Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.109.2023 - dostawa elementów ubioru i akcesoriów – kurtki nieprzemakalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.109.2023 - dostawa elementów ubioru i akcesoriów – kurtki nieprzemakalne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19cd3dbe-a61c-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105231/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa wyposażenia specjalnego (peleryny, kurtki, buty, czapki, rękawiczki, plecaki itp)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W poprzednio prowadzonym postępowaniu na dostawę elementów ubioru i akcesoriów (ZP.81.2023) w zadaniu nr 1,3,4,6, nie została złożona żadna oferta. Do zadania nr 5 wpłynęła oferta, które została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5. Jak również w uprzednio prowadzonym postępowaniu na dostawę elementów ubioru i akcesoriów (ZP.65.2023) do zadania nr 2 wpłynęły dwie oferty, które podlegały odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 oraz w postępowaniu prowadzonym w trybie z wolnej ręki na dostawę butów taktycznych typ 1,2 i 3 (ZP.106.2023) negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy i zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 8 ustawy Pzp.
Ciąg dalszy uzasadnienia w informacjach dodatkowych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.65.2023, ZP.81.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.109.2023 - dostawa elementów ubioru i akcesoriów - kurtki nieprzemakalne
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 208935,69 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69492,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurtka nieprzemakalna z podpinką damska TYP 1 – 12 szt.
- kurtka 3w1,
- materiał kurtki zewnętrznej: poliester,
- materiał kurtki wewnętrznej: polar (poliester),
- kurtka nieprzemakalna,
- bardzo dobra oddychalność,
- kurka posiada regulowany kaptur,
- obie kurtki zapinane na zamki,
- regulowane mankiety za pomocą rzepów,
- dół kurtki regulowany,
- Zamawiający wymaga dostępności pełnej rozmiarówki i kolorystyki produktu.
Kurtka nieprzemakalna z podpinką damska TYP 2 – 5 szt.
- kurtka 3w1,
- materiał kurtki zewnętrznej: poliester i elastan lub poliester,
- materiał kurtki wewnętrznej: poliester,
- kurtka posiada odpinany kaptur,
- kurtka wodoodporna,
- bardzo dobra oddychalność,
- obie kurtki zapinane na zamki,
- minimum 3 kieszenie,
- Zamawiający wymaga dostępności pełnej rozmiarówki i kolorystyki produktu.
Kurtka nieprzemakalna z podpinką męska TYP 1 – 54 szt.
- kurtka 3w1,
- materiał kurtki zewnętrznej: poliester,
- materiał kurtka wewnętrznej: polar (poliester),
- kurtka nieprzemakalna,
- bardzo dobra oddychalność,
- obie kurtki zapinane na zamki,
- regulowane mankiety za pomocą rzepów,
- regulowany kaptur,
- wymagane kieszenie (mogą być również dodatkowe inne):
dwie kieszenie dolne
- Zamawiający wymaga dostępności pełnej rozmiarówki i kolorystyki produktu.
Kurtka nieprzemakalna z podpinką męska TYP 2 – 18 szt.
- kurtka 3w1,
- materiał kurtki zewnętrznej: poliester i elastan lub nylon,
- materiał kurtka wewnętrznej: poliester,
- kurtka nieprzemakalna
- kaptur odpinany
- regulowane mankiety i dół kurtki,
- obie kurtki zapinane na zamki
- wymagane kieszenie (mogą być również dodatkowe inne):
dwie kieszenie dolne
- Zamawiający wymaga dostępności pełnej rozmiarówki i kolorystyki produktu.
Kurtka nieprzemakalna z podpinką męska TYP 3 – 6 szt.
- kurtka 3 w 1,
- materiał kurtki zewnętrznej: 100% poliamid,
- materiał kurtki wewnętrznej: polar (100% poliester),
- obie kurtki zapinane na zamki,
- kaptur posiada możliwość regulacji rozmiaru,
- obwód dołu kurtki regulowany,
- minimum 3 kieszenie,
- Zamawiający wymaga dostępności pełnej rozmiarówki i kolorystyki produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIEGOSFERA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571027149
7.3.3) Ulica: Okrężna 8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93031,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Mając ten fakt na uwadze oraz konieczność realizacji przedmiotowego zakupu w bieżącym roku, istnieje konieczność przeprowadzenia postępowania w trybie z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp (przepis stosowany do postępowań poniżej progów unijnych). Pierwotne warunki zamówienia (określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia) nie zostały zmienione w stosunku do wskazanych w prowadzonym uprzednio postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie podstawowym.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa 50 kpl. 4-częściowych ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej dla Nadleśnictwa Zagnańsk w roku 2024 i 2025"
- Dostawa koszulek sportowych dla szkół realizujących program "Mały Mistrz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.