eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP.137.2024 Dostawa i montaż urządzeń zasilania gwarantowanego



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.137.2024 Dostawa i montaż urządzeń zasilania gwarantowanego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ba813fc-a1ab-4721-938e-199593a4a0b4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.137.2024 Dostawa i montaż urządzeń zasilania gwarantowanego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba813fc-a1ab-4721-938e-199593a4a0b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Modernizacja zasilania siłowni 48/230V wraz z bateriami w KWP Kraków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.137.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż starej siłowni telekomunikacyjnej, dostawa, montaż, konfiguracja oraz uruchomienie fabrycznie nowej siłowni telekomunikacyjnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
 demontaż i przewiezienie do magazynu KWP przy ul. Mogilskiej 109 zdemontowanej wyeksploatowanej siłowni BPS FS-800,
 dostawę nowe siłowni o parametrach równoważnych lub lepszych wraz z wymianą kompletu 48 szt. baterii (obecnie 2V 100 PzV 1000Ah na baterie min 500Ah).
Siłownia składa się z :
 Napięcie stałe 48V: 5 prostowników typu PDF-48V/1200VA, 2 przetwornic dostawczych typu FCP-7/400A i tablicy odpływów typu RSF-48V/1200VA
 Napięcie gwarantowane 230V 50Hz: 7 przetwornic typu TSE-3M zasilanych z siłowni 48V.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy przepiąć obwody zasilające siłowni telekomunikacyjnej do tablicy z zasilaniem gwarantowanym agregatu prądotwórczego oraz zabezpieczyć odpowiednimi zabezpieczeniami. Należy przewidzieć konieczność ewentualnego dołożenia ok. 2 x 20 metrów przewodów zasilających lub wymiany na nowe. Wszystkie odbiory AC/DC muszą zostać podłączone do nowo montowanej siłowni.
Dostarczone przez Wykonawcę baterie muszą być towarem oryginalnym, fabrycznie nowym
tj. wyprodukowanym nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy.
Na czas prac Wykonawca zapewni zasilanie wszystkich odbiorów - w szczególności Wykonawca zapewni zasilanie centrali telekomunikacyjnej bez jakiejkolwiek przerwy (48V DC)
Siłownia musi posiadać bezprzerwowe obejście serwisowe „BY-PASS”.
Po wykonaniu zadania Wykonawca wykona niezbędne próby i pomiary z których przekaże Zamawiającemu protokoły, dokumentację powykonawczą (DTR + schemat elektryczny z opisem) i karty materiałowe oraz karty gwarancyjne dla każdej sztuki baterii akumulatorowej w języku polskim.
3. Wykonawca dostarczy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w ramach ceny oferty, wszelkie elementy, które są wymagane do wykonania instalacji, montażu, uruchomienia dostarczonej siłowni telekomunikacyjnej (uzyskania funkcjonalności, wydajności, zapewnienia poziomu bezpieczeństwa), a nie zostały ujęte w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, bezpieczeństwem, obowiązującymi przepisami prawa,
2) wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu własnych materiałów, fabrycznie nowych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, sprzętu oraz wszelkich innych rzeczy zarówno o charakterze tymczasowym jak i finalnym, niezbędnych do wykonania i utrzymania prac w stopniu, w jakim wymagają tego warunki przedmiotu zamówienia,
3) prowadzenie prac zgodnie z przepisami BHP oraz p.poż.,
4) pozostawienie w stanie niepogorszonym pomieszczeń w obiektach gdzie są prowadzone prace i po zakończeniu prac,
5) wykonanie i terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia,
6) utrzymanie ładu i porządku w miejscach prowadzonych prac,
7) ewentualne przygotowanie wniosków o wydanie decyzji, opinii, uzgodnień itp. jeżeli są wymagane,
8) wykonania wszelkich innych opracowań niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SWZ,
9) odebranie zużytych baterii akumulatorowych, odpowiadających ilościowo wymienionym bateriom, celem przekazania ich do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty dotyczące utylizacji baterii.
5. Ryczałtowa cena realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności określone w specyfikacji warunków zamówienia w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia wyszczególnionych prac oraz koszty robocizny i dojazdu.
6. Po zakończonej instalacji Wykonawca przeprowadzi instruktaż stanowiskowy dla służb technicznych Zamawiającego obejmujący tematykę obsługi i konfiguracji urządzenia.
7. Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji na wykonane zamówienie, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru.
8. Z wszystkich czynności należy sporządzić protokół odbioru obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych w w/w pracach zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku do projektu umowy.
9. Wszelkie szczegóły związane z realizacją zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
10. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
11. Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp.
12. UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu
24.10.2024 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Recepcji Komendy Wojewódzkiej w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego na dzień 30.10.2024 r. godz. 12:00 terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Postepowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.