eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radymno"Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno".



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radymno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 38

1.5.2.) Miejscowość: Radymno

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugradymno@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9585f421-3ebd-4dba-88cd-b98731c629c4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9585f421-3ebd-4dba-88cd-b98731c629c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051535/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno -kulturalnej w Gminie Radymno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA obejmuje:
Zadanie nr 1. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Radymnie , która polegać będzie na wykonaniu robót budowlanych w następującym zakresie:
- wzmocnienie fundamentów (na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez organ administracji Architektonicznej Starosty Powiatu Jarosławskiego dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie EKSPERTYZY KONSTRUKCYJNEJ dotyczącej fundamentów oraz ścian konstrukcyjnych budynku siedziby Urzędu Gminy w Radymnie przy ul. Lwowskiej 37 z określeniem przyczyn powstałych zarysowań oraz wskazaniem sposobu ich naprawy;) ,
- docieplenie budynku wraz z wykonaniem elewacji,
- remont dachu,
- remont części budynku przeznaczonej na archiwum Urzędu Gminy,
- remont sanitariatów,
- remont korytarzy i klatki schodowej,
- remont pomieszczeń biurowych,
- wymiana instalacji wewnętrznych (wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej z wymianą oświetlenia),
- ewentualne opracowanie niezbędnej dokumentacji oraz dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 40 KW.

Zadanie nr 2. Termomodernizację budynku byłej szkoły w Ostrowie, która polegać będzie na wykonaniu termomodernizacji przebudowie i nadbudowie istniejącego budynku mieszkalnego (byłej szkoły) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej - opieki zdrowotnej. Realizacja inwestycji zlokalizowana została na terenie dz. nr ewid. gr. 1240, obręb Ostrów położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno wraz z instalacjami towarzyszącymi stanowiącymi wyposażenie przedmiotowego budynku.
a) Zamówienie obejmuje termomodernizację, przebudowę i nadbudowę istniejącego budynku mieszkalnego (byłej szkoły) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej – opieki zdrowotnej na terenie dz. nr ewid. gr. 1240, obręb Ostrów, położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno.
b) Urządzenia budowlane związane z realizowanymi obiektami – budynek użyteczności publicznej – opieki zdrowotnej, zostanie wyposażony w instalacje:
- elektryczną – realizowaną zgodnie z projektem technicznym
- wodociągową – realizowaną zgodnie z projektem technicznym
- sanitarną – realizowaną zgodnie z projektem technicznym
- gazową - realizowaną zgodnie z projektem technicznym
- c.o. – zasilana z kotła na gaz zgodnie z projektem technicznym.
c) Układ komunikacyjny – na terenie dz. nr ewid. 1240, obręb Ostrów położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno przewiduje się wykonanie utwardzenia z kostki betonowej, stanowiącej dojazdy, dojścia, podest wejściowy, a także miejsce postojowe dla samochodów. Przewiduje się sześć miejsc postojowych zewnętrznych o wymiarach 2,5 x 5,0m oraz cztery miejsca postojowe zewnętrzne dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,75 x 5,0m. Przewiduje się także zewnętrzny podjazd dla niepełnosprawnych o nachyleniu 6% z obustronnymi poręczami i balustradą. Usytuowanie zewnętrznych miejsc postojowych oraz projektowany podjazd dla niepełnosprawnych są zgodne z wymaganiami stawianymi przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 4205815,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA obejmuje:
Zadanie nr 1 . Budowę budynku Remizy OSP wraz z gminnym magazynem przeciwpowodziowym w m. Korczowa. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku remizy OSP w miejscowości Kroczowa wraz z wyodrębnioną powierzchnią stanowiącą gminny magazyn przeciwpowodziowy. Oprócz obiektu zamówieniem objęte jest wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej wymaganej do zapewnienia właściwego funkcjonowania i odpowiednich warunków dla przyszłych użytkowników tego obiektu.
Zamówienie obejmuje wykonanie nowego obiektu budowlanego składającego się z dwóch części o różnym przeznaczeniu. Część magazynowo–garażowa posiada bryłę zbliżoną do prostokąta. Ta część obiektu będzie służyć do magazynowania sprzętu przeciwpowodziowego i gaśniczego i jako garaż dla wozów strażackich. Część przeznaczona na pobyt ludzi posiada bryłę zbliżoną do prostokąta z niewielkim nadwieszeniem drugiej kondygnacji. Dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej przykryty blachą płaską na rąbek. Na parterze zlokalizowano pomieszczenia higieniczno-sanitarne i socjalne na potrzeby straży pożarnej a także pomieszczenia biurowe. Na kondygnacji zlokalizowano pomieszczenie szkoleniowe, kuchnię wraz z zapleczem i sanitariaty. Główne wejście do budynku zlokalizowane jest od strony północnej.
Obydwie części stanowią jeden budynek, są wyodrębnione przebiegającą pomiędzy nimi ścianą oddzielenia pożarowego.

Zadanie nr 2. Budowę budynku Wiejskiego Domu Kultury w Duńkowicach – dokończenie. Przedmiotem zamówienia na są roboty budowlane na poddaszu budynku Wiejskiego Domu Kultury w Duńkowicach w następującym zakresie:
- wykonanie kompletnego węzła sanitarnego przy sali widowiskowo–wystawowej na poddaszu budynku,
- wykonanie podłogi w sali widowiskowo – wystawowej,
- roboty wykończeniowe wraz z zagospodarowaniem pomieszczań gospodarczych przy sali widowiskowo–wystawowej,
- dostawa i montaż instalacji klimatyzacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 4031231,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA obejmuje:
Zadanie nr 1. Wymianę oświetlenia na energooszczędne w szkołach i świetlicach na terenie gminy:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne w szkołach, salach gimnastycznych oraz świetlicach wiejskich – budynkach będących własnością Gminy Radymno:
- Szkoła Podstawowa w Nienowicach,
- Szkoła Podstawowa w Łazach,
- Szkoła Podstawowa w Duńkowicach,
- Szkoła Podstawowa w Ostrowie,
- Szkoła Podstawowa w Sośnicy,
- Szkoła Podstawowa w Sośnicy – Sala Gimnastyczna,
- Szkoła Podstawowa w Świętem,
- Szkoła Podstawowa w Skołoszowie,
- Szkoła Podstawowa w Korczowej,
- Świetlica wiejska w Ostrowie,
- Świetlica wiejska w Zamojscach,
- Świetlica wiejska w Zabłotcach,
- Świetlica wiejska w Korczowej,
- Świetlica wiejska w Nienowicach,
- Świetlica wiejska w Chotyńcu,
- Świetlica wiejska w Piaskach,
- Świetlica Wiejska w Łazach,
- Świetlica Wiejska w Świętem,
- Biblioteka w Michałówce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 1262953,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

informuję, że na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności
publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno” w części I zamówienia dotyczącej termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Radymnie, oraz Termomodernizacji budynku byłej szkoły w Ostrowie, bowiem
wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

informuję, że na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności
publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno” w części II zamówienia dotyczącej - Budowy budynku Remizy OSP wraz z gminnym magazynem przeciwpowodziowym w m. Korczowa, - Budowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Duńkowicach, oraz w części III zamówienia dotyczącej - Wymiany oświetlenia na energooszczędne w szkołach i świetlicach na terenie gminy, ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

informuję, że na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności
publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno” w części II zamówienia dotyczącej - Budowy budynku Remizy OSP wraz z gminnym magazynem
przeciwpowodziowym w m. Korczowa, - Budowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Duńkowicach, oraz w części III zamówienia dotyczącej - Wymiany oświetlenia na energooszczędne w szkołach i świetlicach na terenie gminy, ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.