Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00554176/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-20
- 2024/BZP 00562232/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją projektu pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Polski we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-032
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrpolski.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10013971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją projektu pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f84afec-f98e-48fc-b1a0-4bf6195fbdad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00447582/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją realizacji pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEDS 2021-2027 pt. „Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna” nr FEDS.05.02-IZ.00-0001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia stanowi usługa pełnienia pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją prac modernizacyjnych realizowanych w ramach zadania pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna, w zakresie wszystkich branż objętych projektem oraz wykonaniem wszechstronnego skanowania 3d elementów konstrukcyjnych, przegród budowlanych i wyposażenia.
2.Zakres robót budowlanych do wykonania opisany jest w dokumentacji projektowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/867515.
Należy zwrócić uwagę, że dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż przewidywany do
realizacji w przedmiotowym etapie.
3.Zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie pełnienia nadzoru autorskiego obejmuje:
1)wykonywanie podstawowych obowiązków projektanta w zakresie nadzoru autorskiego, wynikających z art. 20 ust 1 pkt 4) ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane
2)stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych, zgodności realizacji z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi,
3)wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego, projektów wykonawczych, STWiORB i ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej,
4)uzgadnianie, na wniosek Inspektora Nadzoru, Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych,
5)opracowanie dokumentacji zamiennych wynikających z treści dokonanych uzgodnień w trakcie wykonywania robót budowlanych,
6)kwalifikowanie zmian jako nieistotne lub istotne w rozumieniu odpowiednich przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane,
7)sygnalizowanie sytuacji, gdy zakres proponowanych zmian powoduje istotną zmianę zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającą uzyskania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę oraz proponowanie rozwiązań (o ile to możliwe) zamiennych nie powodujących takiej zmiany,
8)udział w radach budowy i naradach technicznych organizowanych przez Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorze końcowym budowy, na wezwanie Zamawiającego z 5 dniowym wyprzedzeniem.
9)ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami,
10)udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia,
11)udział w czynnościach kontrolnych uprawnionych organów i instytucji.
12)Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
13)Wykonanie projektu obniżenia poziomu wód gruntowych w obrębie budynku w oparciu o przeprowadzone przez Wykonawcę badania gruntowe w celu zapobiegania podtopień piwnic
14)Wykonanie badań gruntu w celu określenie wysokości wód gruntowych pod całym budynkiem (minimum 9 otworów geotechnicznych)
15)Wykonanie badań gruntowych pod zaprojektowaną zapadnią proscenium – minimum 4 otwory geotechniczne
16) Opracowanie projektu izolacji fundamentów i ścian w piwnicy.
17)Opracowanie projektu BMS dla obiektu Sceny Głównej im. Jerzego Grzegorzewskiego Teatru Polskiego we Wrocławiu.
4.Zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania wszechstronnego skanowania elementów budynku oraz modelowania w technologii BIM obejmuje:
1)Wykonanie metodą skanowania 3D inwentaryzacji w formie chmury pkt elementów konstrukcji Sali po przeprowadzonych pracach rozbiórkowych i demontażowych,
2)Zweryfikowanie nośności elementów konstrukcyjnych balkonów i dachu w odniesieniu do założeń projektowych,
3)W zakresie sali teatralnej wielobranżowe zaktualizowanie dokumentacji projektowej z wykorzystaniem technologii BIM i skanowania 3D w stopniu co najmniej LOD 350,
4)Wykonanie metodą skanowania 3D inwentaryzacji w formie chmury pkt wykonanych prac instalacyjnych podlegających zakryciu,
5)Wykonanie metodą skanowania 3D inwentaryzacji w formie chmury pkt wykonanych w całości prac.
5.Zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych osoby sprawujące nadzór dokumentować będą przez:
1)zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,
2)rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują,
3)wpisy do Dziennika Budowy,
6.Wykonawca będzie udzielał konsultacji Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru w zakresie zgłaszanych przez wykonawcę robót budowlanych lub inne podmioty wad lub braków dokumentacji projektowej.
7.Wszelkie obowiązki w ramach nadzoru autorskiego Wykonawca będzie wykonywał w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, nie krótszym niż 3 dni robocze.
8.Wszystkie dokumenty wytworzone przez Wykonawcę w ramach usługi zostaną Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru dostarczone również w wersji elektronicznej (plik PDF) oraz edytowalnej (bez zabezpieczeń).
9.Ilekroć uzgodnienie możliwości wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji projektowej lub wykonanie innych koniecznych czynności przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy wymagać będzie zgody autora dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska powyższą zgodę na własny koszt i własnym staraniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwoty tej Zamawiający nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920040,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa Aparatu USG dla Oddziału Kardiologicznego
- Zad. 1: Zakup pojazdu wielofunkcyjnego ogrodniczego z wyposażeniem na potrzeby Arboretum Wojsławice Zad. 2: Zakup kosiarki górskiej samobieżnej na potrzeby Arboretum Wojsławice - OBUWr w Niemczy
- "Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych oraz podstawowych związków chemicznych z podziałem na 3 części na podstawie umowy ramowej."
- DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIA DLA ASP WE WROCŁAWIU W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI PT. "DOSTOSOWANIE INFRASTRUKTURY ASP WE WROCŁAWIU DO OBOWIĄZUJACYCH PRZEPISÓW PPOŻ. ORAZ OPTYMALIZACJI KOSZTÓW...
- Dostawa jaj przeznaczonych dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- Opracowanie Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego WrOF 2050
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn.: Przebudowa Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SP ZOZ
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Oleśnica
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwest. pn. "Rozbudowa budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego o klatkę schodową wraz z windą dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach"
- modernizacja pomieszczeń Laboratorium Badania Jakości Środków Ochrony Roślin w Sośnicowicach
- Osiedle Grzybowe - budowa chodnika pomiędzy przystankiem autobusowym na ul. Sosnowej a ul. Rydzową wraz z przejściami dla pieszych
- Przebudowa chodnika na chodnik z dopuszczeniem ruchu rowerowego w miejscowości Jasień
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.