eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinUSŁUGA WSPIERAJĄCA ROZWÓJ, KOMPENSUJĄCA OPÓŹNIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ - korepetycje - (na rok 2024) CZĘŚĆ I CZĘŚĆ II CZĘŚĆ III



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA WSPIERAJĄCA ROZWÓJ, KOMPENSUJĄCA OPÓŹNIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ – korepetycje - (na rok 2024)
CZĘŚĆ I
CZĘŚĆ II
CZĘŚĆ III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W JAROCINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62-505-46-06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcprjarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprjarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17a4361c-9e61-401e-83c8-a75a63272d9b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA WSPIERAJĄCA ROZWÓJ, KOMPENSUJĄCA OPÓŹNIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ – korepetycje - (na rok 2024)
CZĘŚĆ I
CZĘŚĆ II
CZĘŚĆ III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a4361c-9e61-401e-83c8-a75a63272d9b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00452592/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUGA WSPIERAJĄCA ROZWÓJ, KOMPENSUJĄCA OPÓŹNIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ – korepetycje

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt pn. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim", realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), nabór nr 7/FEWP.06.15-IZ.00-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455802

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DWR.3211.11.2024.FEW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 22616,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – korepetycje z matematyki
Do obowiązków Wykonawcy/korepetytora należeć będą:
a) udzielenie korepetycji z matematyki, tj. udzielenie 80 godzin (zegarowych) indywidualnych korepetycji (spotkania indywidualne).
b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań
z udzielonych korepetycji.
c) Usługa świadczona stacjonarnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb uczestników. W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne terminy (np. weekendy).
d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne wykształcenie i min. 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem.
e) Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.
Pełen opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – korepetycje z j. angielskiego
Do obowiązków Wykonawcy/korepetytora należeć będą:
a) udzielenie korepetycji z j. angielskiego, tj. udzielenie 80 godzin (zegarowych) indywidualnych korepetycji (spotkania indywidualne).
b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań z udzielonych korepetycji.
c) Usługa świadczona stacjonarnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb uczestników. W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne terminy (np. weekendy).
d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne wykształcenie i min. 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem.
e) Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.
Pełen opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

4.5.5.) Wartość części: 9866,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – korepetycje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej
Do obowiązków Wykonawcy/korepetytora należeć będą:
a) udzielenie korepetycji w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, tj. udzielenie 45 godzin (zegarowych) indywidualnych korepetycji (spotkania indywidualne).
b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań
z udzielonych korepetycji.
c) Usługa świadczona stacjonarnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku,
w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb uczestników.
W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne terminy (np. weekendy).
d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne wykształcenie i min. 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem.
e) Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.
Pełen opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 4950 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Edukacyjne Halina Szulc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171313306

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 10

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W myśl art. 263 Pzp jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12800 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W myśl art. 263 Pzp jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.