Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00535331/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Nasielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140178815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 25
1.5.2.) Miejscowość: Nasielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6931956
1.5.8.) Numer faksu: 23 6930600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsnasielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.nowodworski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01baf8ac-9427-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Nasielsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01baf8ac-9427-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038343/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej im.Jana Pawła II w Nasielsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.263.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229086,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Nasielsku, ul. Kościuszki 25, 05-190 Nasielsk w skład której wchodzi:
I. zabudowana nieruchomość o powierzchni 10707 m2
II. powierzchnia obiektów 4010,80m2
III. Ogród Terapeutyczny o powierzchni 4287 m2 w skład, którego wchodzi:
a) ogród sztuk,
b) ogród koloru,
c) ogród powietrzny,
d) ogród zapachu i dźwięku,
e) ogród pobudzający,
f) ogród użytkowy,
g) część sportowa
Obiekt posiada monitoring.
Szczegółowy opis w dziale IIIpkt2 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218721,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280560,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229086,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TBW Sp. zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962929926
7.3.3) Ulica: Żurawia 8
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229086,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI NASIELSK
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.