Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00502931/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00509615/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja części pomieszczeń budynku przy ulicy Jagiellońskiej 34 na potrzeby działalności leczniczej SZPZLO Warszawa Praga-Północ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226191913
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpzlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpzlo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja części pomieszczeń budynku przy ulicy Jagiellońskiej 34 na potrzeby działalności leczniczej SZPZLO Warszawa Praga-Północ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-202cdbc0-7236-400b-822c-8e2c141d8377
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024491/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa pomieszczeń po aptece w celu przystosowania dla potrzeb funkcjonowania Poradni Leczenia Substytucyjnego w budynku przy ul. Jagiellońskiej 34 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPiZ.2620.46.ZP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1067890,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części pomieszczeń budynku przy ulicy Jagiellońskiej 34 w Warszawie na potrzeby działalności leczniczej SZPZLO Warszawa Praga-Północ wraz z zakupem wyposażenia. Zakres prac dotyczy robót instalacyjnych, sanitarnych i elektrycznych oraz robót budowlanych wewnątrz obiektu tj. na parterze oraz w piwnicy budynku.
2. W ramach modernizacji wykonany zostanie remont pomieszczeń w celu dostosowania ich do nowej funkcji w których prowadzona będzie działalność lecznicza.
3. W zakres realizacji zadania będą wchodziły działania polegające m.in. na:
1) modernizacji dostosowującej pomieszczenia do współczesnych wymogów i przepisów budowlanych, poprawie funkcjonalności i estetyki oraz warunków sanitarnych, poprawie warunków przebywających pacjentów, umożliwieniu leczenia pacjentów
na zaawansowanym poziomie w możliwe najbardziej higienicznym środowisku, poprawie warunków pracy personelu medycznego,
2) wydzieleniu z przestrzeni parteru część pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie działalności medycznej oraz pomieszczeń administracyjnych. W części podziemnej wyremontowane zostaną pomieszczenia niezbędne do funkcjonowania części biurowej.
Zestawienie pomieszczeń:
Kondygnacja 0 - Parter
0.11A gabinet lekarski 8.93 m²
0.12A gabinet lekarski 9.01 m²
0.12B toaleta ogólnodostępna 3.88 m²
0.12C pom. porządkowe/odpady 1.91 m²
0.14A gabinet lekarski 8.55 m²
0.15A poczekalnia 15.86 m²
0.17A pok. biurowy 12.46 m²
0.18A komunikacja/rejestracja 8.99 m²
0.19A pom. socjalne 4.56 m²
suma kondygnacji 74.15 m²
Kondygnacja -1 - Piwnica
-1.12 magazyn 13.99 m²
-1.13 toaleta personelu 3.05 m²
-1.14 komunikacja 6.27 m²
suma kondygnacji 23.31 m²
3) wykonaniu prac budowlano – instalacyjnych, polegających w szczególności na:
- wymianie stolarki wewnętrznej w tym powiększeniu i przesunięciu otworów drzwiowych osadzonych w ścianach działowych,
- wyburzeniu części starych i postawieniu nowych ścianek działowych, w technologii ścian szkieletowych wykończonych płytą GK,
- wymianie wierzchnich warstw posadzki oraz zastosowaniu wykładzin winylowych przeznaczonych do obiektów medycznych,
- remoncie (obłożenie płytami GK i malowanie) ścian i stropów farbami,
- wymianie i modernizacji elementów instalacji wewnętrznych z zakresu instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- wymianie i instalacji sufitów podwieszanych,
- pracach z zakresu bieżącej konserwacji,
- zmianach aranżacyjno-wyposażeniowych,
- pracach wykończeniowych.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi – dokumentacja projektowa, przedmiary, STWiORB oraz wymagania dotyczące wyposażenia - zawarta w załącznikach do SWZ. Dokumentacja projektowa składa się z następujących opracowań branżowych:
1) Projekt wykonawczy architektoniczno-budowlany,
2) Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych,
3) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych,
4) Projekt wykończenia i wyposażenie wnętrz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1196289,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1196289,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1196289,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMATER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391851603
7.3.3) Ulica: ul. Solec 18B/21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1196289,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych, niesegregowanych i segregowanych surowców z budynków Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Zakup mikroskopu z przystawką konsultacyjną boczną, kamerą DP23 i stacją sterującą dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia naboru do programu SPARK Poland a także współpraca z wybranymi w ramach naboru, zespołami prowadzącymi prace B+R
- Dostawa materiałów gospodarczych z przeznaczeniem do internatów i kwater internatowych znajdujących się w rejonie działania OR AMW Bydgoszcz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlano-montażowych w Bibliotece Głównej (DZP.25.43.2024)
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- "Usługi w zakresie konserwacji i remontów nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck - remont nawierzchni bitumicznych"
- Doświetlenie przejść dla pieszych w Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- Budowa mikroinstalacji o mocy do 10 kW do przetwarzania osadów ściekowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla oczyszczalni ścieków w Rybnie.
- Montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.