Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00546584/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00561332/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
- 2023/BZP 00577046/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00010012/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów MOPS w Zgierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004274830
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Długa 56
1.4.2.) Miejscowość: Zgierz
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.7.) Numer telefonu: 42 7164213
1.4.8.) Numer faksu: 427166590
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopszgierz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopszgierz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573863
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00546584
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 1) Przed zmianą:
50
Po zmianie:
60,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 2) Przed zmianą:
50
Po zmianie:
60,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 3) Przed zmianą:
50
Po zmianie:
60,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
Kwalifikacje kadry
Po zmianie:
Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
Kwalifikacje kadry
Po zmianie:
Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
Kwalifikacje kadry
Po zmianie:
Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
40,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
40,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
40,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
Doświadczenie firmy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
Doświadczenie firmy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
Doświadczenie firmy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca jest Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykaże że:
wykonał (zakończył wykonanie), a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonuje, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem rodzaju wykonywanych usług z podaniem ilości środowisk ich wartości, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, ilości godzin oraz załączeniem dowodów , czy zostały wykonane należycie (co najmniej 230 000 godzin w ostatnich 3 latach tj. 01.01.2021 do 31.12.2023 roku). Wykonawcy występujący wspólnie, którzy wykonywali wspólnie usługi na rzecz jednego podmiotu ma podstawie tej samej umowy przedstawiają jeden wykaz wykonanych usług. Przedstawienie tych samych wykazów jako oddzielnych dowodów przy wspólnie wykonywanym zamówieniu będzie uznawane jako jeden dowód.
2. Ocena spełniania warunków będzie dokonana wg kryterium: „spełnia” – „nie spełnia,” przy czym Zamawiający odrzuci ofertę, w szczególności jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę: 1) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub 2) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.3. Pozostałe warunki: 1) zobowiązanie się do wykonania zamówienia w wymaganym terminie,2) zaakceptowanie bez zastrzeżeń wszystkich postanowień Wzoru umowy 3) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200.000,- zł (warunek ubezpieczenia nie stanowi warunku udziału w postępowaniu; jego spełnienie jest wymagane i oceniane przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana).
4) Dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi. Minimalne wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas trwania umowy dotyczącej niniejszego zamówienia dysponował biurem/pomieszczeniem na terenie miasta Zgierza z dostępem do poczty e-mail, wyposażonym w telefon, czynnym w dniach roboczych od 8.00 do 16.00. Osoby koordynujące pracę opiekunek powinny być dostępne zarówno dla pracownika MOPS jak i zatrudnionych opiekunek telefonicznie również poza ww. godzinami. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca jest Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykaże że:
Część I:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie (usługę) w wymiarze 48.000 godzin rocznie polegającą na świadczeniu podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów;
b) dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami robotami budowlanymi. Minimalne wymagania w zakresie świadczenia usług opiekuńczych: minimum 20 osób posiadających kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, opiekuna środowiskowego, asystenta osoby niepełnosprawnej lub które ukończyły szkołę lub kurs dla opiekunów (np. PCK, PKPS lub inne równoważne).
Część II:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie (usługę) w wymiarze 3.600 godzin rocznie polegającą na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania klientów;
b) dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi. Minimalne wymagania w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób niepełnosprawnych: minimum
*1 pracownika socjalnego,
*1 psychologa
*1 pedagoga,
*1 logopedy,
*1 terapeuty zajęciowego,
*1 pielęgniarki
*1 asystenta osoby niepełnosprawnej,
*1opiekunki środowiskowej,
*1 specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,
*1 fizjoterapeuty.
Część III:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie (usługę) w wymiarze 4.800 godzin rocznie polegającą na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów;
b) dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami robotami budowlanymi. Minimalne wymagania w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi: osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: minimum
*1 pracownika socjalnego,
*1 psychologa,
*1 pedagoga,
*1 logopedy,
*1 terapeuty zajęciowego,
*1 pielęgniarki lub asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej,
*1 specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty
*dodatkowo ww osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, zakładzie rehabilitacji lub innej jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
2. Ocena spełniania warunków będzie dokonana wg kryterium: „spełnia” – „nie spełnia,” przy czym Zamawiający odrzuci ofertę, w szczególności jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę: 1) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub 2) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.3. Pozostałe warunki: 1) zobowiązanie się do wykonania zamówienia w wymaganym terminie,2) zaakceptowanie bez zastrzeżeń wszystkich postanowień Wzoru umowy 3) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200.000,- zł (warunek ubezpieczenia nie stanowi warunku udziału w postępowaniu; jego spełnienie jest wymagane i oceniane przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana).
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas trwania umowy dotyczącej niniejszego zamówienia dysponował biurem/pomieszczeniem na terenie miasta Zgierza z dostępem do poczty e-mail, wyposażonym w telefon, czynnym w dniach roboczych od 8.00 do 16.00. Osoby koordynujące pracę opiekunek powinny być dostępne zarówno dla pracownika MOPS jak i zatrudnionych opiekunek telefonicznie również poza ww. godzinami. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-29 09:00
Po zmianie:
2024-01-05 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-29 09:30
Po zmianie:
2024-01-05 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-27
Po zmianie:
2024-02-02
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI I NAPRAWIE URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- Aktualizacja baz danych systemów nawigacyjnych GPS Garmin na statkach powietrznych
- DOSTAWA PARTII PROTOTYPOWEJ, WZORU PARTII PRÓBNEJ, PARTII PRÓBNEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ - KAPELUSZ DAMSKI
- "Usługi serwisowe systemu firmy PIXEL"
- Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych oraz na innych terenach gminnych miasta Zgierza
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystencji osobistej dla mieszkańców Gminy Bełżyce w ramach PROGRAMU "ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ"
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka Wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego
- Zamówienie na realizację specjalistycznych zajęć logopedycznych z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna.
- Realizacja specjalistycznych zajęć fizjoterapeutycznych z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna w podziale na 6 części
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (...) w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Malborku
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, dla osób zaburzonych psychicznie w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.