Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00516710/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna pochodzącego z wycinki – z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą” lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/9856551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna pochodzącego z wycinki – z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77d5b727-d566-44f3-b7f2-9bc96363d4ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna pochodzącego z wycinki – z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.86.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146203,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna pochodzącego z wycinki, zgodnie z warunkami SWZ.Zadanie nr 1 – Oddział Terenowy w Głubczycach (122 szt.)
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
77211400-6 usługi wycinania drzew
Wartość drewna oszacowana zgodnie z szacunkiem brakarskim, z wykorzystaniem cennika obowiązującego u zamawiającego wynosi:
Zadanie nr 1 – Oddział Terenowy w Głubczycach
Drewno opałowe (S4) w ilości: 307,40 m3 – 33.198,50 zł (z VAT 23%).
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wycinki drzew, frezowanie pni oraz uprzątnięcie z pasa drogowego po wykonanej wycince z rozliczeniem usługi pozyskanym przez wykonawcę drewnem.
W przypadku gdy wartość usługi wyceniona przez wykonawcę będzie niższa od wartości pozyskanego drewna, wykonawca dopłaca różnicę wartości usługi wycinki drzew i wartości drewna.
Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 15 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 15 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem).
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do:
a) uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi,
b) uprzątnięcia terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,
c) wyprofilowania powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 72803,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna pochodzącego z wycinki, zgodnie z warunkami SWZ.Zadanie nr 2 – Oddział Terenowy w Grodkowie (61szt.)
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
77211400-6 usługi wycinania drzew
Wartość drewna oszacowana zgodnie z szacunkiem brakarskim, z wykorzystaniem cennika obowiązującego u zamawiającego wynosi:
Zadanie nr 2 – Oddział Terenowy w Grodkowie
Drewno opałowe (S4) w ilości: 125,40 m3 – 13.319,73 zł (z VAT 23%).
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wycinki drzew, frezowanie pni oraz uprzątnięcie z pasa drogowego po wykonanej wycince z rozliczeniem usługi pozyskanym przez wykonawcę drewnem.
W przypadku gdy wartość usługi wyceniona przez wykonawcę będzie niższa od wartości pozyskanego drewna, wykonawca dopłaca różnicę wartości usługi wycinki drzew i wartości drewna.
Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 15 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 15 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem).
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do:
a) uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi,
b) uprzątnięcia terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,
c) wyprofilowania powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 36401,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna pochodzącego z wycinki, zgodnie z warunkami SWZ.Zadanie nr 3 – Oddział Terenowy w Oleśnie (62szt.)
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
77211400-6 usługi wycinania drzew
Wartość drewna oszacowana zgodnie z szacunkiem brakarskim, z wykorzystaniem cennika obowiązującego u zamawiającego wynosi:
Zadanie nr 3 – Oddział Terenowy w Oleśnie
Drewno opałowe (S4) w ilości: 65,72 m3 – 7.900,63 zł (z VAT 23%).
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wycinki drzew, frezowanie pni oraz uprzątnięcie z pasa drogowego po wykonanej wycince z rozliczeniem usługi pozyskanym przez wykonawcę drewnem.
W przypadku gdy wartość usługi wyceniona przez wykonawcę będzie niższa od wartości pozyskanego drewna, wykonawca dopłaca różnicę wartości usługi wycinki drzew i wartości drewna.
Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 15 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 15 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem).
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do:
a) uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi,
b) uprzątnięcia terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,
c) wyprofilowania powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 36998,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63903,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244546,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63903,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170172903
7.3.3) Ulica: Pogwizdów Stary 20
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63903,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31622,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129124,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31622,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170172903
7.3.3) Ulica: Pogwizdów Stary 20
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31622,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38836,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72316,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38836,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170172903
7.3.3) Ulica: Pogwizdów Stary 20
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38836,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1030C relacji Cekcyn - Sokole Kuźnica na odcinku Cekcyn - Bysław od km 4+180 do km 5+870 Etap III"
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.