eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzystosowanie paw. A-1 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, AGH w Krakowie. DE-dzp.272-489/24



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie paw. A-1 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, AGH w Krakowie. DE-dzp.272-489/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dzp.agh.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie paw. A-1 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, AGH w Krakowie. DE-dzp.272-489/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1798205c-824e-4554-9936-a8f48ac0b267

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00434887/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.3 ST - Przystosowanie pawilonu A-1 do aktualnych przepisów ppoż (zadania inwestycyjnego nr 080-002-0248)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-489/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pawilonu A-1 do aktualnych przepisów ppoż. i obejmuje w szczególności:
Etap I
- prace budowlane w obrębie piwnic, parteru oraz I piętra,
- instalacja oddymiania,
- instalacja pożarowa SSP,
- montaż centrali pożarowej w pomieszczeniu recepcji budynku U2 zgodnie z opracowaniem: Nadzór Autorski NA-E01 Instalacje Elektryczne z sierpnia 2024r.
- zabezpieczenie p. poż. istniejącej instalacji wentylacji grawitacyjnej oraz
mechanicznej,
- wykonanie przejść p. poż. na istniejących instalacjach sanitarnych,
- oznaczenie wykonanych przejść p. poż. poprzez naklejenie odpowiednich naklejek informacyjnych oraz wykonanie dokumentacji fotograficznej zabezpieczonych przepustów.
Etap II
- prace budowlane w obrębie pozostałych pięter budynku,
- przystosowanie schodów do obowiązujących przepisów poprzez wprowadzenie pochwytów i balustrad, zgodnych z aktualnymi przepisami – zgodnie z załączonym do dokumentacji detalem balustrady,
- Pozostałe prace elektrycznie nie objęte Etapem I, w tym przede wszystkim wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego.
Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia (materiały, urządzenia, wyposażenie, robocizna) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata) za wyjątkiem stolarki okiennej i drzwiowej gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 120 miesięcy (10 lat), zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4657435,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MURKRAK Sp. z o. o. Sp. Komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zygmunt Murdza Zakład Remontowo-Budowlany MURDZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122462140

7.3.4) Miejscowość: Węgrzce

7.3.5) Kod pocztowy: 32-086

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ogólnobudowlane, Roboty instalacji sanitarnych, Roboty instalacji elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.