eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomZaprojektowanie i wykonanie rozbiórki oficyny mieszkalnej, komórek gospodarczych ruin zabudowy gospodarczej oraz garaży w podwórzu przy ul. Musialika 47 w Bytomiu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie rozbiórki oficyny mieszkalnej, komórek gospodarczych ruin zabudowy gospodarczej oraz garaży w podwórzu przy ul. Musialika 47 w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 5325013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bm-bytom.logintrade.net/zapytania_email,142107,5a77e0830bf5293fcbec8d343c1ebef9.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie rozbiórki oficyny mieszkalnej, komórek gospodarczych ruin zabudowy gospodarczej oraz garaży w podwórzu przy ul. Musialika 47 w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cf6b5b1-6113-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040998/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Roboty rozbiórkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423272

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP1-49/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131963,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technologii robót rozbiórkowych oraz roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku oficyny, komórek gospodarczych ruin zabudowy gospodarczej oraz garaży przy ul. Musialika 47 w Bytomiu wraz z robotami dodatkowymi wynikającymi z programu funkcjonalno-użytkowego zgodnie z Decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr PINB.IV-7356/116/2022, a także wykonanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej po rozbiórce wraz ze zgłoszeniem zasobów geodezyjnych do Urzędu Miasta Bytom.
1.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy oraz Decyzja Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr PINB.IV-7356/116/2022 – Załącznik nr 1.2. do SWZ.
1.1.2. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający nie podzielił postępowania na części. Uzasadnienie braku podziału na części:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Brak podziału zamówienia na części uzasadniony jest względami technicznymi i organizacyjnymi oraz ze względu na kompleksowy charakter zamówienia. Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku mieszkalnego oficyny
i zabudowań gospodarczych stanowiący przedmiot zamówienia wykonywany jest w jednej lokalizacji, stanowi funkcjonalną całość. W odniesieniu do powyższego dokonanie dalszego podziału zamówienia na części nie znajduje uzasadnienia ponieważ może to doprowadzić do sumarycznego zwiększenia kosztów związanych z robotami wykonywanym przez Wykonawców. Dodatkowo z uwagi na mały zakres robót budowlanych w przypadku podziału zamówienia na części potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, mając na względzie prowadzenie prac na jednym obszarze.

Ponadto brak podziału zamówienia na części przy jednoczesnym przeprowadzeniu postępowania w jednym z trybów konkurencyjnych przewidzianych w ustawie Pzp – tryb podstawowy – nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że niniejsze postępowanie zostało uwzględnione w Planie zamówień na 2023 r. w pozycji Planu 1.1.5, która obejmuje Roboty rozbiórkowe. Tym samym należy uznać, że wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce jest podzielony na części, a przedmiotowe postępowanie dotyczy jednej z części robót rozbiórkowych wynikających z Planu postępowań na 2023 r.

3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia
36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Termin realizacji zamówienia Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ). Wykonawca może zaoferować skrócenie terminu realizacji zamówienia, który stanowi kryterium oceny ofert K2 (patrz pkt XVI SWZ).
4. Zamawiający rekomenduje (nie wymaga) dokonanie wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót. Termin wizji lokalnej wyznacza się na dzień: 5.10.2023 r. o godzinie 10:00.
Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca prowadzenia robót proszeni są o uprzednie zgłoszenie udziału Zamawiającemu, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed wyznaczoną wizją, na adres poczty email: techniczny@bm.bytom.pl – Dział Techniczny – Gmina Bytom – Bytomskie Mieszkania ul. Armii Krajowej 54B, 41-909 Bytom, tel.: 32 532 59 16
Uwaga: Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania podczas wizji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „ZK” s. c. Krzysztof Żurawski, Grzegorz Żurawski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312295178

7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 24

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.