Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327220/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 w Powiecie Wschowskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 w Powiecie Wschowskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56fb9068-28fc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028245/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 w Powiecie Wschowskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327220/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSE.272.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 508940,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I Część 1 – Miasto i Gmina Wschowa:1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) utworzenie BDOT500 dla miasta i gminy Wschowa,
2) wprowadzenie do systemu teleinformatycznego utworzonej przez wykonawcę bazy BDOT500,
3) wykonanie działań harmonizujących względem pozostałych zbiorów danych na obszarze opracowania.
2. Prace zostaną podzielone na 2 etapy :
- w ramach I etapu, stanowiącego 25% zakresu pracy, związanego z utworzeniem bazy BDOT500 należy wykonać :
a) pozyskanie baz danych inicjalnych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
b) pozyskanie, analiza i ustalenie przydatności danych, informacji źródłowych i dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego stanowiących podstawę utworzenia bazy BDOT500,
c) utworzenie roboczej bazy danych na podstawie wyeksportowanych obiektów z bazy Zamawiającego
- w ramach II etapu, stanowiącego 75% zakresu pracy, należy wykonać :
a) analizę, weryfikację, poprawienie i uzupełnienie danych dotyczących obiektów bazy danych BDOT500 w celu uzyskania bazy danych zgodnej z modelem pojęciowym bazy danych BDOT500,
b) harmonizację danych dotyczących obiektów bazy BDOT500 z innymi bazami prowadzonymi przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
c) wprowadzenie zmian wynikających z dokumentów, które wpłynęły do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej po dacie otrzymania danych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
d) walidację danych wraz z przygotowaniem raportów,
e) zasilenie systemu teleinformatycznego wykorzystywanego przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do prowadzenia bazy BDOT500.
3. Warunki realizacji prac geodezyjnych związanych z utworzeniem BDOT500, a także zakres tych prac określają warunki techniczne dla Miasta i Gminy Wschowa – załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 223577,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II Część 2 –Gmina Sława:1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) utworzenie BDOT500 dla gminy Sława,
2) wprowadzenie do systemu teleinformatycznego utworzonej przez wykonawcę bazy BDOT500,
3) wykonanie działań harmonizujących względem pozostałych zbiorów danych na obszarze opracowania.
4) Prace zostaną podzielone na 2 etapy :
- w ramach I etapu, stanowiącego 25% zakresu pracy, związanego z utworzeniem bazy BDOT500 należy wykonać :
a) pozyskanie baz danych inicjalnych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
b) pozyskanie, analiza i ustalenie przydatności danych, informacji źródłowych i dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego stanowiących podstawę utworzenia bazy BDOT500,
c) utworzenie roboczej bazy danych na podstawie wyeksportowanych obiektów z bazy Zamawiającego
- w ramach II etapu, stanowiącego 75% zakresu pracy, należy wykonać:
a) analizę, weryfikację, poprawienie i uzupełnienie danych dotyczących obiektów bazy danych BDOT500 w celu uzyskania bazy danych zgodnej z modelem pojęciowym bazy danych BDOT500,
b) harmonizację danych dotyczących obiektów bazy BDOT500 z innymi bazami prowadzonymi przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
c) wprowadzenie zmian wynikających z dokumentów, które wpłynęły do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej po dacie otrzymania danych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
d) walidację danych wraz z przygotowaniem raportów,
e) zasilenie systemu teleinformatycznego wykorzystywanego przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do prowadzenia bazy BDOT500.
2.
3. Warunki realizacji prac geodezyjnych związanych z utworzeniem BDOT500, a także zakres tych prac określają warunki techniczne dla Gminy Sława – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.5.) Wartość części: 204065 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II Część 3 –Gmina Szlichtyngowa:1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) utworzenie BDOT500 dla gminy Szlichtyngowa,
2) wprowadzenie do systemu teleinformatycznego utworzonej przez wykonawcę bazy BDOT500,
3) wykonanie działań harmonizujących względem pozostałych zbiorów danych na obszarze opracowania.
2. Prace zostaną podzielone na 2 etapy:
- w ramach I etapu, stanowiącego 25% zakresu pracy, związanego z utworzeniem bazy BDOT500 należy wykonać :
a) pozyskanie baz danych inicjalnych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
b) pozyskanie, analiza i ustalenie przydatności danych, informacji źródłowych i dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego stanowiących podstawę utworzenia bazy BDOT500,
c) utworzenie roboczej bazy danych na podstawie wyeksportowanych obiektów z bazy Zamawiającego
- w ramach II etapu, stanowiącego 75% zakresu pracy, należy wykonać :
a) analizę, weryfikację, poprawienie i uzupełnienie danych dotyczących obiektów bazy danych BDOT500 w celu uzyskania bazy danych zgodnej z modelem pojęciowym bazy danych BDOT500,
b) harmonizację danych dotyczących obiektów bazy BDOT500 z innymi bazami prowadzonymi przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
c) wprowadzenie zmian wynikających z dokumentów, które wpłynęły do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej po dacie otrzymania danych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
d) walidację danych wraz z przygotowaniem raportów,
e) zasilenie systemu teleinformatycznego wykorzystywanego przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do prowadzenia bazy BDOT500.
3. Warunki realizacji prac geodezyjnych związanych z utworzeniem BDOT500, a także zakres tych prac określają warunki techniczne dla Gminy Szlichtyngowa – załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 81300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117448,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317635,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117448,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2K Projekt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662101851
7.3.3) Ulica: Ul. Dąbrowskiego 2A
7.3.4) Miejscowość: Niewodnica Kościelna
7.3.5) Kod pocztowy: 18-106
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117448,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112761,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337708,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GCPS Sp. zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 335 82 28
7.3.3) Ulica: Bursaki 19a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28405,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96801,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GT GEODEZJA SP ZOO
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PAX GEODEZJA SP ZOO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721307874
7.3.3) Ulica: Obornicka
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-689
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.