eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynUnowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kętrzynie w ramach projektu pt. ,,Technik analityk - Nowe narzędzia, Nowe wyzwania"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kętrzynie w ramach projektu pt. ,,Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII CURIE SKŁODOWSKIEJ W KĘTRZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000240508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11-400

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.ketrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00db6fac-acc7-4e5b-9be0-692aafe418a4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kętrzynie w ramach projektu pt. ,,Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00db6fac-acc7-4e5b-9be0-692aafe418a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00369339/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienie procesu nauczania w ZS im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie w postaci sprzętu, urządzeń i pomocy dydaktycznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie w ramach realizacji projektu "Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 - 2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481337

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FEWM.06.04-IZ.00-0020/23/B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 461967,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych, w ramach realizacji projektu "Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 - 2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 258153,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa laptopa, w ramach realizacji projektu "Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 - 2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 56443,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych, w ramach realizacji projektu "Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 - 2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 147370,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta uznana za najkorzystniejszą opiewała na kwotę 462 996,60 zł Supply24
Sp. z o.o., zatem znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – Zamawiający nie może
podwyższyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ww.
poziomu.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej
oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329590 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744984,99 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę : 62 0000,00
PLN, kolejno po wyborze oferty wykonawcy Domino Computer Jarosław
Myśliński, podwyższył ww. kwotę do wartości oferty ww. Wykonawcy. Po
wyborze oferty, Zamawiający pozyskał informację, że oferta ta podlegała
odrzuceniu (wykonawca złożył nieprawdziwe oświadczenie o spełnieniu
warunków SWZ przez oferowany produkt), co skutkowało koniecznością
unieważnienia czynności wyboru oferty najkorzystniejszej.
Po powtórzeniu oceny ofert, oferta uznana za najkorzystniejszą, złożona przez
LUKRUM Kamil Bielecki (LUKRUM Kamil Bielecki), ul. Śliwkowa 5, 82-520
Bądki, opiewała na kwotę 77 490,00, zatem przewyższa kwotę jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia –
Zamawiający nie może podwyższyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie
zamówienia do ww. poziomu.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej
oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195156,5 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta uznana za najkorzystniejszą opiewała na kwotę 173 808,84 zł Biuro
Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, zatem znacząco przewyższa kwotę jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia –
Zamawiający nie może podwyższyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie
zamówienia do ww. poziomu.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej
oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126378 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322000 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.