Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501223/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI SPRZĄTANIA I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Mikołowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327 846 103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mikolow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mikolow.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfe0d7db-821f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI SPRZĄTANIA I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfe0d7db-821f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00490378/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 USŁUGI SPRZĄTANIA I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Prez. 1908/23 15 BHP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 479240,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi utrzymania czystości pomieszczeń biurowych 4,015 etatu
Środki i materiały Ilość 24m-ce
1 4
Papier toaletowy szary, duży typu Jumbo, , jednowarstwowy, makulaturowy, średnica 190mm, szer. od 90-100mm,długość 180 mb, gramatura nie mniej niż 36g/m², waga 0,6kg+ - 3%, do syst.T2 (ilość w szt. rolek) 1320
Ręcznik papierowy „ZZ” składany w listkach koloru zielonego, opak. po 4000 listków, wodoutwardzalny, jednowarstwowy, wymiar listka nie mniej niż 250mm x 3=230mm, gramatura 40g/m², waga kartonu 9,2 kg + - 3% 192
Worki na śmieci 35l (rolka – 50 szt.) 360
Worki na śmieci 60l (rolka – 50 szt.) 288
Worki na śmieci 120l (rolka – 20 szt.) 240
Mydło w płynie 5l 48
Płyn do naczyń 5l 48
Żel do mycia wc 1l 288
Pianka do pielęgnacji mebli typu Pronto 0,25l 144
Płyn do codziennego mycia mopem płytek gresowych typu Brud Pur 1l lub dedykowany dla gresu 144
Płyn do codziennego mycia PCV typu Ajax 1l 144
Płyn dedykowany do szorowania gresu 5l Clinex, lub równorzędnie skuteczny 48
Mleczko do czyszczenia typu CIF 0,7l 144
Płyn do szyb 1l 72
Gąbka kuchenna szt. 240
Ścierka mikrofibra szt. 144
Ścierka zwykła do kurzu szt. 144
Ścierka do podłóg szt. 24
Kostka do wc szt. 480
Odświeżacz w żelu szt. 336
Eukula Euku Pflege emulsjon 1l (emulsja do parkietów olejowanych), (dostawa 1l na 12 m-cy) 2
Nakładka na mopa dostosowana do sprzętu używanego przez Wykonawcę szt. 144
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831240-0 - Preparaty czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589465,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711378,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589465,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Altor Usługi Janusz Niesyto
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Usługowa EKO-JAGR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381007952
7.3.3) Ulica: Szkolna 171C
7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 43-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589465,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Budowa oświetlenia na ul. Bolesława Śmiałego w Mikołowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
- Budowa doświetlenia dwunastu przejść dla pieszych - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego etap II, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa doświetlenia pięciu przejść dla pieszych - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego etap I ul. Okrzei 2 szt., ul. św. Wojciecha 3 szt. w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Świerkowej w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2025 roku.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymanie w należytym stanie technicznym elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia - Konserwacja i utrzymanie urządzeń dylatacyjnych
- usługa sprzątania budynku PLSP w Krakowie
więcej: Preparaty czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.