Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486699/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00506922/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie paw. A-1 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, AGH w Krakowie. DE-dzp.272-489/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dzp.agh.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie paw. A-1 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, AGH w Krakowie. DE-dzp.272-489/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1798205c-824e-4554-9936-a8f48ac0b267
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00434887/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.3 ST - Przystosowanie pawilonu A-1 do aktualnych przepisów ppoż (zadania inwestycyjnego nr 080-002-0248)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-489/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pawilonu A-1 do aktualnych przepisów ppoż. i obejmuje w szczególności:
Etap I
- prace budowlane w obrębie piwnic, parteru oraz I piętra,
- instalacja oddymiania,
- instalacja pożarowa SSP,
- montaż centrali pożarowej w pomieszczeniu recepcji budynku U2 zgodnie z opracowaniem: Nadzór Autorski NA-E01 Instalacje Elektryczne z sierpnia 2024r.
- zabezpieczenie p. poż. istniejącej instalacji wentylacji grawitacyjnej oraz
mechanicznej,
- wykonanie przejść p. poż. na istniejących instalacjach sanitarnych,
- oznaczenie wykonanych przejść p. poż. poprzez naklejenie odpowiednich naklejek informacyjnych oraz wykonanie dokumentacji fotograficznej zabezpieczonych przepustów.
Etap II
- prace budowlane w obrębie pozostałych pięter budynku,
- przystosowanie schodów do obowiązujących przepisów poprzez wprowadzenie pochwytów i balustrad, zgodnych z aktualnymi przepisami – zgodnie z załączonym do dokumentacji detalem balustrady,
- Pozostałe prace elektrycznie nie objęte Etapem I, w tym przede wszystkim wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego.
Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia (materiały, urządzenia, wyposażenie, robocizna) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata) za wyjątkiem stolarki okiennej i drzwiowej gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 120 miesięcy (10 lat), zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4657435,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MURKRAK Sp. z o. o. Sp. Komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zygmunt Murdza Zakład Remontowo-Budowlany MURDZA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122462140
7.3.4) Miejscowość: Węgrzce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-086
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane, Roboty instalacji sanitarnych, Roboty instalacji elektrycznych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MURKRAK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MURKRAK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
- Modernizacja dachu i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku I LO w Nowogardzie
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.