eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubanieModernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Lubanie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Lubanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubanie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866873

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubanie 28a

1.5.2.) Miejscowość: Lubanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-723

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48542513312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@lubanie.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-lubanie.rbip.mojregion.info/8/strona-glowna-bip.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a9619bb-6ff1-448f-9f61-5f8be3df5b91

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Lubanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a9619bb-6ff1-448f-9f61-5f8be3df5b91

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212818/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Lubanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GMK.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 788103,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem w miejscach lokalizacji określonych w dokumentacji
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Lubanie, w ramach jednego zamówienia publicznego. Zakres obejmuje wymianę nieefektywnych energetycznie opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED.
Zadanie objęte niniejszym opracowaniem obejmuje wykonanie modernizacji następujących elementów systemu:
- zamiana oświetlenia starego nieefektywnego sodowego i rtęciowego na nowoczesne energooszczędne oświetlenie LEDowe,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania zmodernizowanego systemu oświetlenia,
- montaż opraw z zastosowaniem programowalnych reduktorów mocy,
- uruchomienie systemu redukcji mocy w godz. 24.00 – 5.00.
- przewiduje się maksymalne wykorzystanie istniejących słupów, wysięgników i sieci oświetleniowej.
Do zadań Wykonawcy będzie należała realizacja następujących prac:
• Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania robót do stanu nie gorszego niż pierwotny i zapewnienia przejezdności dróg. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zniszczeń poza tym pasem, spowodowanych przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia uszkodzeń i przywrócenia stanu pierwotnego terenu na swój koszt. Wykonawca odtworzy nawierzchnie w sposób uzgodniony z zarządcą danej drogi
• Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień z Energa Oświetlenie sp. z o.o. w zakresie:
 zastosowania opraw LED
 wykonanie pomiarów i przeprowadzenie rozruchu urządzeń
 prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budowy
 zakończenie prac i przekazanie terenu Zamawiającemu
 przestrzeganie warunków prowadzenia robót na terenie gminy Lubanie
 dokonanie uzgodnień wyłączeń w razie potrzeby z Zakładem Energetycznym Energa Operator S.A.
1) Wymiana opraw i źródeł światła zgodnie z doborem oraz dokumentacją przebudowy oświetlenia w ilości 633 szt., z podziałem na:
Oprawa Stan projektowany
Ilość Moc jednostkowa [W] Moc łączna [kW]
Drogowa 10 40 101 40 4,04
Drogowa 11 106 2 106 0,212
Drogowa 2 37 14 37 0,518
Drogowa 7 72 11 72 0,792
Drogowa 9 36 482 36 17,352
Parkowa 1 43 6 43 0,258
Parkowa 2 17 17 17 0,289
Razem 633 23,46

2) Uruchomienie systemu redukcji mocy w oprawach – 633 szt.
4. Wymagane parametry techniczne dla opraw zawarte zostały w załącznik nr 9 do SWZ.
5. Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem zadania objętego niniejszym postępowaniem.
6. Urządzenia oświetleniowe, których modernizacja objęta jest niniejszym zamówieniem/ część urządzeń oświetleniowych, których modernizacja objęta jest niniejszym zamówieniem, tj. (wskazać zakres), stanowią własność i majątek ENERGA Oświetlenie Sp. z o. o. Gmina gwarantuje udział ENERGA Oświetlenie Sp. z o. o. w kontroli przebiegu realizacji prac modernizacyjnych pod kątem ich prawidłowości poprzez czynny udział w odbiorach poszczególnych etapów, jak i całości przedmiotu zamówienia, w tym prawo do weryfikacji prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia i prawo zgłaszania w tym zakresie zastrzeżeń.
7. Instalowane oprawy oświetleniowe musza gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i
8. Obowiązek użycia przez wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie UE.
9. Wykonanie tablicy pamiątkowej w miejscu wskazanym przez zamawiającego (wg wytycznych programu - zał. 10, w uzgodnieniu z zamawiającym)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598726,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1171500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598726,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: ul. Artura Grottgera 7

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-809

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598726,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.