eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto LubawskieBudowa dróg gminnych na osiedlu Marianowo w Nowym Mieście Lubawskim - etap końcowy obejmujący ulice: Jarzębową i Klonową (część) - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych na osiedlu Marianowo w Nowym Mieście Lubawskim – etap końcowy obejmujący ulice: Jarzębową i Klonową (część) - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564729629

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych na osiedlu Marianowo w Nowym Mieście Lubawskim – etap końcowy obejmujący ulice: Jarzębową i Klonową (część) - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22d8cfab-04f1-40f7-bdf3-2dd8a398bd8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021289/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dróg gminnych na osiedlu Marianowo w Nowym Mieście Lubawskim - etap końcowy obejmujący ulice Jarzębową i Klonową (część).

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22d8cfab-04f1-40f7-bdf3-2dd8a398bd8d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie Internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@umnowemiasto.pl (nie dotyczy składania ofert).
Adres strony internetowej został wskazany w pkt 3.1. Ogłoszenia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań
dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą – Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „Rozporządzeniem” lub „RODO” informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska w Nowym Mieście Lubawskim reprezentowana przez Burmistrza Nowego Miasta Lubawskiego z siedzibą przy ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, tel. (56)4729610, adres e-mail: urzad@umnowemiasto.pl.
2. Administrator informuje, iż został powołany Inspektor Ochrony Danych (IOD). Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@umnowemiasto.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w pkt 1.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 zł netto w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych na budowę dróg gminnych na osiedlu Marianowo w Nowym Mieście Lubawskim – etap końcowy obejmujący ulice: Jarzębową i Klonową (część) - II postępowanie, wyłonienia Wykonawcy, realizacji umowy, ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
4. Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z:
a) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
c) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
W zakresie danych dotyczących wyroków skazujących i czynów zabronionych (art. 10 RODO) w sytuacji żądania przez Zamawiającego przedstawienia dowodów na potwierdzenie podstaw do braku wykluczania w związku z art. 108, 124 ust. 1, art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wskazane dane będą również przetwarzane w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej do upływu terminu na ich wniesienia w związku z art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Pani/ Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. ust. 1 lit. b RODO będziemy przetwarzać jeśli jest Pani/ Pan stroną umowy.
3) art. 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią.
Pani/ Pana dane, w związku z tym, że jest Pani/ Pan pracownikiem, współpracownikiem Wykonawcy będą przetwarzane w celach kontaktowych w związku z komunikacją z potencjalnym Zleceniobiorcą, podjęciem czynności przed zawarciem umowy a także czynności związanych z realizacją umowy.
Na tej podstawie będziemy również przetwarzać Pani / Pana dane w związku z obroną przed ewentualnymi roszczeniami.
Z uwagi na ograniczenia ilości znaków treść klauzuli informacyjnej zawarto w pkt 24 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.1. Część 1 – ulica Jarzębowa w Nowym Mieście Lubawskim (ok. 223,0 mb ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej o szerokości 6,0 m ze zjazdami na posesje oraz kanalizacją deszczową, obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne:
a) pomiar geodezyjny i powykonawczy oraz stała obsługa geodezyjna
b) rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej
c) rozebranie nawierzchni betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
d) rozebranie podbudowy betonowej
e) rozebranie krawężników betonowych
f) rozebranie obrzeży betonowych
g) odwóz materiałów z rozbiórki na miejsce wskazane przez Inwestora tj. działka przy ul. Szkolnej nr 178/3 obręb 6, tj.:
− kostki betonowej, krawężników i obrzeży – zdatnych do dalszego użytku i zeskładowanych na paletach,
− wszystkich żeliwnych wpustów ulicznych, włazów do studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej, zasuw wodociągowych i hydrantów zeskładowanych na paletach,
− górną warstwę kruszywa łamanego wbudowanego w drogę gruntową o grubości ok 20–30 cm,
− utylizacja pozostałych odpadów przez Wykonawcę.
h) roboty ziemne z odwozem i rozbiórką istniejących wpustów i przykanalików,
i) formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu zagęszczalnego,
j) rury osłonowe dwudzielne,
k) remont studni rewizyjnych istniejącej sieci sanitarnej, polegający na rozbiórce i wywiezieniu płyty pokrywowej, pierścienia odciążającego, 1 kręgu h=0,5m; następnie ustawienie 1 kręgu h=0,5m, pierścienia odciążającego, płyty pokrywowej z włazem żeliwnym D400 dla studni Ø1200 mm,
l) wymiana na nowe zasuw wodociągowych,
m) wymiana na nowe hydrantów wodociągowych,

2) kanalizacja deszczowa:
a) wykopy wraz z szalowaniem, zabezpieczeniem i odwodnieniem wykopu i wywozem nadmiaru urobku; zabezpieczenie istniejących budynków, ogrodzeń, sieci itp.; rozbiórka istniejących wpustów i przykanalików,
b) wykonanie podłoża o gr. 15 cm z piasku,
c) ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN8 średnica Ø 200 mm z podłączeniem do wpustów, kanalizacji i wykonaniem próby szczelności,
d) ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN8, średnica Ø 300 mm z podłączeniem do studni i wykonaniem próby szczelności,
e) studzienki ściekowe Ø 500 z gotowych elementów betonowych z osadnikiem, pierścieniem odciążającym i ustawione na płycie żelbetowej z drogowym wpustem żeliwnym D400,
f) odwodnienie liniowe w poprzek drogi z gotowego elementu z polimerobetonu z rusztem żeliwnym D400 o minimalnych wymiarach 400 x 400 mm,
g) studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1200 mm z osadnikiem, pierścieniem odciążającym ustawione na płycie żelbetowej z włazem żeliwnym D400,
h) ręczne zasypanie wykopów liniowych piaskiem zakupionym i dowiezionym wraz z zagęszczeniem mechanicznym; wymiana gruntu,

3) remont po wybudowaniu kanalizacji deszczowej, ustawieniu wpustów ulicznych:
a) mechaniczne wykonanie koryta głębokości 0,5m, uporządkowanie dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości 20 cm po zagęszczeniu,
d) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
e) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, nawierzchnia z asfaltobetonu AC 16W warstwa wiążąca gr. po zagęszczeniu 5 cm, mechaniczne czyszczenie nawierzchni nieulepszonej, ponowne skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją istniejących urządzeń,

4) pieszo-jezdnia (jezdnia szerokości 6,0 mb, z czego 1,0 mb jezdni przy zjazdach na posesję wykonać w kolorze czerwonym, a pozostałe 5,0 mb jezdni w kolorze szarym):
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie głębokości 10 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń na szerokości 5,0 m pieszo-jezdni,
h) nawierzchnia z kostki betonowej w kolorze czerwonym o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń na szerokości 1,0 m pieszo-jezdni*,
*Zamawiający zamierza wykonać skrzyżowanie ul. Jarzębowej z drogą gruntową bez nazwy jako skrzyżowanie wyniesione oraz 1,0 mb pieszo- jezdni z kostki betonowej w kolorze czerwonym. Zamawiający informuje, że konstrukcję skrzyżowania należy wykonać tak jak konstrukcję pieszo- jezdni. Dla przedstawienia powyższych zmian związanych z podniesieniem skrzyżowania i wyodrębnieniem 1,0 mb pasa w kolorze czerwonym, załączono mapkę z oznakowaniem kolorem czerwonym zmian w tym zakresie.

5) chodnik:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie w gruncie o głębokości 50 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości 15 cm po zagęszczeniu,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej i 20% kolor o gr. 6 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń.

6) zjazdy:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie w gruncie o głębokości 50 cm; uporządkowanie dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeza betonowe 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń.

7) wykończenia:
a) plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego i porządkowanie terenu,
b) wykonanie trawników wraz z humusowaniem i pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji,
c) oznakowanie pionowe, przymocowanie tablic znaków drogowych do słupka wraz z montażem – 4 szt. A-11a („próg zwalniający” z tabliczką T-1 z napisem 20m) oraz 4 szt. B-33 ograniczenie prędkości do 30 km/h,
d) oznakowanie poziome nawierzchni metoda cienkowarstwowa P-25– 4 szt.,
e) wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej informującej o pozyskanym dofinansowaniu zgodnie z warunkami Programu Polski Ład o maksymalnych wymiarach 180cm x 120 cm z materiału dibond grubości 3mm, druk jednostronny techniką solwentową, na konstrukcji stalowej malowanej proszkowo w kolorze czarnym, zamocowanej w gruncie na stopach fundamentowych.



5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik D do SWZ (dot. części 1).
5.4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący: załącznik A do SWZ (dot. części 1).
5.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.6. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
5.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.5 i 5.6 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.8. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
5.9. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.9 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia):
Cena – 60%
Okres gwarancji oraz okres rękojmi za wady – 40%
1% = 1 punkt
Oferta, która według powyższych kryteriów uzyska sumarycznie najwyższą ilość punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Szczegółowy opis kryteriów zawarto w pkt 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji oraz okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.2. Część 2 – ulica Szopena w Nowym Mieście Lubawskim (ok. 193,0 mb drogi o szerokości 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, ze zjazdami na posesje i kanalizacją deszczową), obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne:
a) pomiar geodezyjny i powykonawczy oraz stała obsługa geodezyjna,
b) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych na podbudowie z kruszywa,
c) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej śr. gr. 8 cm,
d) rozebranie podbudowy betonowej o śr. grubości 20 cm,
e) rozebranie krawężników betonowych z ławą betonową,
f) rozebranie obrzeży betonowych z ławą betonową,
g) odwóz materiałów z rozbiórki na miejsce wskazane przez Inwestora tj. działka przy ul. Szkolnej nr 178/3 obręb 6, tj.:
− płyt drogowych, kostki betonowej, krawężników i obrzeży – zdatnych do dalszego użytku i zeskładowanych na paletach,
− wszystkich żeliwnych włazów od studni kanalizacji sanitarnej, zasuw wodociągowych i hydrantów zeskładowanych na paletach,
− warstwę podbudowy z kruszywa łamanego wbudowanego pod płytami drogowymi o grubości ok 20cm jeżeli wystąpi,
− utylizacja pozostałych odpadów przez Wykonawcę,

2) roboty ziemne z odwozem,
a) montaż rur osłonowych dwudzielnych,
b) remont studni rewizyjnych istniejącej sieci sanitarnej, polegający na rozbiórce i wywiezieniu płyty pokrywowej, pierścienia odciążającego, 1 kręgu h=0,5m; następnie ustawienie 1 kręgu h=0,5m, pierścienia odciążającego, płyty pokrywowej z włazem żeliwnym D400 dla studni Ø1200 mm,
c) wymiana na nowe zasuw wodociągowych,
d) wymiana na nowe hydrantów wodociągowych,

3) kanalizacja deszczowa:
a) wykopy wraz z szalowaniem, zabezpieczeniem i odwodnieniem wykopu i wywozem nadmiaru urobku; zabezpieczenie istniejących budynków, ogrodzeń, sieci itp.,
b) wykonanie podłoża o gr. 15 cm z piasku,
c) ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN8 średnica Ø 200 mm z podłączeniem do wpustów, kanalizacji i wykonaniem próby szczelności,
d) ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN8, średnica Ø 300 mm z podłączeniem do studni i wykonaniem próby szczelności,
e) studzienki ściekowe Ø 500 z gotowych elementów betonowych z osadnikiem, pierścieniem odciążającym i ustawione na płycie żelbetowej z drogowym wpustem żeliwnym D400,
f) odwodnienie liniowe w poprzek drogi z gotowego elementu z polimerobetonu z rusztem żeliwnym D400 o minimalnych wymiarach 400 x 400 mm,
g) studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1200 mm z osadnikiem, pierścieniem odciążającym ustawione na płycie żelbetowej z włazem żeliwnym D400,
h) ręczne zasypanie wykopów liniowych piaskiem zakupionym i dowiezionym wraz z zagęszczeniem mechanicznym; wymiana gruntu,

4) jezdnia:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie głębokości 20 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

5) chodnik:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie w gruncie o głębokości 50 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości 15 cm po zagęszczeniu,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej i 20% kolor o gr. 6 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

6) zjazdy na posesję:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie w gruncie o głębokości 50 cm; uporządkowanie dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeza betonowe 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z chudego betonu o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

7) wykończenia:
a) plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego i porządkowanie terenu,
b) wykonanie trawników wraz z humusowaniem i pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji.

5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik E do SWZ (dot. części 2).
5.4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący: załącznik B do SWZ (dot. części 2).
5.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.6. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
5.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.5 i 5.6 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.8. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
5.9. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.9 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia):
Cena – 60%
Okres gwarancji oraz okres rękojmi za wady – 40%
1% = 1 punkt
Oferta, która według powyższych kryteriów uzyska sumarycznie najwyższą ilość punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Szczegółowy opis kryteriów zawarto w pkt 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji oraz okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.3. Część 3 – ulic Klonowa (cześć) w Nowym Mieście Lubawskim (ok. 62,0 mb drogi z kostki betonowej z chodnikiem po jednej stronie i ze zjazdami na posesje, odwodnienie poprzez 2 wpusty uliczne podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Akacjowej), obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne:
a) pomiar geodezyjny i powykonawczy oraz stała obsługa geodezyjna,
b) rozebranie nawierzchni z asfaltobetonu gr. 10 cm, na podbudowie z kruszywa gr. 20 cm,
c) rozebranie nawierzchni betonowej śr. gr. 7-15 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
d) rozebranie podbudowy betonowej o grubości śr. 20 cm,
e) rozebranie krawężników betonowych 15x30 z ławą betonową,
f) rozebranie obrzeży betonowych 8x30 z ławą betonową,
g) odwóz materiałów z rozbiórki z rozbiórki na miejsce wskazane przez Inwestora tj. działka przy ul. Szkolnej nr 178/3 obręb 6, tj.:
− płytek chodnikowych– zdatnych do dalszego użytku i zeskładowanych na paletach,
− wszystkich żeliwnych wpustów ulicznych, włazów do studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej, zasuw wodociągowych i hydrantów zeskładowanych na paletach,
− górną warstwę kruszywa łamanego wbudowanego w drogę gruntową o grubości ok 20–30 cm,
− utylizacja pozostałych odpadów przez Wykonawcę,
h) roboty ziemne wraz z odwozem,
i) montaż rur osłonowych dwudzielnych fi 160,
j) remont studni rewizyjnych istniejącej sieci sanitarnej, polegający na rozbiórce i wywiezieniu płyty pokrywowej, pierścienia odciążającego, 1 kręgu h=0,5m; następnie ustawienie 1 kręgu h=0,5m, pierścienia odciążającego, płyty pokrywowej z włazem żeliwnym D400 dla studni Ø1200 mm,
k) wymiana na nowe zasuw wodociągowych,
l) wymiana na nowe hydrantów wodociągowych,

2) kanalizacja deszczowa:
a) wykopy wraz z szalowaniem i wywozem nadmiaru urobku,
b) wykonanie podłoża o gr. 15 cm z materiałów sypkich,
c) ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN8, średnica Ø 200 mm z podłączeniem do wpustów,
d) studzienki ściekowe Ø 500 z gotowych elementów betonowych z pierścieniem odciążającym i osadnikiem ustawione na płycie żelbetowej z drogowym wpustem D400,
e) ręczne zasypanie wykopów liniowych piaskiem zakupionym i dowiezionym wraz z zagęszczeniem mechanicznym; wymiana gruntu,

3) jezdnia:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie o głębokości 10 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

4) chodnik:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie o głębokości 10 cm,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeza betonowe 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej szarej 20% kolor o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

5) zjazdy:
a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie o głębokości 10 cm,
b) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
c) warstwa odsączająca z piasku o grubośi warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
d) obrzeza betonowe 8x30 cm na podsypce piaskowej,
e) ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem,
f) podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
g) nawierzchnia z kostki betonowej 100% kolor o gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

6) budowa kanału technologicznego:
a) budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SKR typ SKR-2,
b) budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych
w wykopie wykonanym mechanicznie,
c) budowa rurociągu kablowego na głębokości 1,0 m w wykopie wykonanym ręcznie fi 40 mm z bębna,
d) budowa mikrokanalizacji na głębokości do 1,0 m w wykopie wykonanym ręcznie, następna wiązka prefabrykowana 7x12,
e) wykonanie przepustów pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym, przepust rurą HDPE 125/7,
f) wciąganie rur kanalizacji wtórnej sprzętem mechanicznym, otwór wolny, rury w zwojach 3xfi 40mm,
g) badanie szczelności zmontowanych odcinków mikrokanalizacji,
h) badanie szczelności zmontowanych odcinków do 2 km rurociągi kablowe w ziemi, sprężarka rury fi 40 mm,
i) uszczelnienie otworów wprowadzeń kablowych, do studni kablowej, otwór wolny,
j) uszczelnienie otworów wprowadzeń kablowych, do studni kablowej, otwór częściowo zajęty,
k) montaż zaślepki mikrorurki 12 mm,
l) montaż zaślepki rury HDPE fi 40,
m) wykonanie przepustów pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym, przepust rurą HDPE 127/7,1,
n) ręczne wciąganie rur kanalizacji wtórnej, otwór wolny, rury w zwojach, 1xfi 40mm,
o) TP budowa rurociągu kablowego na głębokości 1m w wykopie wykonanym ręcznie, HDPE fi 40 w zwojach, 1 rura w rurociągu SA 39/301/11,
p) montaż zaślepki rury HDPE fi 40,

7) wykończenia:
a) przełożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm, na podbudowie betonowej C8/10 gr. 15 cm, krawężnikiem i obrzeżem wraz z regulacją istniejących urządzeń- ponowne ułożenie,
b) plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego i porządkowanie terenu,
c) wykonanie trawników wraz z humusowaniem i pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji,
d) projektowane oznakowanie pionowe, przymocowanie tablic znaków drogowych wraz ze słupkiem – 2 szt.

5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik F do SWZ (dot. części 3).
5.4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący: załącznik C do SWZ (dot. części 3).
5.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.6. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
5.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.5 i 5.6 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.8. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
5.9. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.9 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik C do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia):
Cena – 60%
Okres gwarancji oraz okres rękojmi za wady – 40%
1% = 1 punkt
Oferta, która według powyższych kryteriów uzyska sumarycznie najwyższą ilość punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Szczegółowy opis kryteriów zawarto w pkt 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji oraz okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 8 SWZ oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że:

− Dot. części 1, 2 i 3: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub przebudowa drogi/parkingu/placu o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni co najmniej 300 m2 (każde).

W przypadku, gdy wartość dotycząca spełnienia ww. warunków określona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość na podstawie średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem ww. doświadczenia samodzielnie lub wykażą iż wspólnie wykonali dwie roboty o ww. zakresie.
Uwaga 2: W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego powyższy warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem ww. doświadczenia samodzielnie.
Uwaga 3: W przypadku gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na dwie lub trzy części zamówienia wystarczające jest jednokrotne wykazanie się jego spełnianiem. tj. dwoma zamówieniami.


− Dot. części 1, 2 i 3: dysponuje osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),

Uwaga: W przypadku złożenia oferty na realizację dwóch lub trzech części zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy przez jedną osobę.

Osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego oceniane będą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 551).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy – Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 5 do SWZ,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy – Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w ppkt b,
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt ppkt b, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Dokument, o którym mowa w ppkt b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty wg załącznika nr 6 do SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 7 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną *1,
*1(Zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny oferty, musi być zgodny z zakresami robót określonymi w przedmiarze robót);
b) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1. SWZ;
c) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), w przypadku:
− gdy umocowanie z których wynika prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych,
− o którym mowa w pkt 11.1 SWZ (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. 10.3 SWZ oraz oświadczenie wskazane w pkt 10.7 (jeżeli dotyczy),
w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.


W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca przedkłada oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ).

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 9.1. SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w pkt 9 SWZ – wg załącznika nr 3 do SWZ.
Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a) dla części 1 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
b) dla części 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
W przypadku składania oferty w części 3 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy – Pzp, tj.:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium musi obejmować okres związania z ofertą.
Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w pkt 17 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w projektach umowy stanowiących załącznik A, B i C do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Inwestycja pn. Budowa dróg gminnych na osiedlu Marianowo w Nowym Mieście Lubawskim – etap końcowy obejmujący ulice: Jarzębową i Klonową (część) dofinansowana jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2. Zamawiający informuje, iż zawarcie umowy nastąpi nie wcześniej niż po udzieleniu przez Bank Gospodarstwa Krajowego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych dotyczącej finansowania zadania objętego przedmiotem zamówienia.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (zwanym dalej rozporządzeniem 765/2006) i rozporządzeniu Rady (UE) 269/2014 w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (zwanym dalej rozporządzeniem 269/2014) albo wpisanego na listę (Lista osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej "listą", jest prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista jest publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych) na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 3.
5. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.