eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługę sprzątania w budynku i terenu do niego przyległego przy Placu Dominikańskim 6 (zadanie nr 1) oraz lokalu przy ul. Świdnickiej 19 (zadanie nr 2) na rzecz WCRS we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługę sprzątania w budynku i terenu do niego przyległego przy Placu Dominikańskim 6 (zadanie nr 1) oraz lokalu przy ul. Świdnickiej 19 (zadanie nr 2) na rzecz WCRS we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020880445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Dominikański 6

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-159

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wcrs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcrs.wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługę sprzątania w budynku i terenu do niego przyległego przy Placu Dominikańskim 6 (zadanie nr 1) oraz lokalu przy ul. Świdnickiej 19 (zadanie nr 2) na rzecz WCRS we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-931469f8-4ab3-4bd2-aa69-1c8ef08456be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050462/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego - pl. Dominikański 6 Wrocław oraz sprzatania lokalu przy ul. Świdnickiej 19 Wrocław

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/wcrs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/wcrs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W tym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się poprzez platformę zakupową: https://portal.smartpzp.pl/wcrs.
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń (zwane dalej ogólnie „korespondencją”) składane są przez Wykonawcę za pomocą ww. kanału komunikacji.
3. Korespondencję Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub numer referencyjny postępowania.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415 ze zm.).
5. Złożenie oferty odbywa się wyłącznie przy użyciu https://portal.smartpzp.pl/wcrs
6. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej wynosi 100MB.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/elearning
8. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest
p. Lucyna Piecuch – nr tel. (71) 772-49-29.
9. W przypadku ewentualnych problemów technicznych dot. platformy zakupowej prosimy o kontakt z infolinią techniczną: tel.: 221237797; e-mail: pomoc@portalpzp.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/2024/WCRS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zadanie nr 1 – lokalizacja przy pl. Dominikańskim 6 we Wrocławiu – budynek z terenem przyległym.
Przedmiotem tego zadania jest usługa kompleksowego utrzymania w czystości nieruchomości wraz z przyległym terenem, o następujących parametrach:
1) powierzchnia użytkowa budynku 1809,4 m2 – podłogi,
2) powierzchnia okien - 413,2 m2 - liczona dwustronnie,
3) powierzchnia drzwi – 370,2 m2 - liczona dwustronnie,
4) powierzchnia ścian pokrytych glazurą - 437,3 m2,
5) powierzchnia ścian szklanych, działowych, p.poż. - 108,2 m2,
6) powierzchnia przyległa do budynku 413m2, w tym teren przyległego chodnika w obrębie ulicy Janickiego, pl. Dominikańskiego i ul. Bernardyńskiej, objęty obowiązkiem zamiatania, odśnieżania
i zabezpieczenia przed poślizgiem 200 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Kryterium społeczne, obejmujące deklarację Wykonawcy dotyczącą zatrudnienia na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia osób należących do tzw. ”grup społecznie marginalizowanych” wskazanych w art. 96 ust. 2 lit. a) lub b) lub g) ustawy Pzp.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zadanie nr 2 - lokalizacja ul. Świdnicka19 we Wrocławiu – lokal użytkowy:
Przedmiotem tego zadania jest usługa kompleksowego utrzymania w czystości lokalu o powierzchni 384,73 m2, powierzchnia poszczególnych pomieszczeń w lokalu na parterze wynosi:
1) Przestrzeń wystawiennicza 248,22 m2: posadzka z płyt granitowych, od frontu przeszklona witryną, drzwi 1 skrzydłowe szt. 2, drzwi 2 skrzydłowe -1 szt., sufit z płyt GK, system oświetlenia,
2) Sala wielofunkcyjna 49,45 m2: sufit z płyt GK, posadzka żywiczna, drzwi szklane -1szt.,
3) Biuro 7,35 m2-: drzwi szklane 1 skrzydłowe szt-1, posadzka żywiczna, sufit płyty GK,
4) Zaplecze 7,35 m2: posadzka żywiczna, meble kuchenne, lodówka,
5) Magazyn 9,10 m2: kafle,
6) Pomieszczenie gospodarcze 2,20m2: kafle,
7) Toalety 11,81m2: kafle,
8) Korytarz 12,08 m2: kafle,
9) Wentylatornia 21,51m2 kafle,
10) Zaplecze techniczne 4,39 m2: kafle.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Kryterium społeczne, obejmujące deklarację Wykonawcy dotyczącą zatrudnienia na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia osób należących do tzw. ”grup społecznie marginalizowanych” wskazanych w art. 96 ust. 2 lit. a) lub b) lub g) ustawy Pzp.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Dla każdego z Zadań z osobna:
Wykonawca, musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000 PLN.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.

1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
dla Zadania nr 1:
1.4.1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch usług, obejmujących sprzątanie pomieszczeń biurowych o powierzchni min. 1800 m2 dla każdej z usług, których okres wykonywania w ramach każdej z usług nie był krótszy niż nieprzerwanie
12 miesięcy.
dla Zadania nr 2:
1.4.2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch usług, obejmujących sprzątanie pomieszczeń biurowych o powierzchni min. 380 m2 dla każdej z usług, których okres wykonywania w ramach każdej z usług nie był krótszy niż nieprzerwanie
12 miesięcy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, warunek ten będzie oceniany łącznie (w ramach każdego z Zadań).
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby zgodnie z przepisami art. 118 i nast. ustawy Pzp.
3. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, załącza do oferty oświadczenie tych podmiotów, wg załącznika nr 2 do SWZ dotyczące każdego podmiotu wraz
z zobowiązaniem każdego podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa
w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniony),
b) sposób wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowne przesłanki dopuszczalności zmiany umowy określa Wzór umowy jw. Opisane we Wzorze umowy przesłanki dopuszczalności zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie są zaś zobowiązaniem do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/wcrs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.