eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica" Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Radecznica"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
" Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Radecznica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radecznica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21

1.5.2.) Miejscowość: Radecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846826853

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@gminaradecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradecznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

" Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Radecznica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54f945f8-1971-4721-ad7b-81edf62a044e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021533/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Radecznica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487292

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

" Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Radecznica”
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 358 szt. drogowych sodowych opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne w technologii LED. Oświetlenie jest zlokalizowane przy drogach powiatowych, gminnych i wewnętrznych. Nowe oprawy wyposażone w możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji i mają posiadać wymagane certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. Wymagany minimalny okres gwarancji co najmniej 60 miesięcy.
Zamówienie obejmuje wykonanie szeregu prac w tym m.in.: W tym m.in.:
1) Demontaż opraw oświetleniowych na wysięgnikach,
2) Wymiana części wysięgników.
3) Wymiana złączy z zaciskiem odgałęźnym.
4) Dostawa i montaż drogowych opraw oświetleniowych w technologii LEED o mocy od 17W do 59W.
5) Dostawa i montaż w szafach oświetleniowych sterowników centralnych.
6) Próby, pomiary, sprawdzenia, uruchomienie systemu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ, Dokumentacja projektowa składająca się z:
- projektu technicznego,
- specyfikacji technicznej i odbioru,
- przedmiaru robót,
- załącznik nr 1 do projektu technicznego – obliczenia fotometryczne,
- załącznik nr 2 do projektu technicznego – tabela atrybutów,
- załącznik nr 3 do projektu technicznego – podkład mapowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINTER ENERGIA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184

7.3.3) Ulica: TADEUSZA BOYA ŻELEŃSKIEGO 23

7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.