Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498856/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie deficytu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527
1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (17) 243 80 10
1.5.8.) Numer faksu: +48 (17) 243 80 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1808c3ab-b518-4f99-a603-1c0643fb399b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie deficytu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1808c3ab-b518-4f99-a603-1c0643fb399b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001822/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zaciągnięcie kredytu dłuterminowego z przeznaczeniem na finansowanie deficytu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.112.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1.1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000 zł (słownie: czterech milionów 00/100 złotych) z przeznaczeniem na spłatę finansowanie deficytu. Do obliczania ceny kredytu stosuje się zasady zawarte w Graficznym Harmonogramie Rzeczowo Finansowym zasad spłaty kredytu, który jest elementem oferty (załącznik nr 3). 1.2. Spłata kredytu następować będzie w ratach przy uwzględnieniu wymaganego przez Zamawiającego harmonogramu spłaty kredytu. Forma spłat rok 2025 – 500.000,00 zł cztery kwartalne raty kapitałowe po 125.000,00, rok 2026 – 500.000,00 zł cztery kwartalne raty kapitałowe po 125.000,00, rok 2027 – 500.000,00 zł cztery kwartalne raty kapitałowe po 125.000,00, rok 2028 – 500.000,00 zł cztery kwartalne raty kapitałowe po 125.000,00, rok 2029 – 500.000,00 zł cztery kwartalne raty kapitałowe po 125.000,00, rok 2030 – 500.000,00 zł cztery kwartalne raty kapitałowe po 125.000,00, rok 2031 – 500.000,00 zł cztery kwartalne raty kapitałowe po 125.000,00, rok 2032 – 500.000,00 zł cztery kwartalne raty kapitałowe po 125.000,00, 1.3. Koszty obsługi kredytu – zmienne, w oparciu o stawkę WIBOR 3M, powiększoną o marżę banku (niezmienna w całym okresie kredytowania) Termin zapadalności poszczególnych rat: ostatni dzień trzeciego miesiąca danego kwartału. 1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego dokonania wcześniejszej spłaty rat kapitałowych kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania późniejszej spłaty części rat kapitałowych w sytuacji, gdy wskaźniki zadłużeniowe uniemożliwią pełną spłatę zaplanowanej kwoty kapitału w umownym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w harmonogramie spłat kredytu skutkujących wprowadzeniem aneksu do umowy kredytowej. 1.5. Odsetki od Kredytu naliczane będą za każdy dzień korzystania z kredytu, począwszy od dnia uruchomienia kredytu w systemie kwartalnym (naliczane za każdy pełny kwartał a w kwartale zaciągnięcia kredytu i końcowej spłaty kredytu za faktyczną liczbę dni odsetkowych). Termin zapadalności spłaty odsetek: do 10 dnia po zakończeniu kwartału za który są naliczane. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin zapadalności spłaty odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 1.6. Prowizja od kredytu winna być przedstawiona w kwocie, która obejmuje wszelkie koszty do poniesienia przez Zamawiającego w związku z realizacją zamówienia, poza odsetkami. Prowizja jest kosztem ponoszonym jednorazowo. O naliczeniu, bądź odstąpieniu od naliczenia prowizji decyduje Wykonawca. Odsetki od udzielonego kredytu wraz z ewentualną ww. jednorazową prowizją stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy. 2. Warunki wykonania zadania. 2.1. Koszty obsługi kredytu: Oprocentowanie kredytu - zmienne, ustala się w oparciu o stawkę WIBOR 3M, liczoną dla danego miesiąca jako średnia arytmetyczna ogółu notowań z miesiąca poprzedniego, powiększoną o marżę banku, której wartość będzie niezmienna w całym okresie kredytowania. 2.2. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem stron zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M albo stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M bez kosztów obciążających dla zamawiającego. 2.3. Waluta kredytu - rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będzie dokonywać się w złotych polskich /PLN/. 2.4. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco (z deklaracją wekslową). 2.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania kredytu w mniejszej wysokości bez dodatkowych kosztów (opłat, kar, prowizji itp.). 2.6. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna;. 3. Szczegóły i opisowe warunki do wykonania zawarto w dziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 967171,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 967171,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 967171,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W LEŻAJSKU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000506998
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 38
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 967171,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2032-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KURYŁÓWKA
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kuryłówka w roku 2025
- "Prace z zakresu gospodarki leśnej w roku 2025 w lasach i zadrzewieniach w Gminie Kuryłówka"
więcej: przetargi KURYŁÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew"
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- "Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Pałecznica w 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów"
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.