eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówremont zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Krzemionki 11 w Krakowie zlokalizowanym na dz. nr 438/2 obr. 12 jedn. ewid. Podgórze



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
remont zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Krzemionki 11 w Krakowie zlokalizowanym na dz. nr 438/2 obr. 12 jedn. ewid. Podgórze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: IV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE

1.3.) Oddział zamawiającego: IV LO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356724446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzemionki 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-525

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 656 36 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo4@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://iv-lo.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c9ed2da-12f4-4634-bea0-62148648c9ef

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

remont zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Krzemionki 11 w Krakowie zlokalizowanym na dz. nr 438/2 obr. 12 jedn. ewid. Podgórze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c9ed2da-12f4-4634-bea0-62148648c9ef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Konserwacja, restauracja i rekonstrukcja stolarki okiennej i drzwiowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KG.IVLO.272.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190111,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Krzemionki 11 w Krakowie zlokalizowanym na dz. nr 438/2 obr. 12 jedn. ewid. Podgórze,
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty towarzyszące tj:
1) ustalenie kolorystyki oraz przedstawienie modelowego (dla każdego typu) okna do akceptacji MWKZ,
2) roboty zabezpieczające, roboty wykończeniowe w tym naprawa oraz uzupełnienie tynków na szpaletach, malowanie szpalet, wymiana parapetów wewnętrznych, dostosowanie i doszczelnienie parapetów zewnętrznych,
3) usunięcie, utylizację gruzu i odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpa-dach ( t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.),
4) pozostałe roboty wyszczególnione w dokumentacji projektowej,
5) prowadzenia dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu robót w sposób umożli-wiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną i przekazania jej MWKZ w terminie 3 miesięcy od zakończenia wskazanych w pozwoleniu czynności

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Montażowe "MIDREW II" Michura Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491996223

7.3.4) Miejscowość: Młynne

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.