Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00583336/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00589680/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa skanera do książek oraz skanera do fotografii do Biblioteki Muzeum Zamkowego w Malborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamek Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starościńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-647-08-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.malbork.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa skanera do książek oraz skanera do fotografii do Biblioteki Muzeum Zamkowego w Malborku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76587ce0-20b8-4110-9208-34b850fe89d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059984/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa skanera do książek oraz skanera do fotografii do Biblioteki Muzeum Zamkowego w Malborku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę należy złożyć zgodnie z wymogami określonymi w SWZ w szczególności w Dziale I, VII, IX SWZ.
2. Instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej (platformazakupowa.pl) określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za
wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji dostępnych pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe regulacje w zakresie RODO zostały określone w Dziale XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe regulacje w zakresie RODO zostały określone w Dziale XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2611.20.1.2024.mw
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu tj. jednego (1) skanera do książek i starodruków o minimalnych parametrach jak poniżej w tabeli nr 1 tj. wraz z jednostką sterującą (komputer) i monitorem oraz jednego (1) skanera wielofunkcyjnego w tym przeznaczonego do skanowania zdjęć celem wyposażenia Biblioteki Muzeum Zamkowego w Malborku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1.1. do SWZ tj. projekcie umowy i w załączniku nr 1.2. do SWZ (załącznik nr 1 do umowy) tj. Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej OPZ.
3. Dostarczone sprzęty muszą być produktem kategorii I oraz fabrycznie nowe, wysokiej jakości, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne.
4. Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 1.1. do SWZ tj. projekcie umowy i załączniku 1.2. do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
5. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania przez produkt wymagań określonych we wskazanej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej lub systemie referencji technicznych, co Wykonawca jest zobowiązany wykazać składając ofertę. W przypadku gdy przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy zapisy te rozumieć jako zapisy, którym towarzyszy wyraz „lub równoważny”.
6. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań, tj. że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne i/lub funkcjonalno-użytkowe określone w SWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W niniejszym postępowaniu żąda się przedmiotowych środków dowodowych.1) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą wypełnionego załącznika nr 3 do SWZ „Opis oferowanego przedmiotu zamówienia” w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do SWĄ tj. Formularzu ofertowym urządzeń, a tym samym spełniających wymagania określone w załączniku nr 1.2. do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający wskazuje, że Wykonawca zobligowany jest do uzupełnienia wszystkich wymaganych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia lub potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymagane parametry zgodnie z tabelą określoną w załączniku nr 3 do SWZ (kolumna D „Parametry oferowane”).
3) Zamawiający wskazuje, że stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4) W związku z tym, że przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP zostały wymienione przykładowo jako środki mające na celu udowodnienie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza ich złożenie w celu wykazania równoważności zamiast lub łącznie z opisem równoważności, który Wykonawca może zamieścić w ofercie. W związku z tym, iż ustawodawca stosownie do brzmienia art. 101 ust. 5 ustawy PZP przedmiotowe środki dowodowe przewidział jako przykładowy sposób wykazania spełnienia wymagań, ich złożenie nie jest obligatoryjne.
5) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Załącznik nr 3 do SWZ „Opis oferowanego przedmiotu zamówienia” w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do SWĄ tj. Formularzu ofertowym urządzeń, a tym samym spełniających wymagania określone w załączniku nr 1.2. do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest w Tabeli nr 1 formularza oferty, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ do wykazania producenta, nazwy/typu/ modelu/ oferowanego sprzętu. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Opis oferowanego sprzętu – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy zostały szczegółowo opisane w § 10 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający dodatkowo wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę wobec którego zachodzi co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.2. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu negocjacji:
1) zgodnie z art. 281 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający informuje, że nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji stosując kryteria oceny ofert określone w Dziale XIV SWZ,
2) wszyscy Wykonawcy, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, zostaną równocześnie poinformowani, o Wykonawcach których:
a) oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji (zgodnie z kryteriami określonymi i opisanymi w Rozdziale XIV SWZ),
b) których oferty zostały odrzucone,
- ze wskazaniem uzasadnienia faktycznego i prawnego;
3) w zaproszeniu do negocjacji Zamawiający wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści oferty;
4) negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem;
5) poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych, wskazując co najmniej:
a) nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania,
b) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone,
c) oraz termin otwarcia tych ofert.
2. Podczas negocjacji ofert Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich Wykonawców.
3. Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcom przewagę nad innymi Wykonawcami.
4. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert, z tym, że termin ten nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
5. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
6. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie w jakim złożył on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa, która będzie mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
7. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty z największą liczba punktów, tj. przedstawiające najkorzystniejszy bilans ocenianych kryteriów. Punkty będą przyznawane do dwóch miejsc po przecinku.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa osiedla zabudowy wielorodzinnej w Gniewie dz. Nr 1/25, 1/26, 1/28, 1/29 obręb 0019 Gniew.
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W KRAJU I ZA GRANICĄ w 2025 r. NA RZECZ MIASTA MALBORK
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz serwera NAS do Starostwa Powiatowego i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.