Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230173142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cieplicka 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 756435700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalmsw.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4167339a-f729-4ada-bb86-ca66d57a673e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074645/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy żywności w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4167339a-f729-4ada-bb86-ca66d57a673e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
www.szpitalmsw.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami:
1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie:
a. przy użyciu Platformy zakupowej o której mowa w Rozdziale I niniejszej SWZ,
b. poczty elektronicznej.
2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikator Postępowania z Platformy zakupowej.
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w:
a. rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
b. rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
5) Dokumenty elektroniczne przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.
6) Forma złożenia oferty - zgodnie z pkt. XI.1 niniejszej SWZ.
7) Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, (adres zamawiającego podany w pkt. I niniejszej Specyfikacji), w tym również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuje, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe, wędliny drobiowe i wieprzowe.
Nazwa surowca Jm Ilość
1 baleron drobiowy kg. 250
2 baleron wieprzowy kg. 130
3 boczek faszerowany bez warzyw kg. 100
4 boczek wędzony parzony kg. 200
5 filet z indyka bez chrząstek nie mrożony kg. 600
6 filet z kurczaka schłodzony bez chrząstek nie mrożony kg. 1000
7 flaki wołowe blanszowane (bez rosołu wywaru) nie mrożone kg. 300
8 golonka wieprzowa tylna nie mrożona kg. 200
9 golonka z indyka (waga szt do 250g) nie mrożona kg. 300
10 gulaszowe wieprzowe bez chrząstek nie mrożone kg. 60
11 gulaszowe z indyka bez chrząstek nie mrożone kg. 40
12 indyk w galarecie kg. 250
13 kabanos drobiowy na naturalnym flaku kg. 150
14 kabanos wieprzowy na naturalnym flaku kg. 150
15 karczek wieprzowy b/k świeży kg. 700
16 karczek pieczony kg. 100
17 kaszanka kg. 220
18 kiełbasa biała kg. 200
19 kiełbasa śląska kg. 150
20 kiełbasa golonkowa kg. 200
21 kiełbasa krakowska sucha kg. 210
22 kiełbasa salami z pieprzem kg. 20
23 kiełbasa salami z suszonymi pomidorami kg. 20
24 kiełbasa salami(oryginalna) kg. 100
25 kiełbasa swojska kg. 200
26 kiełbasa myśliwska kg. 120
27 kiełbasa z czosnkiem kg. 120
28 kiełbasa szynkowa wieprzowa kg. 160
29 kiełbasa z kminkiem kg. 100
30 kiełbasa żywiecka wieprzowa kg. 250
31 kiełbaski frankfurterki kg. 300
32 krakowska drobiowa parzona kg. 200
33 kurczak świeży schłodzony kg. 50
34 łopatka pieczona kg. 350
35 łopatka wieprzowa b/k nie mrożona kg. 1300
36 mielonka drobiowa kg. 280
37 mielonka wieprzowa kg. 80
38 mięso mielone wołowo -wieprzowe nie mrożone kg. 50
39 mięso z indyka udziec nie mrożone kg. 30
40 mortadela wieprzowa kg. 50
41 ogonówka kg. 350
42 parówki wieprzowe grube -serdelki w naturalnym flaku kg. 200
43 parówki z szynki kg. 250
44 pasztet drobiowy bez dodatków 160g w puszce szt 1800
45 pasztet pieczony wieprzowy kg. 80
46 pasztetowa kg. 30
47 pieczeń drobiowa kg. 150
48 pierś pieczona kg. 150
49 polędwica drobiowa nie mielonka kg. 320
50 polędwica sopocka nie mielonka kg. 250
51 polędwica wiśniowa kg. 100
52 polędwica z majerankiem kg. 150
53 rolada z indyka kg. 60
54 rolada drobiowa szpinakowa kg. 120
55 rolada drobiowa z mozzarellą i suszonymi pomidorami kg. 80
56 salceson czosnkowy kg. 180
57 salceson wieprzowy czarny kg. 30
58 schab b/k nie mrożony kg. 1300
59 schab w przyprawach kg. 250
60 szyneczka mielonka 110g kubek ręcznie otwierana szt 2300
61 szynka b/k nie mrożona kg. 1100
62 szynka drobiowa gotowana nie mielonka kg. 200
63 szynka drobiowa konserwowa nie mielonka kg. 200
64 szynka wieprzowa gotowana nie mielonka kg. 320
65 szynka wieprzowa konserwowa nie mielonka kg. 250
66 udka drobiowe- średniej wielkości( do 250g) nie mrożone kg. 2500
67 wątroba wieprzowa kg. 100
68 wątróbka drobiowa kg. 100
69 wędzonka wieprzowa kg. 250
70 wołowe pieczeniowe extra (zrazowe) nie mrożone kg. 700
71 żeberka paski mięsne nie mrożone kg. 600
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do specyfikacji warunków zamowienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Bułka grahamka (100g) szt. 1000
2 Bułka pszenna(100g) szt. 2000
3 Bułka słodka z dżemem(100g) szt. 1000
4 Bułka tarta kg. 350
5 Chleb bezglutenowy(250g) szt. 100
6 Chleb pszenny(400g) szt. 600
7 Chleb razowy( 500g) szt. 16000
8 Chleb zwykły (600g) szt. 11000
9 Pączki z dżemem(100g) szt. 350
10 Rogal maślany bez nadzienia szt. 400
11 Rogal z nadzieniem czekoladowym (50g) szt. 500
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce cytrusowe, owoce inne niż tropikalne, owoce pestkowe, warzywa strączkowe suszone, warzywa liściaste, warzywa kapustne, kapusta kiszona, ogórek kiszony.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Arbuzy kg. 550
2 Banany żółte, zdrowe bez uszkodzeń i czarnych plam kg. 2000
3 Bazylia świeża w doniczce szt. 15
4 Botwina świeża, nie zwiędnięta w pęczkach pęczek 120
5 Brokuł świeży, zielony bez uszkodzeń i zanieczyszczeń szt. 50
6 Brzoskwinie kg. 200
7 Bób świeży kg. 30
8 Burak czerwony, świeży, zdrowy, czysty bez uszkodzeń, workowany 10 kg(pozostałe miesiące) kg. 1300
9 Burak czerwony młody , świeży, zdrowy, czysty bez uszkodzeń (maj, czerwiec, lipiec) kg. 500
10 Cebula czerwona kg. 400
11 Cebula zdrowa, czysta, cała bez uszkodzeń i kiełków, workowana 10-15 kg kg. 2000
12 Cukinia kg. 300
13 Cytryny kg. 50
14 Czosnek zdrowy, świeży bez uszkodzeń i zanieczyszczeń z wyłączeniem importu z Chin kg. 80
15 Dynia kg. 80
16 Fasola szparagowa świeża kg. 100
17 Gruszki kg. 450
18 Jabłka zdrowe, bez uszkodzeń w kartonach lub skrzynkach kg. 6000
19 Kalafior świeży, czysty, suchy bez uszkodzeń i zanieczyszczeń szt. 100
20 Kapusta biała o świeżym wyglądzie bez uszkodzeń i zanieczyszczeń (lipiec,sierpień,wrzesień,październik) szt. 500
21 Kapusta biała o świeżym wyglądzie bez uszkodzeń i zanieczyszczeń (pozostałe miesiące) kg. 900
22 Kapusta czerwona zdrowa, czysta bez uszkodzeń (lipiec,sierpień,wrzesień,październik) szt. 150
23 Kapusta czerwona zdrowa, czysta bez uszkodzeń (pozostałe miesiące) kg. 800
24 Kapusta kiszona z marchewką bez oznak gnicia w wiadrach 5 kg kg. 1300
25 Kapusta pekińska świeża, prawidłowo wykszatłcona bez uszkodzeń kg. 800
26 Kapusta włoska nie zwiędnięta, czysta bez uszkodzeń kg. 200
27 Kiwi szt. 2000
28 Koperek zielony świeży nie zwiędnięty w pęczkach (pozostałe miesiące) pęczek 1500
29 Koperek zielony świeży nie zwiędnięty w pęczkach(czerwiec,lipiec, sierpień, wrzesień) pęczek 1000
30 Mandarynki kg. 600
31 Marchew I gat. świeża, zdrowa, czysta bez uszkodzeń,workowana 10 kg kg. 2600
32 Natka pietruszki świeża nie zwiędnięta w pęczkach(czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień) pęczek 700
33 Natka pietruszki świeża nie zwiędnięta w pęczkach(pozostałe miesiące) pęczek 1000
34 Nektarynki kg. 250
35 Ogórek kiszony z przyprawami, zdrowy,twardy bez oznak pleśni i gnicia, wiadro 3 kg kg. 900
36 Ogórek zielony świeży, czysty bez uszkodzeń (czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień) kg. 700
37 Ogórek zielony świeży, czysty bez uszkodzeń (pozostałe miesiące) kg. 1000
38 Papryka kolorowa świeża bez uszkodzeń i zanieczyszczeń kg. 1400
39 Pieczarka świeża nie rozwinięta bez uszkodzeń i pleśni kg. 200
40 Pietruszka korzeń zdrowa,czysta bez uszkodzeń kg. 35
41 Pomarańcze gat. I , zdrowe bez uszkodzeń i oznak gnicia kg. 600
42 Pomidor świeży, czysty bez uszkodzeń (czerwiec,lipiec,sierpień ,wrzesień) kg. 1500
43 Pomidor świeży, czysty bez uszkodzeń (pozostałe miesiące) kg. 2000
44 Por zdrowy, prawidłowo wykształcony, świeży szt. 900
45 Rzodkiew biała sopel kg. 900
46 Rzodkiewka(czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień) pęczek 700
47 Rzodkiewka(pozostałe miesiące) pęczek 1200
48 Sałata zielona(czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień) szt. 1300
49 Sałata lodowa 1szt. nie mniej niż 400g szt. 900
50 Sałata zielona (pozostałe miesiące) szt. 1500
51 Seler korzeń, zdrowy,czysty bez uszkodzeń kg. 500
52 Szczypiorek świeży w pęczkach(czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień) pęczek 500
53 Szczypiorek świeży w pęczkach(pozostałe miesiące) pęczek 900
54 Śliwki kg. 150
55 Truskawka świeża bez pleśni i nadgnicia kg. 200
56 Winogrona białe kg. 200
57 Ziemniaki odmiana jednorodna w każdej dostawie bez uszkodzeń, plam chorobowych i kiełków, workowane 10-15 kg kg. 14000
58 Ziemniaki młode, odmiana jednorodna, świeże bez uszkodzeń, workowane 10-15 kg(czerwiec,lipiec sierpień) kg. 6000
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1c do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, ryby przetworzone i konserwowane.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Brokuły mrożone kwiatek opakowania 2-5 kg kg. 900
2 Brukselka mrożona opakowania 2-5 kg kg. 50
3 Bób mrożony opakowanie 2-5 kg kg. 15
4 Fasolka szparagowa zielona mrożona cięta opakowania 2-5 kg kg. 150
5 Fasolka szparagowa żółta mrożona cięta opakowania 2-5kg kg. 200
6 Filet z dorsza mrożony, (400-900g) SHP do 5% technologicznej glazury kg. 600
7 Filet z mintaja mrożony, jeden gatunek ,(nie mniej niż 160 g) SHP do 5% technologicznej glazury kg. 400
8 Filet z morszczuka mrożony,( nie mniej niż 150g)SHP do 5% technologicznej glazury z wykluczenie importu z Chin kg. 500
9 Groszek zielony mrożony kg. 200
10 Kalafior mrożony kwiatek opakowania 2-5kg kg. 600
11 Karp patroszony kg. 50
12 Makrela w oleju kg. 150
13 Makrela wędzona luz M , L kg. 70
14 Marchew mrożona opakowania 2-10kg kg. 500
15 Mieszanka mrożona 8 składnikowa opakowania 2-10kg kg. 700
16 Owoce mrożone aronia kg. 50
17 Owoce mrożone truskawka kg. 50
18 Owoce mrozone wiśnia kg. 50
19 Owoce mrożone czarna porzeczka kg. 50
20 Mieszanka kompotowa mrożona (śliwka, jabłko, agrest, aronia, porzeczka czerwona, wiśnia) opakowania 2-5kg kg. 1300
21 Mieszanka kompotowa mrożona (wiśnia, śliwka, czerwona porzeczka, aronia, truskawka) opakowania 2-5kg kg. 300
22 Miruna bez skóry mrożona ,( nie mniej niż 300g) SHP do 5% technologicznej glazury kg. 200
23 Papryka mrożona opakowania 2-5kg kg. 300
24 Paprykarz szczeciński (puszka 0,341kg) kg. 150
25 Pasta z makreli (wiadro 3 kg) kg. 30
26 Pieczarka mrożona opakowania 2-5kg kg. 400
27 Pyzy z mięsem mrożone opakowanie 2,5 kg kg. 260
28 Pyzy bez mięsa opakowanie 2,5 kg kg. 260
29 Seler mrożony opakowania 2-5kg kg. 350
30 Szpinak mrożony opakowania 2-5 kg kg. 400
31 Szprot w oleju (0,18kg) kg. 200
32 Szprot w pomidorach(0,18kg) kg. 250
33 Śledź matias w wiaderku(4kg) kg. 250
34 Tuńczyk w oleju (w kawałkach ) puszka z otwieraczem kg. 100
35 Tuńczyk w sosie własnym (w kawałkach )puszka z otwieraczem kg. 250
36 Włoszczyzna paski mrożona opakowania 2-10 kg kg. 1600
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1d do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze, kakao, wyroby cukiernicze, kawa, herbata, sosy, przyprawy i zioła, zupy i buliony, owoce konserwowane, owoce suszone, soki, napoje i woda mineralna.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Ananas konserwowy kg. 280
2 Barszcz czerwony opakowanie 3 kg zawartość sodu w 100g/0,5g kg. 5
3 Barszcz w płynie opakowanie 0,5 l litr. 4
4 Bazylia suszona kg. 4
5 Budyń kg. 4
6 Brzoskwinia konserwowa kg. 350
7 Cebula prażona kg. 2
8 Cebulka konserwowa dekoracyjna kg. 2
9 Chrzan konserwowy kg. 130
10 Ciecierzyca kabuli sucha kg. 250
11 Cukier biały kg. 2200
12 Cukier puder kg. 20
13 Cukier wanilinowy (32g) kg. 4
14 Cynamon kg. 2
15 Czosnek niedźwiedzi suszony kg. 4
16 Czubryca czerwona kg. 0,5
17 Czubryca zielona kg. 0,5
18 Czosnek suszony kg. 3
19 Ćwikła kg. 90
20 Dżem brzoskwiniowy z kawałkami owoców(nie niskosłod) kg. 10
21 Dżem o niskiej zawartości cukru kg. 10
22 Dżem truskawkowy z kawałkami owoców(nie niskosłodz) kg. 10
23 Dżem wiśniowy z kawałkami owoców(nie niskosł) kg. 10
24 Dżem z czarnej porzeczki z kawałkami owoców( nie niskosł) kg. 10
25 Dżemiki 1 razowe szt. 5000
26 Fasola suszona(drobna i gruba) kg. 250
27 Fasolka konserwowa kolorowa(ziarno) kg. 300
28 Fasolka konserwowa szparagowa cięta (puszka) kg. 20
29 Galaretka owocowa różne smaki kg. 7
30 Groch suszony łuskany kg. 180
31 Groszek konserwowy(puszka z otwieraczem) kg. 300
32 Groszek ptysiowy opakowanie do 0,5 kg kg. 45
33 Herbata expresowa- torebka kg. 270
34 Kakao naturalne extra ciemne nierozp. (tłuszcz kakaowy 10-12%, bez gorczycy i selera) (200g) kg. 70
35 Kasza gryczana kg. 250
36 Kasza jaglana kg. 100
37 Kasza jęczmienna kg. 250
38 Kasza manna(nie expresowa) kg. 100
39 Kasza pęczak kg. 40
40 Kasza perłowa kg. 50
41 Kawa zbożowa (500g) kg. 100
42 Ketchup kg. 150
43 Kisiel owocowy różne smaki kg. 3
44 Kleik ryżowy szt. 50
45 Kolendra przyprawa ziarno kg. 0,5
46 Kolendra liście kg. 0,5
47 Kokos do ciasta kg. 1
48 Kompot aronia kg. 50
49 Kompot czarna porzeczka kg. 30
50 Kompot śliwka kg. 30
51 Kompot truskawka kg. 30
52 Kompot wiśnia kg. 30
53 Koncentrat pomidorowy 30% puszka 0,8 kg kg. 300
54 Koperek suszony kg. 2
55 Krem do tortu różne smaki szt. 10
56 Kukurydza konserwowa(z otwieraczem) kg. 380
57 Kuskus kg. 50
58 Kutia gotowa kg. 2
59 Kwasek cytrynowy kg. 4
60 Lubczyk suszony kg. 2
61 Liść laurowy (opakowanie do 0,5kg) kg. 2
62 Majeranek (opakowanie do 0,5kg) kg. 7
63 Majonez dekoracyjny (0,7kg ) kg 500
64 Makaron spagetti na mące durum opakowanie 3kg kg. 220
65 Makaron kokarda na mące durum opakowanie 3 kg kg. 150
66 Makaron łazanki na mące durum opakowanie 3 kg kg. 60
67 Makaron muszelki na mące durum opakowanie 3 kg kg. 50
68 Makaron nitki na mące durum opakowanie 3 kg kg. 120
69 Makaron ryżowy opakowanie 3kg kg. 40
70 Makaron rurka na mące durum opakowanie 3 kg kg. 60
71 Makaron świderki na mące durum opakowanie 3 kg kg. 100
72 Makaron żytni razowy do 1,5 kg kg. 200
73 Masa makowa kg. 3
74 Mąka pszenna wrocławska typ 500 kg. 500
75 Mąka pszenna tortowa typ 405 kg. 300
76 Mąka krupczatka kg. 50
77 Mąka ziemniaczana kg. 100
78 Miód naturalny 1 razowe opakowanie szt. 2000
79 Musztarda sarepska opakowanie 1kg kg. 100
80 Ocet balsamiczny litr. 4
81 Ocet jabłkowy litr. 4
82 Ocet spirytusowy 10% kwasowości opakowanie 1L litr. 3
83 Ogórki konserwowe kg. 650
84 Olej rzepakowy litr. 1200
85 Oliwki cięte słoik kg. 110
86 Oregano suszone kg. 1
87 Orzechy włoskie łuskane kg. 3
88 Otręby pszenne kg. 10
89 Papryka konserwowa ćwiartki kg. 500
90 Papryka chili mielona opakowanie 0,5 kg kg. 4
91 Papryka słodka sypka 100% opakowanie 0,5 kg kg. 12
92 Papryka ostra sypka 100% opakowanie 0,5 kg kg. 6
93 Papryka wędzona sypka 100% opakowanie 0,5 kg kg. 6
94 Pędy bambusa konserwowe (200-300g) kg. 4
95 Pieczarka konserwowa kg. 250
96 Pieprz cytrynowy opakowanie 0,5 kg kg. 4
97 Pieprz czarny 100% mielony opakowanie 0,5 kg kg. 30
98 Pieprz ziołowy opakowanie 0,5 kg kg. 4
99 Pietruszka suszona opakowanie do 0,3 kg kg. 2
100 Płatki kukurydziane kg. 70
101 Płatki kukurydziane z miodem kg. 50
102 Płatki owsiane(nie błyskawiczne) kg. 100
103 Pomidory suszone w zalewie kg. 40
104 Pomidory w puszce bez skóry kg. 500
105 Proszek do pieczenia(30g) kg. 5
106 Przyprawa chińska 0,5-1 kg kg. 9
107 Przyprawa curry kg. 5
108 Przyprawa do bigosu, kg. 2
109 Przyprawa do drobiu opakowanie 800g, bez dodatku soli,glutaminianu sodu,konserwantów,sztucznych barwników kg. 14
110 Przyprawa do flaków kg. 3
111 Przyprawa do gyrosa kg. 1
112 Przyprawa do mięs opakowanie 800g, bez dodatku soli, glutaminianu sodu, sztucznych barwników kg. 16
113 Przyprawa do ryb opakowanie 800g bez dodatku soli, glutaminianu sodu, konserwantów, sztucznych barwników kg. 4
114 Przyprawa do gulaszu opakowanie 800g bez dodatku soli, glutaminianu sodu, konserwantów, sztucznych barwników kg. 2
115 Przyprawa do wołowiny kg. 3
116 Przyprawa do ziemniaków kg. 2
117 Przyprawa gałka muszkatołowa kg. 1
118 Przyprawa imbir kg. 1
119 Przyprawa kurkuma kg. 5
120 Przyprawa sypka -suszone warzywa kg. 230
121 Przyprawa do potraw chińskich kg 9
122 Rodzynki kg. 1
123 Rosół drobiowy bez glutaminianu sodu (opakowanie 0,5kg - 1 kg) kg. 150
124 Rosół drobiowy pasta( opakowanie 0,5kg-1 kg) kg. 150
125 Rozmaryn suszony kg. 1
126 Ryż kg. 900
127 Sałatka warzywna kapusta biała(słoik 1litr) litr. 250
128 Sałatka warzywna kapusta czerwona(słoik 1 litrowy) litr. 150
129 Seler konserwowy kg. 300
130 Słonecznik łuskany (opakowanie do 250g) kg. 10
131 Soczewica czarna sucha kg. 80
132 Soczewica czerwona sucha kg. 250
133 Soczewica zielona sucha kg. 150
134 Soda spożywcza kg. 3
135 Soja konserwowa(kiełki) kg. 250
136 Soja ziarno kg. 200
137 Sok owocowy ze słomką (200 gram) szt. 350
138 Sos do sałatek grecki opakowanie 0,5- 0,7 kg kg. 5
139 Sos do sałatek ogrodowy opakowanie 0,5- 0,7 kg kg. 1
140 Sos do sałatek włoski opakowanie 0,5- 0,7 kg kg. 1
141 Sól kg. 700
142 Sól do peklowania kg. 3
143 Suchary bez cukru szt. 60
144 Suszone warzywa 100%, bez glutaminianu sodu kg. 300
145 Szczaw konserwowy kg. 100
146 Szparagi solone słoik kg. 4
147 Śmietana w proszku do tortów kg. 2
148 Tymianek suszony kg. 2
149 Woda mineralna gazowana 500ml szt. 500
150 Woda mineralna niegazowana 500ml szt. 6000
151 Zacierka kg. 180
152 Ziele angielskie mielone (op.do 0,5kg) kg. 9
153 Ziele angielskie ziarno (op.do 0,5kg) kg. 5
154 Zioła prowansalske kg. 1
155 Żelatyna (op.do 0,5kg) kg. 20
156 Żurek zakwas 0,5 l litr. 60
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1e do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko, śmietana, twaróg, sery, jogurty.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Drożdże piekarskie świeże (100 g) kg. 5
2 Jogurt naturalny(bez dodatków150g) szt. 12000
3 Jogurt z dodatkami owoców(150g) szt. 5000
4 Kefir (200g) szt. 4000
5 Margaryna kg. 25
6 Masełko 1 razowe szt. 800
7 Masło,zawartość tłuszczu min. 82% (200g) kg. 2000
8 Mleko UHT 3,2%(karton-1 litrowy) litr 8000
9 Ser mozzarella (1 kulka 125g) szt. 3500
10 Ser pleśniowy kg. 250
11 Ser topiony z dodatkami w krążkach (opakowanie180gx8szt.) szt. 600
12 Ser żółty twardy(wykluczając pr. seropodobne ) kg. 600
13 Ser typu feta 270g szt. 800
14 Serek fromage 80g szt. 3500
15 Serek homogenizowany(z owocami 120-150g) szt. 2800
16 Serek kiri (opakowanie100gx6szt.) op. 2200
17 Serek tartare(opakowanie 60sztx20g) naturalny op. 200
18 Serek wiejski (200g) szt. 6000
19 Sery topione(100g)(wykluczając kremy serowe) kg. 130
20 Śmietana 18% kubek 0,40l litr 450
21 Śmietana 30% kubek 0,40l litr 400
22 Twaróg półtłusty naturalny (wykluczając pr .seropodobne) kg. 1000
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1f do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja konsumpcyjne świeże.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Jaja konsumpcyjne kurze kl”L” szt 62000
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1g do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis o prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby).
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem / podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 7 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zamówieniowa https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Zakup i dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA WRAZ ZE WSPARCIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ W OBIEKTACH SĄDU REJONOWEGO W JELENIJ GÓRZE PRZY UL. MICKIEWICZA 21 I UL. BANKOWEJ 18
- Zagospodarowanie innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych w okresie od 01.01.2025-31.12.2025
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego i oprogramowania dla KANS w Jeleniej Górze
- Przebudowa i termomodernizacja budynku administracyjno-dydaktycznego nr 2 Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze przy ulicy Lwóweckiej 18
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 21 w Gdańsku z podziałem na 8 części"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i dostawa artykułów mleczarskich
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.