Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3c) do SWZ) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (odpowiedni dokument):
- ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) lub równoważny dokument w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej;
- ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) lub równoważny dokument na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą;
- zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub równoważny dokument w zakresie obrotu produktami leczniczymi
- w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny.

2. Certyfikat PN-EN ISO 13485-2016/AC:2012 lub równoważna wraz z certyfikatem EC na Dyrektywę 98/79/WE o wyrobach medycznych zaświadczające, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania przeglądów i konserwacji instalacji wewnętrznej gazów medycznych.

3. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta urządzeń redukcyjnych stacji tlenu, dwutlenku węgla, do przeprowadzenia czynności przeglądu i konserwacji źródeł zasilania instalacji gazów medycznych.

4. Oświadczenie Wykonawcy, że:
- posiada niezbędne zaplecze techniczne do serwisowania instalacji rurociągowych gazów medycznych i próżni,
- posiada dostęp do oryginalnych części zamiennych do przeglądu i konserwacji instalacji.

5. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie przeglądu i konserwacji instalacji wewnętrznej gazów medycznych i źródeł zasilania instalacji gazów medycznych, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Ważny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia produktu leczniczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2021 r. poz.1977 z późniejszymi zmianami) – dotyczy produktów leczniczych.
2. Deklaracja zgodności producenta, aktualne Certyfikaty i Wpis/zgłoszenie oferowanego przedmiotu zamówienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z art. 138 ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o Wyrobach Medycznych (Dz. U.2022, poz. 974 z późniejszymi zmianami) – dotyczy wyrobów medycznych.
3. Karty charakterystyki produktu leczniczego.
4. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że wraz z każdą dostawą tlenu medycznego ciekłego będą dołączane wyniki badań czystości gazu – świadectwo kontroli jakości.

6. Jeżeli wraz z ofertą Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
7. Przepisu ust. 6 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Ważny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia produktu leczniczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2021 r. poz.1977 z późniejszymi zmianami) – dotyczy produktów leczniczych.
2. Deklaracja zgodności producenta, aktualne Certyfikaty i Wpis/zgłoszenie oferowanego przedmiotu zamówienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z art. 138 ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o Wyrobach Medycznych (Dz. U.2022, poz. 974 z późniejszymi zmianami) – dotyczy wyrobów medycznych.
3. Karty charakterystyki produktu leczniczego.
4. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że wraz z każdą dostawą tlenu medycznego ciekłego będą dołączane wyniki badań czystości gazu – świadectwo kontroli jakości.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektach umów - Załącznik Nr 5 i 5a do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.