Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542594/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00551905/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00553881/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa maszyn - wyposażenia stolarni Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277173
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Warszawska 96
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-824
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@skansen.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skansen.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/skansen-lublin/demand/178317/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa maszyn - wyposażenia stolarni Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0c18ee7-5c20-4f15-bd15-5320a9d95583
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.232-5/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ 1 – GRUBIARKA. Przedmiotem zamówienia jest dostawa grubiarki o następujących parametrach:a) maszyna technicznie przygotowana do zbioru min. 1 mm,
b) szerokość strugania min 610 mm,
c) wysokość strugania od 3 do max. 300 mm,
d) prędkość posuwu: płynna, bezstopniowa regulacja od 4 do max. 16 m/min,
e) precyzyjne elektryczne ustawianie stołu grubiarki z dokładnością do 0,1 mm,
f) wał wyposażony w noże samonastawne,
g) drugi wałek wyciągający,
h) stalowany wał wciągający ryflowany,
i) minimalna prędkość obrotowa wału strugającego: 4800 obr/min,
j) moc silnika: min. 6 kW,
k) automatyczny rozruch gwiazda-trójkąt,
l) hamulec wału strugającego z niezużywalnymi elementami,
m) perfekcyjne przenoszenie mocy paskiem,
n) obudowa stołu w żeliwie;
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 62937 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) CZĘŚĆ 2 - PILARKA FORMATOWA. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pilarki formatowej o następujących parametrach:a) hamulec głównej tarczy bez elementów zużywalnych,
b) automatyczny rozruch gwiazda-trójkąt,
c) przeniesienie mocy z silnika na wrzeciono główne za pomocą paska,
d) prowadzenie stołu formatowego oparte na systemie pełnej powierzchni styku liniowego z listwami prowadzącymi,
e) prowadzenie stołu formatowego nie wymagające kasowania luzów,
f) prowadzenie stołu formatowego z systemem eliminującym osiadanie kurzu, trocin, pyłu, brudu i umożliwia czyste oraz swobodne prowadzenie,
g) prowadzenie stołu formatowego objęte gwarancją producenta min. 10 lat,
h) możliwość blokowania stołu formatowego również na pełnym wysunięciu,
i) system przechyłu agregatu bez potrzeby czyszczenia, smarowania i konserwacji,
j) system przechyłu agregatu z wyeliminowanym tarciem żeliwa o żeliwo w segmencie przechyłu agregatu,
k) wysokość cięcia minimum 200 mm,
l) co najmniej dwie prędkości obrotowe wrzeciona głównego,
m) moc silnika głównego min. 8 kW,
n) przykładnica poprzeczna od 2000 mm o ułożyskowanym przedłużeniu do min. 3200 mm,
o) możliwość ustawiania wysokości tarczy z panelu sterowania,
p) możliwość ustawienia kąta tarczy z panelu sterowania;
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 80609,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) CZĘŚĆ 3 – WYRÓWNIARKA. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrówniarki o następujących parametrach:a) szerokość strugania-wyrównywania min. 510 mm,
b) łączna długość stołu wyrówniarki min. 2700 mm,
c) moc silnika min. 6 kW,
d) automatyczny rozruch gwiazda-trójkąt,
e) hamulec wału strugającego z niezużywalnymi elementami,
f) perfekcyjne przenoszenie mocy paskiem,
g) stół żeliwny,
h) grubość zbioru: min. 1 mm,
i) 4-nożowy wał strugarski z nożami strugarskimi grubymi o średnicy min. 120 mm,
j) składana w min. 1 miejscu osłona wału strugającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 39171,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) CZĘŚĆ 4 – FREZARKA. Przedmiotem zamówienia jest dostawa frezarki o następujących parametrach:a) średnica otworu w stole żeliwnym: min. 230 mm,
b) wysokość użyteczna: min 115 mm,
c) co najmniej 4 prędkości obrotowe wrzeciona: 3000-4000, 6000-7000, 7500-8500, 9000-10000 obr/min (bądź inny zakres z tolerancją -/+ 500 obr/min w odniesieniu do powyższego),
d) przechylne wrzeciono frezarskie w zakresie 90-45 stopni,
e) stół przesuwny do frezowania czopów i widlic min. 1300 mm,
f) prowadzenie stołu formatowego oparte na systemie pełnej powierzchni styku liniowego z listwami prowadzącymi,
g) dodatkowy stół podporowy o długości min. 1000 mm,
h) moc silnika min. 5 kW,
i) automatyczny rozruch gwiazda-trójkąt,
j) precyzyjna regulacja prowadnicy odbiorczej w zakresie od -5 do +25 mm,
k) równoległe prowadzenie całej przykładnicy frezarki,
l) automatyczna powtarzalność ustawień po zdjęciu przykładnicy frezarki,
m) system przechyłu agregatu bez potrzeby czyszczenia, smarowania i konserwacji,
n) system przechyłu agregatu z wyeliminowanym tarciem żeliwa o żeliwo w segmencie przechyłu agregatu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 35875,62 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) CZĘŚĆ 5 - WIERTARKO – DŁUTARKA. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wiertarko – dłutarki o następujących parametrach:a) silnik min. 2,5 kW,
b) prędkość obrotowa min. 3000 obr/min,
c) suw wiertła w poziomie dla otworów podłużnych min. 250 mm,
d) suw wiertła na głębokość min: 160 mm
e) suw wiertła na wysokość min. 130 mm,
f) masywny docisk mimośrodowy do założenia zarówno po lewej jak i prawej stronie,
g) obsługa dźwigni jedną ręką,
h) wymiary stołu min. 550 mm x 300 mm,
i) przełącznik kierunku obrotów lewo-prawo
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 11576,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) CZĘŚĆ 6 - PILARKA TAŚMOWA. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pilarki taśmowej o następujących parametrach:a) wysokość cięcia min. 400 mm,
b) szerokość cięcia min. 480 mm,
c) średnica koła min. 500 mm,
d) wymiary stołu min. 500x600 mm,
e) prędkość skrawania min. 1400 m/min,
f) silnik min. 3 kW,
g) przechył stołu pilarki w zakresie -10 do +45 stopni,
h) szerokość piły taśmowej 6-25 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 11627,76 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) CZĘŚĆ 7 - SZLIFIERKA TAŚMOWA. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szlifierki taśmowej o następujących parametrach:a) silnik min. 3 kW,
b) wymiary stołu min. 2200x800 mm,
c) głębokość szlifowania min. 800 mm,
d) prędkość posuwu min. 25 m/s,
e) szerokość taśmy ściernej min. 150 mm,
f) długość szlifowania do 4000 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 20701 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45037,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45037,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ PAJEK MEGAMASZYNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561783517
7.3.4) Miejscowość: Spórok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45037,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80609,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80609,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ PAJEK MEGAMASZYNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561783517
7.3.4) Miejscowość: Spórok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80609,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39171,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39171,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ PAJEK MEGAMASZYNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561783517
7.3.4) Miejscowość: Spórok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39171,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35875,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35875,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ PAJEK MEGAMASZYNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561783517
7.3.4) Miejscowość: Spórok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35875,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11576,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11576,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ PAJEK MEGAMASZYNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561783517
7.3.4) Miejscowość: Spórok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11627,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11627,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ PAJEK MEGAMASZYNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561783517
7.3.4) Miejscowość: Spórok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11627,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20701,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20701,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Pajek Megamaszyny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561783517
7.3.4) Miejscowość: Spórok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20701,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania
- Zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie
- Dostawa ekspanderów i protez do rekonstrukcji piersi oraz implantów jąder na potrzeby COZL.
- Dostawa wyposażenia meblowego i gastronomicznego do kawiarenki w budynku G-16
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych powtórzenie
- Wykonanie przeglądów masztów wraz z infrastrukturą antenową sieci radiokomunikacyjnej w wybranych jednostkach Policji woj. lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia: sali komputerowej, pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dla Zespołu Warsztatów i Sekcji Energetyczno - Cieplowniczej oraz materiałów elektrycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Leasing operacyjny z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.