eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Modernizacja części pomieszczeń budynku przy ulicy Jagiellońskiej 34 na potrzeby działalności leczniczej SZPZLO Warszawa Praga-Północ"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja części pomieszczeń budynku przy ulicy Jagiellońskiej 34 na potrzeby działalności leczniczej SZPZLO Warszawa Praga-Północ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 34

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226191913

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpzlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpzlo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja części pomieszczeń budynku przy ulicy Jagiellońskiej 34 na potrzeby działalności leczniczej SZPZLO Warszawa Praga-Północ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-202cdbc0-7236-400b-822c-8e2c141d8377

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024491/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa pomieszczeń po aptece w celu przystosowania dla potrzeb funkcjonowania Poradni Leczenia Substytucyjnego w budynku przy ul. Jagiellońskiej 34 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPiZ.2620.46.ZP.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1067890,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części pomieszczeń budynku przy ulicy Jagiellońskiej 34 w Warszawie na potrzeby działalności leczniczej SZPZLO Warszawa Praga-Północ wraz z zakupem wyposażenia. Zakres prac dotyczy robót instalacyjnych, sanitarnych i elektrycznych oraz robót budowlanych wewnątrz obiektu tj. na parterze oraz w piwnicy budynku.
2. W ramach modernizacji wykonany zostanie remont pomieszczeń w celu dostosowania ich do nowej funkcji w których prowadzona będzie działalność lecznicza.
3. W zakres realizacji zadania będą wchodziły działania polegające m.in. na:
1) modernizacji dostosowującej pomieszczenia do współczesnych wymogów i przepisów budowlanych, poprawie funkcjonalności i estetyki oraz warunków sanitarnych, poprawie warunków przebywających pacjentów, umożliwieniu leczenia pacjentów
na zaawansowanym poziomie w możliwe najbardziej higienicznym środowisku, poprawie warunków pracy personelu medycznego,
2) wydzieleniu z przestrzeni parteru część pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie działalności medycznej oraz pomieszczeń administracyjnych. W części podziemnej wyremontowane zostaną pomieszczenia niezbędne do funkcjonowania części biurowej.
Zestawienie pomieszczeń:
Kondygnacja 0 - Parter
0.11A gabinet lekarski 8.93 m²
0.12A gabinet lekarski 9.01 m²
0.12B toaleta ogólnodostępna 3.88 m²
0.12C pom. porządkowe/odpady 1.91 m²
0.14A gabinet lekarski 8.55 m²
0.15A poczekalnia 15.86 m²
0.17A pok. biurowy 12.46 m²
0.18A komunikacja/rejestracja 8.99 m²
0.19A pom. socjalne 4.56 m²
suma kondygnacji 74.15 m²
Kondygnacja -1 - Piwnica
-1.12 magazyn 13.99 m²
-1.13 toaleta personelu 3.05 m²
-1.14 komunikacja 6.27 m²
suma kondygnacji 23.31 m²
3) wykonaniu prac budowlano – instalacyjnych, polegających w szczególności na:
- wymianie stolarki wewnętrznej w tym powiększeniu i przesunięciu otworów drzwiowych osadzonych w ścianach działowych,
- wyburzeniu części starych i postawieniu nowych ścianek działowych, w technologii ścian szkieletowych wykończonych płytą GK,
- wymianie wierzchnich warstw posadzki oraz zastosowaniu wykładzin winylowych przeznaczonych do obiektów medycznych,
- remoncie (obłożenie płytami GK i malowanie) ścian i stropów farbami,
- wymianie i modernizacji elementów instalacji wewnętrznych z zakresu instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- wymianie i instalacji sufitów podwieszanych,
- pracach z zakresu bieżącej konserwacji,
- zmianach aranżacyjno-wyposażeniowych,
- pracach wykończeniowych.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi – dokumentacja projektowa, przedmiary, STWiORB oraz wymagania dotyczące wyposażenia - zawarta w załącznikach do SWZ. Dokumentacja projektowa składa się z następujących opracowań branżowych:
1) Projekt wykonawczy architektoniczno-budowlany,
2) Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych,
3) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych,
4) Projekt wykończenia i wyposażenie wnętrz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1196289,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1196289,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1196289,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMATER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391851603

7.3.3) Ulica: ul. Solec 18B/21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1196289,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.