eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOdbudowa centrali wentylacyjnych basenu p³ywackiego przy ul. Be³skiej 1/3 w Warszawie



Og³oszenie z dnia 2024-10-30

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odbudowa centrali wentylacyjnych basenu p³ywackiego przy ul. Be³skiej 1/3 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Technikum Ogrodnicze w Zespole Szkó³ nr 39 im. Edmunda Jankowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000193909

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Be³ska 1/3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-638

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs39kg@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zs39.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa centrali wentylacyjnych basenu p³ywackiego przy ul. Be³skiej 1/3 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-93b9ce0e-d402-45ac-99a6-88d31793dc2f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00571376

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00521758/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Odbudowa centrali wentylacyjnych basenu p³ywackiego przy ul. Be³skiej 1/3 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93b9ce0e-d402-45ac-99a6-88d31793dc2f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93b9ce0e-d402-45ac-99a6-88d31793dc2f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim, za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia.
2. Dokumenty i o¶wiadczenia sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za po¶rednictwem elektronicznego systemu zamówieñ, zgodnie z instrukcj± opisan± w SWZ. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci odpowiednio SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert, o których mowa powy¿ej, nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagañ.
5. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy tre¶ci± SWZ, a tre¶ci± udzielonych wyja¶nieñ i zmian, jako obowi±zuj±c± nale¿y przyj±æ tre¶æ informacji zawieraj±cej pó¼niejsze o¶wiadczenie Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia.
7. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami, Zamawiaj±cy opublikuje do wiadomo¶ci publicznej na Platformie e-Zamówienia.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e mail: zs39kg@o2.pl (nie dotyczy sk³adania ofert lub dokumentów/o¶wiadczeñ, których sposób sk³adania reguluj± przepisy prawa).
9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zmieniæ tre¶æ og³oszenia i SWZ.
W celu zapoznania siê z dokumentacj± postêpowania wykonawca po przej¶ciu na dedykowany Zamawiaj±cemu adres Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93b9ce0e-d402-45ac-99a6-88d31793dc2f gdzie zosta³a zawieszona dokumentacja postêpowania.
Link do instrukcji interaktywnej jak nale¿y z³o¿yæ ofertê: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê znakiem postêpowania: ZP/2/2024.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych),
Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 94730 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Rozmontowanie central wentylacyjnych - Demonta¿ istniej±cych central wentylacyjnych, usuniêcie zu¿ytych elementów oraz przygotowanie urz±dzeñ do regeneracji
- Regeneracja kluczowych elementów central wentylacyjnych - Czyszczenie i naprawa kluczowych komponentów, takich jak wirniki, ³o¿yska i przewody powietrzne.
- Wylanie uszczelnienia epoksydowego na wewnêtrznej stronie central - Zastosowanie pow³oki epoksydowej wewn±trz central wentylacyjnych w celu zabezpieczenia przed korozj±.
- Wymiana pomp CT - Demonta¿ starych pomp CT i instalacja nowych jednostek, dostosowanie instalacji hydraulicznej

Szczegó³owy zakres Przedmiotu Umowy okre¶la dokumentacja projektowa wykonana przez
Adam Jedlicki , stanowi±ca za³±cznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42520000-7 - Urz±dzenia wentylacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie: w okresie ostatnich piêciu lat (liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, posiada do¶wiadczenie w wykonaniu co najmniej 2 robót budowlanych polegaj±cych na serwisie central wentylacyjnych na obiektach basenowych o powierzchni lustra wody od 100 m2 do 250 m2, o ³±cznej warto¶ci na minimum 100 000 z³ brutto ka¿da.
Uwaga:
1) Za wykonan± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie tak± robotê, która zosta³a zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiaj±cego/Odbiorcy) i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana nale¿ycie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawianych danych.
Uwaga!
1) W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, wykonaniem robót budowlanych musz± wykazaæ siê ³±cznie wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.
2) W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, do¶wiadczeniem musz± wykazaæ siê ³±cznie wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W ww. przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie (o którym mowa w art. 117 ust.4 Ustawy), z którego wynika, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni wykonawcy

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Kwota i termin wniesienia wadium. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci 2.800,00 z³ (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce osiemset z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2) i 3) oraz ust 2. PZP.
3. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

okre¶lone w PPU paragraf 17

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93b9ce0e-d402-45ac-99a6-88d31793dc2f

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-13 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

12. Zamawiaj±cy przed z³o¿eniem oferty wymaga pod rygorem odrzucenia oferty, aby Wykonawcy ubiegaj±cy siê o wykonanie zamówienia przeprowadzali wizjê lokaln± w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia tj. ul. Be³ska 1/3, 02 – 638 Warszawa, celem dok³adnego zapoznania siê z przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy wyznaczy termin wizji lokalnej (w dniach 04-07.11.2024 r. w godz. 9.00-10.00). Ka¿dy z wykonawców winien zg³osiæ zamawiaj±cemu chêæ dokonania wizji lokalnej na min. jeden dzieñ przed terminem wizji na e-mail: zs39kg@o2.pl . Zamawiaj±cy sugeruje, aby w miarê mo¿liwo¶ci, w wizji lokalnej ze strony danego Wykonawcy uczestniczy³ jeden przedstawiciel. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, je¶li zostanie z³o¿ona bez odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.