eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźUdzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia - schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 322651442

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fafacdb-626f-4b29-8eef-c8714256a275

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035572/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji (ZP.6.U.MOPS.23) Zamawiający przewidział udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp,
tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, jednocześnie zamówienie to było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie, o którym mowa powyżej dotyczy zakresu czynności zamówienia podstawowego w części III tj. udzielenie schronienia
w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi – dla 5 osób (kobiet lub mężczyzn) szczegółowo opisanego w opisie przedmiotu zamówienia

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cf3905e4-732c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.U.MOPS.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 31017,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie tymczasowego całodobowego schronienia w formie schroniska - miejsc noclegowych z usługami opiekuńczymi dla 7 osób (kobiet lub mężczyzn) oraz zapewnienia posiłku we wszystkie dni kalendarzowe miesiąca w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji osoby bezdomnej z terenu gminy Czeladź. Usługa realizowane zgodnie z ustawą o pomocy społecznej z dnia
12 marca 2004 r. (Dz. U. z 2024r. Poz. 1283 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy
i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r.
(Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).
Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi powinno gwarantować:
Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni
w tygodniu.
Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 stopni C.
1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie ,
2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych, dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych
i higienicznych,
3) oddzielne łóżko wraz z pościelą,
4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole,
5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.,
6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych,
7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego,
8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,
10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków,
11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur,
12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,
13) niezbędne środki czystości,
14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej,
15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży,
16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków),
17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki,
18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się
w świetlicy Schroniska,
19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,
20) W okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez Zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce,
21) W okresie występowania niskich temperatur, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa (w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi,
22) Wykonawca zobowiązany będzie dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania,
23) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocena realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:
a) stanu realizacji umowy,
b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy,
c) prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych,
24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.

Dodatkowe wymagania:
- stała współpraca z Zamawiającym
- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29988,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29988,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29988,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Caritas Diecezji Sosnowieckiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442477050

7.3.3) Ulica: Korczaka 5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29988,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-20 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Do każdej faktury/rachunku Wykonawca dołącza oświadczenie, że: osoby wykonujące usługę dla Zamawiającego są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę i Wykonawca nie zalega na ich rzecz z wypłatą należnego wynagrodzenia za poprzedni miesiąc.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.