eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikModernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 - ul. Jośki 44C/3, Zad. 2 - ul. Wazów 3C/1



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 - ul. Jośki 44C/3, Zad. 2 - ul. Wazów 3C/1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33a165da-ae6a-4683-aa7f-e08a1e8ecfa7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 - ul. Jośki 44C/3, Zad. 2 - ul. Wazów 3C/1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a165da-ae6a-4683-aa7f-e08a1e8ecfa7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002276/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 - ul. Jośki 44C/3, Zad. 2 - ul. Wazów 3C/1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508052

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0038.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 901097,81 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215883,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zasobu mieszkaniowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1: Lokal mieszkalny przy ul. Jośki 44C/3
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe:
a) demontaż starych posadzek,
b) odbicie tynków wewnętrznych,
c) rozebranie oblicowania ścian i posadzek z płytek ceramicznych,
d) zerwanie starych tapet i kasetonów,
e) demontaż listew przypodłogowych i przysufitowych,
f) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
g) demontaż instalacji elektrycznej,
h) demontaż armatury sanitarnej,
i) demontaż instalacji wodno–kanalizacyjnej,
2) roboty posadzkowe i okładzinowe:
a) skucie nierówności betonu,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w łazience,
c) wykonanie wylewek samopoziomujących,
d) wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, paneli podłogowych,
e) licowanie ścian płytkami ceramicznymi (łazienka, kuchnia),
3) roboty tynkarskie (ściany i sufity):
a) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych,
b) wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych,
4) roboty malarskie:
a) przecieranie istniejących tynków,
b) przygotowanie podłoża pod malowanie,
c) malowanie ścian i sufitów,
5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
a) dostawa i montaż okien,
b) obsadzenie podokienników PCV,
c) dostawa i montaż drzwi,
d) oznakowanie drzwi wejściowych numerem lokalu oraz wymiana zamka w skrzynce na listy,
6) prace wykończeniowe (wyposażenie):
a) montaż kratek wentylacyjnych,
b) biały montaż,
c) dostawa i montaż kuchni gazowej z piekarnikiem elektrycznym,
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) wykonanie instalacji wodociągowej,
b) wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
c) próba szczelności instalacji,
2) instalacja elektryczna:
a) ułożenie przewodów w pomieszczeniach,
b) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
c) montaż tablicy mieszkaniowej TM,
d) pomiary elektryczne,
e) uszczelnienie przepustów,
3) instalacja gazowa:
a) demontaż istniejącej instalacji gazowej,
b) wykonanie nowej instalacji gazowej,
c) próba szczelności instalacji gazowej,
4) instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody:
a) dostawa i montaż grzejników,
b) dostawa i montaż zaworów z głowicami termostatycznymi,
c) próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania,
d) dostawa i montaż podgrzewacza pojemnościowego elektrycznego,
5) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 101313,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zasobu mieszkaniowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania:
Zadanie nr 2: Lokal mieszkalny przy ul. Wazów 3C/1
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe:
a) demontaż starych posadzek,
b) odbicie tynków wewnętrznych,
c) rozebranie oblicowania ścian z płytek ceramicznych,
d) rozebranie ścianek z betonu komórkowego,
e) rozebranie sufitów podwieszanych z płyt G-K,
f) demontaż listew przypodłogowych i przysufitowych,
g) demontaż armatury,
h) demontaż stolarki drzwiowej oraz wkładów szybowych okien,
i) demontaż instalacji elektrycznej,
j) demontaż instalacji sanitarnej,
2) roboty posadzkowe i okładzinowe:
a) skucie nierówności betonu,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w łazience,
c) wykonanie wylewek samopoziomujących,
d) wykonanie posadzki z płytek, paneli podłogowych,
e) licowanie ścian płytkami ceramicznymi (łazienka, kuchnia),
3) roboty tynkarskie (ściany i sufity):
a) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych,
b) wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych,
4) roboty malarskie:
a) przecieranie istniejących tynków,
b) przygotowanie podłoża pod malowanie,
c) malowanie ścian i sufitów,
5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
a) dostawa i montaż wkładów szybowych,
b) obsadzenie podokienników PCV,
c) dostawa i montaż drzwi,
d) oznakowanie drzwi wejściowych numerem lokalu oraz wymiana zamka w skrzynce na listy,
6) prace wykończeniowe (wyposażenie):
a) montaż kratek wentylacyjnych,
b) biały montaż,
c) dostawa i montaż kuchenki gazowej z piekarnikiem elektrycznym,
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) wykonanie instalacji wodociągowej,
b) wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
c) próba szczelności instalacji,
2) instalacja elektryczna:
a) ułożenie przewodów w pomieszczeniach,
b) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
c) wykonanie instalacji domofonowej,
d) montaż tablicy mieszkaniowej TM,
e) pomiary elektryczne,
f) uszczelnienie przepustów,
3) instalacja gazowa:
a) demontaż istniejącej instalacji gazowej,
b) wykonanie nowej instalacji gazowej,
c) demontaż i przeniesienie istniejącego kotła gazowego dwufunkcyjnego,
d) próba szczelności instalacji gazowej,
4) instalacja centralnego ogrzewania:
a) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz dostawa i montaż grzejników,
b) dostawa i montaż zaworów z głowicami termostatycznymi,
c) próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania,
5) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 114569,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98476,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98476,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98476,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGO Spółka Cywilna Zbigniew Goraus Grzegorz Oślizło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381811246

7.3.3) Ulica: Rozwojowa 5

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-338

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98476,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111361,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115548,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111361,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGO Spółka Cywilna Zbigniew Goraus Grzegorz Oślizło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381811246

7.3.3) Ulica: Rozwojowa 5

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-338

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111361,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.