eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto LubawskieBudowa dróg gminnych na osiedlu Marianowo w Nowym Mieście Lubawskim - etap końcowy obejmujący ulice: Jarzębową i Klonową (część) - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych na osiedlu Marianowo w Nowym Mieście Lubawskim – etap końcowy obejmujący ulice: Jarzębową i Klonową (część) - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564729629

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22d8cfab-04f1-40f7-bdf3-2dd8a398bd8d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych na osiedlu Marianowo w Nowym Mieście Lubawskim – etap końcowy obejmujący ulice: Jarzębową i Klonową (część) - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22d8cfab-04f1-40f7-bdf3-2dd8a398bd8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021289/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dróg gminnych na osiedlu Marianowo w Nowym Mieście Lubawskim - etap końcowy obejmujący ulice Jarzębową i Klonową (część).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2312000,78

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.1. Część 1 – ulica Jarzębowa w Nowym Mieście Lubawskim (ok. 223,0 mb ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej o szerokości 6,0 m ze zjazdami na posesje oraz kanalizacją deszczową, obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne:
a) pomiar geodezyjny i powykonawczy oraz stała obsługa geodezyjna
b) rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej
c) rozebranie nawierzchni betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
d) rozebranie podbudowy betonowej
e) rozebranie krawężników betonowych
f) rozebranie obrzeży betonowych
g) odwóz materiałów z rozbiórki na miejsce wskazane przez Inwestora tj. działka przy ul. Szkolnej nr 178/3 obręb 6, tj.:
− kostki betonowej, krawężników i obrzeży – zdatnych do dalszego użytku i zeskładowanych na paletach,
− wszystkich żeliwnych wpustów ulicznych, włazów do studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej, zasuw wodociągowych i hydrantów zeskładowanych na paletach,
− górną warstwę kruszywa łamanego wbudowanego w drogę gruntową o grubości ok 20–30 cm,
− utylizacja pozostałych odpadów przez Wykonawcę.
h) roboty ziemne z odwozem i rozbiórką istniejących wpustów i przykanalików,
i) formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu zagęszczalnego,
j) rury osłonowe dwudzielne,
k) remont studni rewizyjnych istniejącej sieci sanitarnej, polegający na rozbiórce i wywiezieniu płyty pokrywowej, pierścienia odciążającego, 1 kręgu h=0,5m; następnie ustawienie 1 kręgu h=0,5m, pierścienia odciążającego, płyty pokrywowej z włazem żeliwnym D400 dla studni Ø1200 mm,
l) wymiana na nowe zasuw wodociągowych,
m) wymiana na nowe hydrantów wodociągowych,

2) kanalizacja deszczowa:
a) wykopy wraz z szalowaniem, zabezpieczeniem i odwodnieniem wykopu i wywozem nadmiaru urobku; zabezpieczenie istniejących budynków, ogrodzeń, sieci itp.; rozbiórka istniejących wpustów i przykanalików,
b) wykonanie podłoża o gr. 15 cm z piasku,
c) ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN8 średnica Ø 200 mm z podłączeniem do wpustów, kanalizacji i wykonaniem próby szczelności,
d) ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN8, średnica Ø 300 mm z podłączeniem do studni i wykonaniem próby szczelności,
e) studzienki ściekowe Ø 500 z gotowych elementów betonowych z osadnikiem, pierścieniem odciążającym i ustawione na płycie żelbetowej z drogowym wpustem żeliwnym D400,
f) odwodnienie liniowe w poprzek drogi z gotowego elementu z polimerobetonu z rusztem żeliwnym D400 o minimalnych wymiarach 400 x 400 mm,
g) studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1200 mm z osadnikiem, pierścieniem odciążającym ustawione na płycie żelbetowej z włazem żeliwnym D400,
h) ręczne zasypanie wykopów liniowych piaskiem zakupionym i dowiezionym wraz z zagęszczeniem mechanicznym; wymiana gruntu,

3) remont po wybudowaniu kanalizacji deszczowej, ustawieniu wpustów ulicznych:
a) mechaniczne wykonanie koryta głębokości 0,5m, uporządkowanie dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości 20 cm po zagęszczeniu,
d) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
e) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, nawierzchnia z asfaltobetonu AC 16W warstwa wiążąca gr. po zagęszczeniu 5 cm, mechaniczne czyszczenie nawierzchni nieulepszonej, ponowne skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją istniejących urządzeń,

4) pieszo-jezdnia (jezdnia szerokości 6,0 mb, z czego 1,0 mb jezdni przy zjazdach na posesję wykonać w kolorze czerwonym, a pozostałe 5,0 mb jezdni w kolorze szarym):
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie głębokości 10 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń na szerokości 5,0 m pieszo-jezdni,
h) nawierzchnia z kostki betonowej w kolorze czerwonym o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń na szerokości 1,0 m pieszo-jezdni*,
*Zamawiający zamierza wykonać skrzyżowanie ul. Jarzębowej z drogą gruntową bez nazwy jako skrzyżowanie wyniesione oraz 1,0 mb pieszo- jezdni z kostki betonowej w kolorze czerwonym. Zamawiający informuje, że konstrukcję skrzyżowania należy wykonać tak jak konstrukcję pieszo- jezdni. Dla przedstawienia powyższych zmian związanych z podniesieniem skrzyżowania i wyodrębnieniem 1,0 mb pasa w kolorze czerwonym, załączono mapkę z oznakowaniem kolorem czerwonym zmian w tym zakresie.

5) chodnik:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie w gruncie o głębokości 50 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości 15 cm po zagęszczeniu,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej i 20% kolor o gr. 6 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń.

6) zjazdy:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie w gruncie o głębokości 50 cm; uporządkowanie dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeza betonowe 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń.

7) wykończenia:
a) plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego i porządkowanie terenu,
b) wykonanie trawników wraz z humusowaniem i pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji,
c) oznakowanie pionowe, przymocowanie tablic znaków drogowych do słupka wraz z montażem – 4 szt. A-11a („próg zwalniający” z tabliczką T-1 z napisem 20m) oraz 4 szt. B-33 ograniczenie prędkości do 30 km/h,
d) oznakowanie poziome nawierzchni metoda cienkowarstwowa P-25– 4 szt.,
e) wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej informującej o pozyskanym dofinansowaniu zgodnie z warunkami Programu Polski Ład o maksymalnych wymiarach 180cm x 120 cm z materiału dibond grubości 3mm, druk jednostronny techniką solwentową, na konstrukcji stalowej malowanej proszkowo w kolorze czarnym, zamocowanej w gruncie na stopach fundamentowych.



5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik D do SWZ (dot. części 1).
5.4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący: załącznik A do SWZ (dot. części 1).
5.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.6. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
5.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.5 i 5.6 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.8. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
5.9. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.9 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1016252,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.2. Część 2 – ulica Szopena w Nowym Mieście Lubawskim (ok. 193,0 mb drogi o szerokości 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, ze zjazdami na posesje i kanalizacją deszczową), obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne:
a) pomiar geodezyjny i powykonawczy oraz stała obsługa geodezyjna,
b) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych na podbudowie z kruszywa,
c) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej śr. gr. 8 cm,
d) rozebranie podbudowy betonowej o śr. grubości 20 cm,
e) rozebranie krawężników betonowych z ławą betonową,
f) rozebranie obrzeży betonowych z ławą betonową,
g) odwóz materiałów z rozbiórki na miejsce wskazane przez Inwestora tj. działka przy ul. Szkolnej nr 178/3 obręb 6, tj.:
− płyt drogowych, kostki betonowej, krawężników i obrzeży – zdatnych do dalszego użytku i zeskładowanych na paletach,
− wszystkich żeliwnych włazów od studni kanalizacji sanitarnej, zasuw wodociągowych i hydrantów zeskładowanych na paletach,
− warstwę podbudowy z kruszywa łamanego wbudowanego pod płytami drogowymi o grubości ok 20cm jeżeli wystąpi,
− utylizacja pozostałych odpadów przez Wykonawcę,

2) roboty ziemne z odwozem,
a) montaż rur osłonowych dwudzielnych,
b) remont studni rewizyjnych istniejącej sieci sanitarnej, polegający na rozbiórce i wywiezieniu płyty pokrywowej, pierścienia odciążającego, 1 kręgu h=0,5m; następnie ustawienie 1 kręgu h=0,5m, pierścienia odciążającego, płyty pokrywowej z włazem żeliwnym D400 dla studni Ø1200 mm,
c) wymiana na nowe zasuw wodociągowych,
d) wymiana na nowe hydrantów wodociągowych,

3) kanalizacja deszczowa:
a) wykopy wraz z szalowaniem, zabezpieczeniem i odwodnieniem wykopu i wywozem nadmiaru urobku; zabezpieczenie istniejących budynków, ogrodzeń, sieci itp.,
b) wykonanie podłoża o gr. 15 cm z piasku,
c) ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN8 średnica Ø 200 mm z podłączeniem do wpustów, kanalizacji i wykonaniem próby szczelności,
d) ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN8, średnica Ø 300 mm z podłączeniem do studni i wykonaniem próby szczelności,
e) studzienki ściekowe Ø 500 z gotowych elementów betonowych z osadnikiem, pierścieniem odciążającym i ustawione na płycie żelbetowej z drogowym wpustem żeliwnym D400,
f) odwodnienie liniowe w poprzek drogi z gotowego elementu z polimerobetonu z rusztem żeliwnym D400 o minimalnych wymiarach 400 x 400 mm,
g) studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1200 mm z osadnikiem, pierścieniem odciążającym ustawione na płycie żelbetowej z włazem żeliwnym D400,
h) ręczne zasypanie wykopów liniowych piaskiem zakupionym i dowiezionym wraz z zagęszczeniem mechanicznym; wymiana gruntu,

4) jezdnia:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie głębokości 20 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

5) chodnik:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie w gruncie o głębokości 50 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości 15 cm po zagęszczeniu,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej i 20% kolor o gr. 6 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

6) zjazdy na posesję:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie w gruncie o głębokości 50 cm; uporządkowanie dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeza betonowe 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

7) wykończenia:
a) plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego i porządkowanie terenu,
b) wykonanie trawników wraz z humusowaniem i pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji.

5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik E do SWZ (dot. części 2).
5.4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący: załącznik B do SWZ (dot. części 2).
5.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.6. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
5.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.5 i 5.6 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.8. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
5.9. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.9 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1011196,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.3. Część 3 – ulic Klonowa (cześć) w Nowym Mieście Lubawskim (ok. 62,0 mb drogi z kostki betonowej z chodnikiem po jednej stronie i ze zjazdami na posesje, odwodnienie poprzez 2 wpusty uliczne podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Akacjowej), obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne:
a) pomiar geodezyjny i powykonawczy oraz stała obsługa geodezyjna,
b) rozebranie nawierzchni z asfaltobetonu gr. 10 cm, na podbudowie z kruszywa gr. 20 cm,
c) rozebranie nawierzchni betonowej śr. gr. 7-15 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
d) rozebranie podbudowy betonowej o grubości śr. 20 cm,
e) rozebranie krawężników betonowych 15x30 z ławą betonową,
f) rozebranie obrzeży betonowych 8x30 z ławą betonową,
g) odwóz materiałów z rozbiórki z rozbiórki na miejsce wskazane przez Inwestora tj. działka przy ul. Szkolnej nr 178/3 obręb 6, tj.:
− płytek chodnikowych– zdatnych do dalszego użytku i zeskładowanych na paletach,
− wszystkich żeliwnych wpustów ulicznych, włazów do studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej, zasuw wodociągowych i hydrantów zeskładowanych na paletach,
− górną warstwę kruszywa łamanego wbudowanego w drogę gruntową o grubości ok 20–30 cm,
− utylizacja pozostałych odpadów przez Wykonawcę,
h) roboty ziemne wraz z odwozem,
i) montaż rur osłonowych dwudzielnych fi 160,
j) remont studni rewizyjnych istniejącej sieci sanitarnej, polegający na rozbiórce i wywiezieniu płyty pokrywowej, pierścienia odciążającego, 1 kręgu h=0,5m; następnie ustawienie 1 kręgu h=0,5m, pierścienia odciążającego, płyty pokrywowej z włazem żeliwnym D400 dla studni Ø1200 mm,
k) wymiana na nowe zasuw wodociągowych,
l) wymiana na nowe hydrantów wodociągowych,

2) kanalizacja deszczowa:
a) wykopy wraz z szalowaniem i wywozem nadmiaru urobku,
b) wykonanie podłoża o gr. 15 cm z materiałów sypkich,
c) ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN8, średnica Ø 200 mm z podłączeniem do wpustów,
d) studzienki ściekowe Ø 500 z gotowych elementów betonowych z pierścieniem odciążającym i osadnikiem ustawione na płycie żelbetowej z drogowym wpustem D400,
e) ręczne zasypanie wykopów liniowych piaskiem zakupionym i dowiezionym wraz z zagęszczeniem mechanicznym; wymiana gruntu,

3) jezdnia:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie o głębokości 10 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

4) chodnik:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie o głębokości 10 cm,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeza betonowe 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej 20% kolor o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

5) zjazdy:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie o głębokości 10 cm,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubośi warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeza betonowe 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej 100% kolor o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

6) budowa kanału technologicznego:
a) budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SKR typ SKR-2,
b) budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych
w wykopie wykonanym mechanicznie,
c) budowa rurociągu kablowego na głębokości 1,0 m w wykopie wykonanym ręcznie fi 40 mm z bębna,
d) budowa mikrokanalizacji na głębokości do 1,0 m w wykopie wykonanym ręcznie, następna wiązka prefabrykowana 7x12,
e) wykonanie przepustów pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym, przepust rurą HDPE 125/7,
f) wciąganie rur kanalizacji wtórnej sprzętem mechanicznym, otwór wolny, rury w zwojach 3xfi 40mm,
g) badanie szczelności zmontowanych odcinków mikrokanalizacji,
h) badanie szczelności zmontowanych odcinków do 2 km rurociągi kablowe w ziemi, sprężarka rury fi 40 mm,
i) uszczelnienie otworów wprowadzeń kablowych, do studni kablowej, otwór wolny,
j) uszczelnienie otworów wprowadzeń kablowych, do studni kablowej, otwór częściowo zajęty,
k) montaż zaślepki mikrorurki 12 mm,
l) montaż zaślepki rury HDPE fi 40,
m) wykonanie przepustów pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym, przepust rurą HDPE 127/7,1,
n) ręczne wciąganie rur kanalizacji wtórnej, otwór wolny, rury w zwojach, 1xfi 40mm,
o) TP budowa rurociągu kablowego na głębokości 1m w wykopie wykonanym ręcznie, HDPE fi 40 w zwojach, 1 rura w rurociągu SA 39/301/11,
p) montaż zaślepki rury HDPE fi 40,

7) wykończenia:
a) przełożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm, na podbudowie betonowej C8/10 gr. 15 cm, krawężnikiem i obrzeżem wraz z regulacją istniejących urządzeń- ponowne ułożenie,
b) plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego i porządkowanie terenu,
c) wykonanie trawników wraz z humusowaniem i pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji,
d) projektowane oznakowanie pionowe, przymocowanie tablic znaków drogowych wraz ze słupkiem – 2 szt.

5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik F do SWZ (dot. części 3).
5.4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący: załącznik C do SWZ (dot. części 3).
5.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.6. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
5.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.5 i 5.6 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.8. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
5.9. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.9 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 284552,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 991959,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1165725,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 991959,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NPB Leszek Moczadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8771287268

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 991959,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 968786,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993117,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 968786,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8741478153

7.3.3) Ulica: ul. Długa

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty z zakresu branży kanalizacyjnej Część 2


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 968786,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250161,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250161,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250161,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NPB Leszek Moczadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8771287268

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250161,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.