eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkSukcesywne dostawy art. spoż. - produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy art. spoż. - produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7ccd5d2-6f58-4135-81ad-93c4267e55b4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy art. spoż. - produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ccd5d2-6f58-4135-81ad-93c4267e55b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228951/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych- produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571760

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.10.2024.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 1 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA - dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg -
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 85 kg, kg 2 200;
2. Kasza manna w opak. do 25 kg -
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 12 kg, kg 300;
3. Mąka pszenna w opak. do 25 kg -
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 46 kg, kg 1 200;
4. Mąka ziemniaczana w opak. do 25 kg -
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 2 kg, kg 50;
5. Ryż w opak. do 25 kg -
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 104 k0,g kg 2 700;
6. Makaron różne formy w opak. do 50 kg
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 173 kg, kg 4 500.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.5.5.) Wartość części: 37821,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 2 – PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA - dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Groch połówki łuskany w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 22 kg, ,kg 580;
2. Fasola średnia w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 62 kg, kg 1 600;
3. Kostka sojowa w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 38 kg, kg 1 000;
4. Kotlety sojowe - kotlet a'la schabowy o gramaturze min.30 g/szt. ,dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 3 kg, kg 80;
5. Pasztet sojowy Alupak 110 g – 130 g [kg] ,dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 8 kg, kg 200;
6. Dżem niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg, dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 38 kg, kg 1 000;
7. Marmolada w opak. do 15 kg , dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 65 kg, kg 1 700;
8. Powidła śliwkowe do 15 kg , dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 38 kg, kg 1 000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 43442,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 3 – CUKIER , dostawa do ZK w Kluczborku:
Cukier biały w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 165 kg, kg 2 000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.5.5.) Wartość części: 9632,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 4 – WODA MINERALNA – dostawa do ZK w Kluczborku:
Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l – dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 247 l, l 3 000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 4343,13 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 5 – PRZYPRAWY, ZUPY I SOSY -dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg, kg 120;
2. Papryka ostra mielona w opak. od 1 do 5 kg -CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 kg, kg 91;
3. Pieprz czarny mielony w opak. od 1 do 5 kg -CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 15 kg, kg 180;
4. Sól spożywcza w opak. do 50 kg - CPV 15872400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 91 kg, kg 1 100;
5. Liść laurowy w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1,6 kg, kg 19;
6. Ziele angielskie w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1,3 kg, kg 16;
7. Majeranek suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 3 kg, kg 36;
8. Koper suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 0,5 kg, kg 6;
9. Musztarda w opak. Do 5 kg – CPV 15871250-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 190;
10. Majonez w opak. Do 5 kg – CPV 15871273-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg, kg 50;
11. Ocet w opak. od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 l, l 45;
12. Kwasek cytrynowy w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1 kg, kg 11;
13. Przyprawa do zup w płynie w opak. Do 1 l - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 136 l, l 1 650;
14. Koncentrat pomidorowy 30% w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331427-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 115 kg, kg 1 400;
15. Leczo pieczarkowe w opak. od 5 do 10 kg - CPV 15331000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 70 kg, kg 850;
16. Kisiel bez cukru w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 2 kg, kg 28;
17. Herbata w opak. do 1 kg - CPV15863000-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 37 kg, kg 450;
18. Kawa zbożowa w opak. do 50 kg - CPV 15860000-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 30 kg, kg 370;
19. Bulion warzywny w opak. do 5 kg – CPV 15891500-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 68 kg, kg 820;
20. Zupa barszcz biały w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg, kg 50;
21. Zupa barszcz czerwony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg, kg 50;
22. Zupa kalafiorowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 9 kg, kg 110;
23. Zupa brokułowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 7 kg, kg 90;
24. Zupa żurek w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 7 kg, kg 90;
25. Zupa szparagowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg, kg 120;
26. Zupa grzybowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 kg, kg 100;
27. Zupa cebulowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg, kg 50;
28. Sos meksykański w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg, kg 120;
29. Sos myśliwski w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg, kg 120;
30. Sos boloński w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg, kg 50.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15891000-0 - Zupy i buliony

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

4.5.5.) Wartość części: 41665,82 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 308 kg, kg 8 000;
2. Kasza manna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 62 kg, kg 1 600,
3. Mąka pszenna w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 154 kg, kg 4 000;
4. Mąka ziemniaczana w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 15 kg, kg 400;
5. Ryż w opak. do 25 kg - CPV 15614300-3
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 177 kg, kg 4 600;
6. Makaron różne formy w opak. do 50 kg - CPV 15851100-9
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 196 kg, kg 5 100.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.5.5.) Wartość części: 72114,74 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 7 – PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Groch połówki łuskany w opak. do 50 kg - CPV 15331130-7
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 115 kg, kg 3 000;
2. Fasola średnia w opak. do 50 kg - CPV 15331130-7
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 154 kg, kg 4 000;
3. Kostka sojowa w opak. do 50 kg - CPV 15330000-0
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 58 kg, kg 1 500;
4. Kotlety sojowe - kotlet a'la schabowy o gramaturze min.30 g/szt.
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 6 kg, kg 160;
5. Pasztet sojowy Alupak 110 g – 130 g
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 23 kg , kg 600;
6. Dżem niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg – CPV 15332296-5
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 115 kg, kg 3 000;
7. Marmolada w opak. do 15 kg - CPV 15332230-5
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 69 kg, kg 1 800;
8. Powidła śliwkowe do 15 kg - CPV 15332230-5
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 69 kg, kg 1 800.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 87261,17 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 8 – CUKIER -dostawa do OZ Sieraków Śląski:
Cukier biały w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 247 kg, kg 3 000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 14449,05 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 9 – WODA MINERALNA - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l – dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 247 l. l 3 000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 4343,13 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 10 – PRZYPRAWY, ZUPY I SOSY - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 6 kg, kg 70;
2. Papryka ostra mielona w opak. od 1 do 5 kg -CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 6 kg, kg 70;
3. Pieprz czarny mielony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 12 kg, kg 140;
4. Sól spożywcza w opak. do 50 kg - CPV 15872400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 148 kg, kg 1 800;
5. Liść laurowy w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg, kg 60;
6. Ziele angielskie w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg, kg 60;
7. Majeranek suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg, kg 60;
8. Koper suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg, kg 60;
9. Musztarda w opak. Do 5 kg – CPV 15871250-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
10. Majonez w opak. Do 5 kg – CPV 15871273-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
11. Ocet w opak. od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 15 l, l 180;
12. Kwasek cytrynowy w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg, kg 60;
13. Przyprawa do zup w płynie w opak. Do 1 l - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 140 l, l 1 700;
14. Koncentrat pomidorowy 30% w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331427-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 198 kg, kg 2 400;
15. Leczo pieczarkowe w opak. od 5 do 10 kg - CPV 15331000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 157 kg, kg 1 900;
16. Kisiel bez cukru w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 7 kg, kg 80;
17. Herbata w opak. do 1 kg - CPV15863000-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 49 kg, kg 600;
18. Kawa zbożowa w opak. do 50 kg - CPV 15860000-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 78 kg, kg 950;
19. Bulion warzywny w opak. do 5 kg – CPV 15891500-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 124 kg, kg 1 500;
20. Zupa barszcz biały w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 19 kg, kg 225;
21. Zupa barszcz czerwony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
22. Zupa kalafiorowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
23. Zupa brokułowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
24. Zupa żurek w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
25. Zupa szparagowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
26. Zupa grzybowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
27. Zupa cebulowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg, kg 200;
28. Sos meksykański w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg, kg 175;
29. Sos myśliwski w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg, kg 175;
30. Sos boloński w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg, kg 175.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15891000-0 - Zupy i buliony

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

4.5.5.) Wartość części: 73411,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31762,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35972,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34014,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH IGA Anna Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189153

7.3.4) Miejscowość: Skrzynki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34014,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39065,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42008,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39065,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH MARGO Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39065,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5184,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6048,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5724,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH IGA Anna Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189153

7.3.4) Miejscowość: Skrzynki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5724,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4612,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3505,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH IGA Anna Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189153

7.3.4) Miejscowość: Skrzynki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3505,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38162,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41661,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38162,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38162,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60383,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66722,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65226,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH IGA Anna Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189153

7.3.4) Miejscowość: Skrzynki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65226,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80467,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80467,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80467,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7776,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9072,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8586,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH IGA Anna Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189153

7.3.4) Miejscowość: Skrzynki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8586,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4612,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4095,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4095,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68497,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85981,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68497,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.GRACJA Jolanta Zdunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68497,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.