Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406881/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00424185/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00439235/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radymno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 38
1.5.2.) Miejscowość: Radymno
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugradymno@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9585f421-3ebd-4dba-88cd-b98731c629c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9585f421-3ebd-4dba-88cd-b98731c629c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051535/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno -kulturalnej w Gminie Radymno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA obejmuje:Zadanie nr 1. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Radymnie , która polegać będzie na wykonaniu robót budowlanych w następującym zakresie:
- wzmocnienie fundamentów (na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez organ administracji Architektonicznej Starosty Powiatu Jarosławskiego dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie EKSPERTYZY KONSTRUKCYJNEJ dotyczącej fundamentów oraz ścian konstrukcyjnych budynku siedziby Urzędu Gminy w Radymnie przy ul. Lwowskiej 37 z określeniem przyczyn powstałych zarysowań oraz wskazaniem sposobu ich naprawy;) ,
- docieplenie budynku wraz z wykonaniem elewacji,
- remont dachu,
- remont części budynku przeznaczonej na archiwum Urzędu Gminy,
- remont sanitariatów,
- remont korytarzy i klatki schodowej,
- remont pomieszczeń biurowych,
- wymiana instalacji wewnętrznych (wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej z wymianą oświetlenia),
- ewentualne opracowanie niezbędnej dokumentacji oraz dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 40 KW.
Zadanie nr 2. Termomodernizację budynku byłej szkoły w Ostrowie, która polegać będzie na wykonaniu termomodernizacji przebudowie i nadbudowie istniejącego budynku mieszkalnego (byłej szkoły) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej - opieki zdrowotnej. Realizacja inwestycji zlokalizowana została na terenie dz. nr ewid. gr. 1240, obręb Ostrów położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno wraz z instalacjami towarzyszącymi stanowiącymi wyposażenie przedmiotowego budynku.
a) Zamówienie obejmuje termomodernizację, przebudowę i nadbudowę istniejącego budynku mieszkalnego (byłej szkoły) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej – opieki zdrowotnej na terenie dz. nr ewid. gr. 1240, obręb Ostrów, położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno.
b) Urządzenia budowlane związane z realizowanymi obiektami – budynek użyteczności publicznej – opieki zdrowotnej, zostanie wyposażony w instalacje:
- elektryczną – realizowaną zgodnie z projektem technicznym
- wodociągową – realizowaną zgodnie z projektem technicznym
- sanitarną – realizowaną zgodnie z projektem technicznym
- gazową - realizowaną zgodnie z projektem technicznym
- c.o. – zasilana z kotła na gaz zgodnie z projektem technicznym.
c) Układ komunikacyjny – na terenie dz. nr ewid. 1240, obręb Ostrów położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno przewiduje się wykonanie utwardzenia z kostki betonowej, stanowiącej dojazdy, dojścia, podest wejściowy, a także miejsce postojowe dla samochodów. Przewiduje się sześć miejsc postojowych zewnętrznych o wymiarach 2,5 x 5,0m oraz cztery miejsca postojowe zewnętrzne dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,75 x 5,0m. Przewiduje się także zewnętrzny podjazd dla niepełnosprawnych o nachyleniu 6% z obustronnymi poręczami i balustradą. Usytuowanie zewnętrznych miejsc postojowych oraz projektowany podjazd dla niepełnosprawnych są zgodne z wymaganiami stawianymi przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 4205815,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA obejmuje:Zadanie nr 1 . Budowę budynku Remizy OSP wraz z gminnym magazynem przeciwpowodziowym w m. Korczowa. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku remizy OSP w miejscowości Kroczowa wraz z wyodrębnioną powierzchnią stanowiącą gminny magazyn przeciwpowodziowy. Oprócz obiektu zamówieniem objęte jest wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej wymaganej do zapewnienia właściwego funkcjonowania i odpowiednich warunków dla przyszłych użytkowników tego obiektu.
Zamówienie obejmuje wykonanie nowego obiektu budowlanego składającego się z dwóch części o różnym przeznaczeniu. Część magazynowo–garażowa posiada bryłę zbliżoną do prostokąta. Ta część obiektu będzie służyć do magazynowania sprzętu przeciwpowodziowego i gaśniczego i jako garaż dla wozów strażackich. Część przeznaczona na pobyt ludzi posiada bryłę zbliżoną do prostokąta z niewielkim nadwieszeniem drugiej kondygnacji. Dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej przykryty blachą płaską na rąbek. Na parterze zlokalizowano pomieszczenia higieniczno-sanitarne i socjalne na potrzeby straży pożarnej a także pomieszczenia biurowe. Na kondygnacji zlokalizowano pomieszczenie szkoleniowe, kuchnię wraz z zapleczem i sanitariaty. Główne wejście do budynku zlokalizowane jest od strony północnej.
Obydwie części stanowią jeden budynek, są wyodrębnione przebiegającą pomiędzy nimi ścianą oddzielenia pożarowego.
Zadanie nr 2. Budowę budynku Wiejskiego Domu Kultury w Duńkowicach – dokończenie. Przedmiotem zamówienia na są roboty budowlane na poddaszu budynku Wiejskiego Domu Kultury w Duńkowicach w następującym zakresie:
- wykonanie kompletnego węzła sanitarnego przy sali widowiskowo–wystawowej na poddaszu budynku,
- wykonanie podłogi w sali widowiskowo – wystawowej,
- roboty wykończeniowe wraz z zagospodarowaniem pomieszczań gospodarczych przy sali widowiskowo–wystawowej,
- dostawa i montaż instalacji klimatyzacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 4031231,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA obejmuje:Zadanie nr 1. Wymianę oświetlenia na energooszczędne w szkołach i świetlicach na terenie gminy:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne w szkołach, salach gimnastycznych oraz świetlicach wiejskich – budynkach będących własnością Gminy Radymno:
- Szkoła Podstawowa w Nienowicach,
- Szkoła Podstawowa w Łazach,
- Szkoła Podstawowa w Duńkowicach,
- Szkoła Podstawowa w Ostrowie,
- Szkoła Podstawowa w Sośnicy,
- Szkoła Podstawowa w Sośnicy – Sala Gimnastyczna,
- Szkoła Podstawowa w Świętem,
- Szkoła Podstawowa w Skołoszowie,
- Szkoła Podstawowa w Korczowej,
- Świetlica wiejska w Ostrowie,
- Świetlica wiejska w Zamojscach,
- Świetlica wiejska w Zabłotcach,
- Świetlica wiejska w Korczowej,
- Świetlica wiejska w Nienowicach,
- Świetlica wiejska w Chotyńcu,
- Świetlica wiejska w Piaskach,
- Świetlica Wiejska w Łazach,
- Świetlica Wiejska w Świętem,
- Biblioteka w Michałówce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 1262953,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
informuję, że na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności
publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno” w części I zamówienia dotyczącej termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Radymnie, oraz Termomodernizacji budynku byłej szkoły w Ostrowie, bowiem
wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
informuję, że na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności
publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno” w części II zamówienia dotyczącej - Budowy budynku Remizy OSP wraz z gminnym magazynem przeciwpowodziowym w m. Korczowa, - Budowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Duńkowicach, oraz w części III zamówienia dotyczącej - Wymiany oświetlenia na energooszczędne w szkołach i świetlicach na terenie gminy, ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
informuję, że na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności
publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno” w części II zamówienia dotyczącej - Budowy budynku Remizy OSP wraz z gminnym magazynem
przeciwpowodziowym w m. Korczowa, - Budowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Duńkowicach, oraz w części III zamówienia dotyczącej - Wymiany oświetlenia na energooszczędne w szkołach i świetlicach na terenie gminy, ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
INNE PRZETARGI RADYMNO
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Radymno
- Zagospodarowanie terenu nad zalewem ZEK w Radymnie poprzez budowę infrastruktury
więcej: przetargi RADYMNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.