Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573800/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W RADOMSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592131798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 12 A
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 683 54 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbsradomsko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsradomsko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c442ca-418d-4c42-82f8-2a3e9f07d1db1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c442ca-418d-4c42-82f8-2a3e9f07d1db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00529926/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca1/11i21, ul. Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul. Narutowicza31/3i42/2,ul. Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TBS/UZP/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 908761,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul.Młodzowskiej 1/6”
1) Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i
6, ul. Młodzowskiej 1/6, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ pełnią tylko rolę informacyjną –
obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 1 zamówienia stanowią:
a) wzór umowy dot. części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8a,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 4/16- stanowiąca dodatek nr 9,
c) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 10,
d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 11,
e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Warszyca 4/16 stanowiąca dodatek nr 12,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 4/6- stanowiąca dodatek nr 14,
g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 15,
h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 16,
i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Warszyca 4/6 stanowiąca dodatek nr 17,
j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Młodzowska 1/6- stanowiąca dodatek nr 19,
k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 20,
l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 21,
m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Młodzowska 1/6 stanowiąca dodatek nr 22.
3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13a ,
b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13b ,
c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13c ,
d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18a ,
e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18b ,
f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18c ,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23a,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23c .
4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach technicznych.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy- szczegóły w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 256298,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul. Piłsudskiego 25/8”:1) Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul. Piłsudskiego 25/8, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ pełnią tylko rolę informacyjną – obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 2 zamówienia stanowią:
a) wzór umowy dot. części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8b,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 1/11- stanowiąca dodatek nr 24,
c) rysunek stan istniejący – lokal ul. ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 25,
d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 26,
e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiąca dodatek nr 27,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 1/21- stanowiąca dodatek nr 29,
g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 30,
h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 31,
i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Warszyca 1/21 stanowiąca dodatek nr 32,
j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Piłsudskiego 25/8- stanowiąca dodatek nr 34,
k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Piłsudskiego 25/8- stanowiący dodatek nr 35,
l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 36,
m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Piłsudskiego 25/8 stanowiąca dodatek nr 37.
3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 28a ,
b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 28b ,
c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 28c ,
d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 33a ,
e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 33b ,
f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 33c ,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 38a ,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 38b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 38c .
4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach technicznych.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy- szczegóły w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 264064,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Plac 3 Maja 12/4”:1) Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Plac 3 Maja 12/4, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ pełnią tylko rolę informacyjną – obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 3 zamówienia stanowią:
a) wzór umowy dot. części nr 3 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8c,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Narutowicza 31/3- stanowiąca dodatek nr 39,
c) rysunek stan istniejący – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 40,
d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 41,
e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiąca dodatek nr 42,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Narutowicza 42/2- stanowiąca dodatek nr 44,
g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 45,
h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 46,
i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiąca dodatek nr 47,
j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7- stanowiąca dodatek nr 49,
k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7- stanowiący dodatek nr 50,
l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 51,
m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiąca dodatek nr 52,
n) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4- stanowiąca dodatek nr 54,
o) rysunek stan istniejący – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4- stanowiący dodatek nr 55,
p) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 56,
q) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiąca dodatek nr 57.
3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 43a,
b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Narutowicza 31/3- stanowiący dodatek nr 43b,
c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 43c ,
d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 48a,
e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 48b,
f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 48c ,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 53a ,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 53b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 53c,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 58a,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 58b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 58c.
4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach technicznych.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
- szczegóły w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 388398,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dnia 22-11-2024r. unieważnił postępowanie na wszystkie części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Dnia 2024-11-21 o godz. 06:55 przekazano Zamawiającemu na skrzynkę e-mail przez Zespół Platformy e-Zamówienia URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa komunikat o treści: „ (…) Dzisiaj, tj. 20 listopada na Platformie e-Zamówienia występowały trudności związane ze składaniem ofert. System wyświetlał komunikat dotyczący braku klucza dziennego i uniemożliwiał złożenie oferty przez potencjalnych Wykonawców. Problem został rozwiązany, jednak między godziną 00:00 a 11:00 wykonawcy nie mieli technicznej możliwości złożenia oferty. Prosimy o zgłoszenie w SOZ w sytuacji, w której otrzymają Państwo informacje od Wykonawcy o braku technicznej możliwości złożenia oferty w celu uzyskania potwierdzenia zaistnienia takiego faktu. (...)Link do postępowania, którego dotyczy powiadomienie:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c442ca-418d-4c42-82f8-2a3e9f07d1db (...). Pozdrawiam, Zespół Platformy e-Zamówienia URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Postępu 17A02-676 Warszawa.”
Termin składania ofert w niniejszym postępowaniu upływał dnia 20 listopada 2024r. o godz. 9:00, a więc uwzględniając powyższy komunikat w godz. od 0:00 do 9:00 w ostatnim dniu składania ofert, potencjalni Wykonawcy nie mieli możliwości złożenia oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego kryje się każde uchybienie przepisom Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających (zob. wyrok z dnia 17 marca 2016 r., KIO 314/16). Jednocześnie owo usunięcie może nastąpić w dowolny sposób, byleby nie był on sprzeczny z ustawą Pzp, a w szczególności nie prowadził do wypaczenia wyniku postępowania.
W wyniku uniemożliwienia wykonawcy złożenia oferty wskutek awarii platformy zostaje naruszona zasada równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Uniemożliwienie złożenia oferty wskutek awarii platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu zamawiającego przy użyciu przepisów ustawy Pzp, w które wyposażył go ustawodawca). Po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcy wywołuje nieodwracalny skutek.
Uniemożliwienie wykonawcom złożenia ofert wskutek awarii platformy powoduje dyskryminację wykonawcy, którego oferta mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awarii nie było, ponieważ ma bezpośredni wpływ na brak możliwości udzielenia zamówienia w warunkach uczciwej konkurencji. W takiej sytuacji ograniczona została wykonawcom możliwość ubiegania się o udzielenie zamówienia, ponieważ czynności składania ofert nie da się powtórzyć. Uniemożliwienie wykonawcom złożenia oferty wskutek awarii platformy ma wpływ na wynik postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426652,28 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dnia 22-11-2024r. unieważnił postępowanie na wszystkie części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Dnia 2024-11-21 o godz. 06:55 przekazano Zamawiającemu na skrzynkę e-mail przez Zespół Platformy e-Zamówienia URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa komunikat o treści: „ (…) Dzisiaj, tj. 20 listopada na Platformie e-Zamówienia występowały trudności związane ze składaniem ofert. System wyświetlał komunikat dotyczący braku klucza dziennego i uniemożliwiał złożenie oferty przez potencjalnych Wykonawców. Problem został rozwiązany, jednak między godziną 00:00 a 11:00 wykonawcy nie mieli technicznej możliwości złożenia oferty. Prosimy o zgłoszenie w SOZ w sytuacji, w której otrzymają Państwo informacje od Wykonawcy o braku technicznej możliwości złożenia oferty w celu uzyskania potwierdzenia zaistnienia takiego faktu. (...)Link do postępowania, którego dotyczy powiadomienie:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c442ca-418d-4c42-82f8-2a3e9f07d1db (...). Pozdrawiam, Zespół Platformy e-Zamówienia URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Postępu 17A02-676 Warszawa.”
Termin składania ofert w niniejszym postępowaniu upływał dnia 20 listopada 2024r. o godz. 9:00, a więc uwzględniając powyższy komunikat w godz. od 0:00 do 9:00 w ostatnim dniu składania ofert, potencjalni Wykonawcy nie mieli możliwości złożenia oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego kryje się każde uchybienie przepisom Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających (zob. wyrok z dnia 17 marca 2016 r., KIO 314/16). Jednocześnie owo usunięcie może nastąpić w dowolny sposób, byleby nie był on sprzeczny z ustawą Pzp, a w szczególności nie prowadził do wypaczenia wyniku postępowania.
W wyniku uniemożliwienia wykonawcy złożenia oferty wskutek awarii platformy zostaje naruszona zasada równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Uniemożliwienie złożenia oferty wskutek awarii platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu zamawiającego przy użyciu przepisów ustawy Pzp, w które wyposażył go ustawodawca). Po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcy wywołuje nieodwracalny skutek.
Uniemożliwienie wykonawcom złożenia ofert wskutek awarii platformy powoduje dyskryminację wykonawcy, którego oferta mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awarii nie było, ponieważ ma bezpośredni wpływ na brak możliwości udzielenia zamówienia w warunkach uczciwej konkurencji. W takiej sytuacji ograniczona została wykonawcom możliwość ubiegania się o udzielenie zamówienia, ponieważ czynności składania ofert nie da się powtórzyć. Uniemożliwienie wykonawcom złożenia oferty wskutek awarii platformy ma wpływ na wynik postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510068,95 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dnia 22-11-2024r. unieważnił postępowanie na wszystkie części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Dnia 2024-11-21 o godz. 06:55 przekazano Zamawiającemu na skrzynkę e-mail przez Zespół Platformy e-Zamówienia URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa komunikat o treści: „ (…) Dzisiaj, tj. 20 listopada na Platformie e-Zamówienia występowały trudności związane ze składaniem ofert. System wyświetlał komunikat dotyczący braku klucza dziennego i uniemożliwiał złożenie oferty przez potencjalnych Wykonawców. Problem został rozwiązany, jednak między godziną 00:00 a 11:00 wykonawcy nie mieli technicznej możliwości złożenia oferty. Prosimy o zgłoszenie w SOZ w sytuacji, w której otrzymają Państwo informacje od Wykonawcy o braku technicznej możliwości złożenia oferty w celu uzyskania potwierdzenia zaistnienia takiego faktu. (...)Link do postępowania, którego dotyczy powiadomienie:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c442ca-418d-4c42-82f8-2a3e9f07d1db (...). Pozdrawiam, Zespół Platformy e-Zamówienia URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Postępu 17A02-676 Warszawa.”
Termin składania ofert w niniejszym postępowaniu upływał dnia 20 listopada 2024r. o godz. 9:00, a więc uwzględniając powyższy komunikat w godz. od 0:00 do 9:00 w ostatnim dniu składania ofert, potencjalni Wykonawcy nie mieli możliwości złożenia oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego kryje się każde uchybienie przepisom Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających (zob. wyrok z dnia 17 marca 2016 r., KIO 314/16). Jednocześnie owo usunięcie może nastąpić w dowolny sposób, byleby nie był on sprzeczny z ustawą Pzp, a w szczególności nie prowadził do wypaczenia wyniku postępowania.
W wyniku uniemożliwienia wykonawcy złożenia oferty wskutek awarii platformy zostaje naruszona zasada równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Uniemożliwienie złożenia oferty wskutek awarii platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu zamawiającego przy użyciu przepisów ustawy Pzp, w które wyposażył go ustawodawca). Po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcy wywołuje nieodwracalny skutek.
Uniemożliwienie wykonawcom złożenia ofert wskutek awarii platformy powoduje dyskryminację wykonawcy, którego oferta mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awarii nie było, ponieważ ma bezpośredni wpływ na brak możliwości udzielenia zamówienia w warunkach uczciwej konkurencji. W takiej sytuacji ograniczona została wykonawcom możliwość ubiegania się o udzielenie zamówienia, ponieważ czynności składania ofert nie da się powtórzyć. Uniemożliwienie wykonawcom złożenia oferty wskutek awarii platformy ma wpływ na wynik postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 802209,61 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
NIP 772-22-61-587 REGON 590648238 w imieniu którego działa i przeprowadza postępowanie Inwestor zastępczy -
Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. NIP: 772–20–84–240 Regon: 592131798
ul. Kościuszki 12A, 97-500 Radomsko
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3918E odc. Silnica-Kozie Pole
- Budowa chodnika w ul. Św. Rocha w Radomsku
- Dostawa wyrobów diagnostycznych wraz z dzierżawą sprzętu dla Pracowni Serologii Transfuzjologicznej w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
- Utrzymanie dróg o nawierzchni nieulepszonej na terenie Miasta Radomska
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa drogi gminnej relacji Zdziar Wielki - Zdziar Łopatki - Krawięczyn - Nowe Żochowo na odcinku od km 0+000,00 do km 0+408,10
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
- Dokończenie robót remontowych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.