eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniecRozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie parku w ¦wierklañcu



Og³oszenie z dnia 2023-12-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie parku w ¦wierklañcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie parku w ¦wierklañcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-af6714f3-a09a-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00570276

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030215/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Rozbudowa i modernizacja placu zabaw w parku w ¦wierklañcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,152058,f9855512b20c7faa6b38e679aaa7fcd4.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, tj.: poczt± elektroniczn± na adres e-mail: lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl oraz barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl lub za po¶rednictwem platformy przetargowej.
Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wroc³aw; numer telefonu 71/787 35 34 (od poniedzia³ku do pi±tku, w dni robocze w godzinach 8:00-16:00); adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): informacja zawarta w dziale 22

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacja zawarta w dziale 22

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie modernizacji i rozbudowy placu zabaw w zabytkowym parku w ¦wierklañcu na podstawie za³±czonej do SWZ dokumentacji projektowej, w tym doposa¿enie placu zabaw w urz±dzenia zabawowe (22 sztuki) i elementy ma³ej architektury wymienione w dokumentacji projektowej. W zakres zamówienia wchodz± tak¿e:
• monta¿ nawierzchni bezpiecznej typu maty przerostowe oraz nawierzchni komunikacyjnej przerostowej typu krata trawnikowa,
• demonta¿ czê¶ci istniej±cych urz±dzeñ zabawowych,
• remont czê¶ci istniej±cych urz±dzeñ zabawowych.
Wszystkie kody QR zastosowane na placu zabaw musz± byæ aktywne bezterminowo.

Kolorystyka urz±dzeñ stonowana z przewag± zieleni i br±zu, dostosowana do charakteru obiektu oraz istniej±cych urz±dzeñ zabawowych i sprawno¶ciowych – zgodnie z wymaganiami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Wymagania wynikaj±ce z art. 100 Pzp: zamawiaj±cy wymaga zamontowania urz±dzeñ zabawowych oraz zastosowania rozwi±zañ dostosowanych do potrzeb i mo¿liwo¶ci u¿ytkowników z niepe³nosprawno¶ciami. Wszelkie tablice informacyjne, regulaminowe i edukacyjne musz± byæ dostosowane do zaleceñ Polskiego Zwi±zku Niewidomych opublikowanych w dokumencie pt. „Projektowanie i adaptacja przestrzeni publicznej do potrzeb osób niewidomych i s³abowidz±cych
- zalecenia i przepisy” (w za³±czeniu do specyfikacji). Pozosta³e informacje dotycz±ce zapewnienia dostêpno¶ci dla osób ze szczególnymi potrzebami zawarte s± w projekcie architektoniczno – budowlanym.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
1. Do¶wiadczenie wykonawcy: wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub rozbudowie / przebudowie, lub modernizacji placu zabaw o powierzchni min. 500 m2 wraz z monta¿em min. 10 urz±dzeñ zabawowych.
2. Kwalifikacje zawodowe personelu wykonawcy: wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± zdoln± do wykonania zamówienia, tzn. posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej (w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeñ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian umowy:
Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) udokumentowanego opó¼nienia w dostawie niezbêdnych materia³ów – dokonanie zmiany wymaga udokumentowania z³o¿enia zamówienia na zakup tych materia³ów,
2) konieczno¶ci pozyskania dodatkowych dokumentów lub wykonania decyzji administracyjnych lub postanowieñ,
3) je¿eli wydanie warunków, zgód lub zezwoleñ przez organy administracji i operatorów lub w³a¶cicieli sieci i urz±dzeñ infrastruktury technicznej, nast±pi³o w terminie przekraczaj±cym 30 dni od z³o¿enia wniosku o ich wydanie, pod warunkiem, ¿e Wykonawca zwróci siê o ich wydanie nie pó¼niej ni¿ 2 miesi±ce od zawarcia umowy,
4) wyst±pienia si³y wy¿szej - rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy,
5) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy,
6) których Zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ i nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
7) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp,
8) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych niezbêdnych do wykonania i ukoñczenia przedmiotu zamówienia, a nie bêd±cych wynikiem zaniechania lub niew³a¶ciwego dzia³ania Wykonawcy,
9) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych niezbêdnych do wykonania i ukoñczenia przedmiotu zamówienia, a nie bêd±cych wynikiem zaniechania lub niew³a¶ciwego dzia³ania Wykonawcy,
10) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót,
11) innych okoliczno¶ci, których ¿adna ze stron nie mog³a przewidzieæ w chwili zawierania umowy, a które uniemo¿liwiaj± terminowe wykonania prac,
12) braku mo¿liwo¶ci wykonywania umowy z uwagi na okoliczno¶ci zwi±zane z zapobieganiem przeciwdzia³aniem i zwalczaniem chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych,
13) wyst±pienia odmiennych warunków geologicznych, terenowych, wodnych, ¶rodowiskowych ni¿ przyjêto w dokumentacji,
14) wyst±pienia niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikaj±cych z dokumentacji projektowej.
Szegó³owy opis mo¿liwych zmian zawarty jest w projekcie umowy za³±czonym do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-12 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.