Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup UPS do serwerowni głównej Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży, w ramach realizacji zadania pn. „ Zakup i wymiana infrastruktury informatycznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450665024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Piłsudskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup UPS do serwerowni głównej Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży, w ramach realizacji zadania pn. „ Zakup i wymiana infrastruktury informatycznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b1c8ba-21cc-42b1-946d-eeb243b8d114
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095263/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.40 Dostawa, montaż i uruchomienie akumulatorów do zasilaczy UPS i oświetlenia ewakuacyjnego Szpitala
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3b1c8ba-21cc-42b1-946d-eeb243b8d1143.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3b1c8ba-21cc-42b1-946d-eeb243b8d114
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XII SWZ. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/104/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 62867,98 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa UPS do serwerowni głównej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
w ramach realizacji zadania pn.„ Zakup i wymiana infrastruktury informatycznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” o parametrach wymaganych, określonych
w Załączniku nr 4 do SWZ – Zestawienie asortymentowo – ilościowe i parametry wymagane.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SWZ - Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe: pochodzące od producenta oferowanego asortymentu, dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany asortyment wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SWZ, np.: prospekty, foldery, karty katalogowe, sporządzone w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe: pochodzące od producenta oferowanego asortymentu, dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany asortyment wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SWZ, np.: prospekty, foldery, karty katalogowe, sporządzone w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ – zgodnie
z Załącznikiem nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
3) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) zestawienie asortymentowo – ilościowe i parametry wymagane– zgodnie
z Załącznikiem nr 4 do SWZ,
5) przedmiotowe środki dowodowe: pochodzące od producenta oferowanego asortymentu, dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany asortyment wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SWZ, np.: prospekty, foldery, karty katalogowe, sporządzone w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się wraz z ofertą,
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3b1c8ba-21cc-42b1-946d-eeb243b8d114
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl - nie dotyczy złożenia/zmiany/wycofania oferty.INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup UPS do serwerowni głównej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży, w ramach realizacji zadania pn. " Zakup i wymiana infrastruktury informatycznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży".
- Przebudowa części "A" i "C" oraz rozbiórka i budowa części "B" warsztatu samochodowego MPK w Łomży do obsługi autobusów zeroemisyjnych
- Dostawa aparatu EKG na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa trenażera do wkłuć dożylnych pod kontrolą USG - 8 sztuk. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
- Zakup 20 komputerów w ramach realizacji zadania pn. "Zakup i wymiana infrastruktury informatycznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży".
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i uruchomienie systemu samoczynnego załączania rezerwy oraz inwerterów dla istniejących siłowni telekomunikacyjnych
- Zakup UPS do serwerowni głównej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży, w ramach realizacji zadania pn. " Zakup i wymiana infrastruktury informatycznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży".
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Zduńskowolski
- EP/220/52/2024 - Dostawa, wymiana, utylizacja akumulatorów do urządzeń UPS w SPWSZ w Szczecinie
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS dla Urzędu Gminy Gródek nad Dunajcem
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego związany z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.