Og³oszenie z dnia 2023-12-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00428806/01 - Og³oszenie z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00441243/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów biurowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Bia³ystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S³onimska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obu@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów biurowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f22f1b8-61bb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00574946
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035305/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00428806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OBU-IV.271.21.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 554205,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów biurowych wymienionych w za³±czniku nr 2 do niniejszej SWZ (formularz cenowy, stanowiæ bêdzie jednocze¶nie za³±cznik do umowy), w którym wskazano asortyment, parametry materia³ów i ich przewidywan± ilo¶æ. Wszystkie oferowane materia³y biurowe musz± byæ fabrycznie nowe, najwy¿szej jako¶ci. Termin „nowe” u¿yty w opisie przedmiotu oznacza, ¿e wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie by³y wcze¶niej u¿ywane. Ponadto Zamawiaj±cy wymaga minimalnego 12 miesiêcznego terminu gwarancji (wa¿no¶ci materia³ów) od dnia dostawy tych materia³ów dla wszystkich pozycji za wyj±tkiem poz. 19 dla której minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat i poz. 189 dla której minimalny okres gwarancji wynosi 15 lat.
Zamówienie nale¿y wykonaæ zgodnie z SWZ oraz jej za³±cznikami.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197600-2 - Papier i tektura gotowe
30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy
31440000-2 - Baterie
30234200-0 - Dyski optyczne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 491513,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 491513,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491513,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lyreco Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212711056
7.3.3) Ulica: Soko³owska 33
7.3.4) Miejscowo¶æ: Soko³ów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 491513,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-07INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa i monta¿ 8 sztuk wiat przystankowych na terenie miasta Bia³egostoku
- Dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- "Budowa boisk (kortów) do padla w o¶rodku sportowym na osiedlu Zawady w Bia³ymstoku"
- Us³ugi zwi±zane z zabezpieczeniem i uprz±tniêciem lokali po przejêciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spó³dzielczych z udzia³em Gminy Bia³ystok oraz lokali u¿ytkowych wolnostoj±cych.
- Projekt i Budowa rampy do od¶nie¿ania samochodów ciê¿arowych na terenie MOP Budzisko Zachód przy drodze ekspresowej S61 woj. Podlaskie
- "Przeprowadzenie szkoleñ specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum us³ug spo³ecznych"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (³±cznie 247 pozycji w 4 czê¶ciach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa wraz z monta¿em akumulatorów dla istniej±cej instalacji o¶wietlenia awaryjnego w hali sportowo-widowiskowej przy ul. Struga 63 w Radomiu
- Dostawa materia³ów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostêpne i przyjazne szko³y - edukacja w³±czaj±ca w brzeskich szko³ach podstawowych
- Zakup i dostawa chemicznych ¼róde³ zasilania - baterii
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach U¿yteczno¶ci Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
- Dostawa materia³ów biurowych, do drukarni oraz materia³ów eksploatacyjnych.
wiêcej: Drobny sprzêt biurowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.