eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszDostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach modułu II programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością", w podziale na sześć części.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach modułu II programu pn.: „Centra informacyjno-doradcze dla osób
z niepełnosprawnością”, w podziale na sześć części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 19 w Kaliszu

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251027071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 2

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 5032544

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sps19.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sps19.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f9f3810-627d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach modułu II programu pn.: „Centra informacyjno-doradcze dla osób
z niepełnosprawnością”, w podziale na sześć części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f9f3810-627d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00426071/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach modułu II programu pn.: „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429578

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP19.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa specjalistycznego oprogramowania tj.:
- Grid for iPad - w ilości 2;
- Boardmaker & Speaking Dynamically Pro - w ilości 1;
- Boardmaker 7 - w ilości 1;
- Grid 3 - w ilości 1;
- Enmot – sprzęt do elektrostymulacji - w ilości 2;
- Neurowibrator Novafon power 2020 + zestaw - w ilości 1
- Trenażer języka - w ilości 1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 29918,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa urządzeń dla osób niewidomych, słabowidzących i głuchoniewidomych, tj.:
- drukarki brajlowskiej typu Basic-D V5 - w ilości 1;
- 40-znakowa linijka brajlowska Brailliant BI 40X - w ilości 1;
- lupy elektronicznej typu Ruby HD - w ilości 1;
- lupy elektronicznej typu Ruby XL HD - w ilości 1;
- lupy elektronicznej typu Ruby 7 HD - w ilości 1;
- Merlin Elite Pro – stacjonarny powiększalnik wideo z OCR i TTS - w ilości 1;
- systemu translacji brajla typu Euler Science - w ilości 1;
- urządzeń do śledzenia wzroku typu PCEye - w ilości 2;
- Orcam-myeye (a,k,l) - w ilości 1;
- Mezzo Focus 20 - w ilości 1;
- Color-star – tester koloró w - w ilości 1;
- Read-desk – powiększalnik z OCR - w ilości 1;
- Ray – uzupełnienie laski dla niewidomych - w ilości 1;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 112764,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa urządzeń dla osób głuchych, słabosłyszących oraz doświadczających problemów w porozumiewaniu się za pomocą mowy, tj.:
- bezprzewodowy system zdalnego mikrofonu typu EduMic - w ilości 1;
- zestawu Mówik 2 + tablet Samsung - w ilości 1;
- uniwersalny odbiornik, który jest kompatybilny ze wszystkimi aparatami słuchowymi i implantami ślimakowymi typu Phonak Roger NeckLoop - w ilości 2;
- Mikrofon Phonak Roger On™ iN do aparatów słuchowych - w ilości 1;
- Budzik wibrujący w ilości 1;
- Smartwatch wibrujący Maxcom FW43 Cobalt 2 - w ilości 1;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 16422,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa urządzeń dla osób z niepełnosprawnością kończyn górnych, tj.:
- HIRU - specjalistyczne urządzenie do śledzenia wzrokiem - w ilości 1
- Zestaw C-EYE - w ilości 1;
- Tobii I-15 - w ilości 1;
- Integra Mouse Plus - w ilości 1;
- Maltron Single handed – prawa w ilości 1
- Maltron Single handed – lewa w ilości 1;
- HeadPointer - wskaźnik do operowania urządzeniami - w ilości 1;
- Podpórka pod ramię - w ilości 1;
- Maltron Single Handed - w ilości 1;
- Stelaż podłogowy REHAdapt - w ilości 2;
- Quha Zono – sterowanie myszy za pomocą ruchu głowy - w ilości 1;
- Dual Switch Latch&Timer - w ilości 1;
- BJoy Chin - sterowanie myszą za pomocą ruchów głowy - w ilości 1;
- HeadMouse Nano - w ilości 1;
- Orbitouch - klawiatura specjalistyczna - w ilości 1;
- Uchwyt do PCEye - w ilości 2;
- Podwójne ramię ModularHose - w ilości 1;
- Pojedyncze ramię ModularHose - w ilości 1;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 133577,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa 2 sztuk koncentratorów tlenu spełniających wymagania określone przez „PEFRON” tj. spośród niżej wymienionych typów urządzeń:
- Perfect 02V – Invacare, lub
- Everflo Intr OPI 230V lub,
- Contec OC5B (z wbudowanym pulskosymetrem i funkcją nebulizacji) lub,
- Yuwell 8F-5A z czujnikiem stężenia tlenu) lub,
- Yuwell 8F-5AW (z czujnikiem i nebulizatorem) lub
- Novama Respire FLOW.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa 1 sztuki Systemu rehabilitacji funkcjonalnej typu Neuroforma.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24215,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24215,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24215,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Moja Szkoła" Kornelia Klaman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 193036672

7.3.3) Ulica: Starowiejska 4

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24215,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione gdyż dla tej części nie wpłynęła tj. nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20753,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20753,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20753,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Moja Szkoła" Kornelia Klaman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 193036672

7.3.3) Ulica: Starowiejska 4

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20753,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione gdyż dla tej części nie wpłynęła tj. nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2BB GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525322042

7.3.3) Ulica: al. Marszałkia Józefa Piłsudskiego 143

7.3.4) Miejscowość: Łódz

7.3.5) Kod pocztowy: 92-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione gdyż dla tej części nie wpłynęła tj. nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.