Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541366/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i konserwacja systemów ochrony p.poż. oraz systemów sygnalizacji pożarowej i oddymiania dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 251
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-213
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@csk.umed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/csk_umed1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i konserwacja systemów ochrony p.poż. oraz systemów sygnalizacji pożarowej i oddymiania dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cba5eb9-78c7-488c-bdc0-5315fe9c02a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212777/75/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Serwis i konserwacja systemów ochrony p.poż. oraz systemów sygnalizacji pożarowej i oddymiania dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541366
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP / 156 / 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 Działalność doradcza i usługowa w zakresie ochrony przeciwpożarowejw Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku stanowiącym integralną część opisu przedmiotu
zamówienia, tj. Część B – Zakres rzeczowy Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.5.) Wartość części: 119310,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 Konserwacja, naprawa i regulacja systemów sygnalizacji pożarowej (SSP) obiektów Centralnego SzpitalaKlinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.5.) Wartość części: 119310,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w pakiecie nr 1 i pakiecie nr 2 gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 238.620,00 zł. brutto w tym dla n/w pakietów wynosi:
1. 119 310,00 zł. brutto.
2. 119.310,00 zł. brutto.
Zamawiający nie zwiększył kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn zm.) Zamawiający udostępnia w/w informacje, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w pakiecie nr 1 i pakiecie nr 2 gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 238.620,00 zł. brutto w tym dla n/w pakietów wynosi:
1. 119 310,00 zł. brutto.
2. 119.310,00 zł. brutto.
Zamawiający nie zwiększył kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn zm.) Zamawiający udostępnia w/w informacje, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330624,00 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 140/TP/ZP/U/2024 Usługa wykonania przeglądów okresowych rocznych, napraw i sprawdzenia poprawności działania zasilaczy UPS oraz rozdzielni oświetlenia awaryjnego w okresie 24 miesięcy
- "Wykonanie materiałów promocyjno- reklamowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego polegającego na instalacji systemu sygnalizacji pożarowej dla trzech jednostek organizacyjnych IAS w Łodzi
- Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Świadczenie usług terapii rodzinnej w projekcie "#Rodzina"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zabezpieczenie imprez sportowych na rzecz GKS GieKSa Katowice S.A. - 2 zadania"
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Stromiec
- Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Bielawa w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa UPSa do serwerowni
- " CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA SŁUBICE"
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.