Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00502402/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i na terenie zewnętrznym Instytutu Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320121345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klemensa Janickiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-270
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914849800
1.5.8.) Numer faksu: 914849801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.szczecin@ipn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szczecin.ipn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i na terenie zewnętrznym Instytutu Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c2c9b0-1545-4bcb-99b7-0985dbd4fc60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252257/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i na terenie zewnętrznym Instytutu Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OVISz-280-1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154574,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych i na terenie zewnętrznym Instytutu Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Szczecinie przy:
1) ul. K. Janickiego 30 (budynek i teren zewnętrzny),
2) al. Wojska Polskiego 5 (budynek),
3) al. Wojska Polskiego 7 i 9 (budynek),
4) ul. P. Skargi 14 (teren zewnętrzny),
w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185292,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465535,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185292,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMERDYNER Aneta Kobylińska-Czarniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-182-76-40
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatkowskiego 9/4
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-004
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185292,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi cateringowe na potrzeby X Ogólnopolskiej Sesji Studenckich Kół Naukowych ZUT w Szczecinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 42 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie.
- Rozbudowa instalacji sieciowej w pomieszczeniach 3 i 4 piętra wraz z pracami towarzyszącymi w Przychodni Nr 1 WOMP-ZCLiP w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie
- Prowadzenie konserwacji oraz pogotowia dźwigowego urządzeń dźwigowych znajdujących się w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
- Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i instytucji będących na jego zaopatrzeniu
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Malborku wraz utrzymaniem terenów zielonych, utrzymaniem czystości i odśnieżaniem
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach IPN-KŚZpNP Oddział we Wrocławiu w okresie od 1 grudnia 2024 do 30 listopada 2025 roku
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz wpodległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych w okresie od 01.01.2025-31.12.2025
- Świadczenie usług utrzymania czystości na terenie, w obiektach - budynkach Gminy Miasto Żyrardów będących w zarządzie PGM Żyrardów Sp. z o.o. oraz w budynkach należących do PGM Żyrardów Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu filii Centrum Promocji Kultury, tj. Terminal Kultury Gocław wraz z terenami przyległymi, przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 24 w Warszawie w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.