Og³oszenie z dnia 2024-11-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Podkarpackie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581324
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja £ukasza Ciepliñskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-010
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178501776
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@podkarpackie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.podkarpackie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-389dec82-3298-41a6-8db0-2700b1e42e76
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00578217
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052955/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.12 Dostawa paliw p³ynnych
1.2.13 Dostawa paliw p³ynnych do samochodów s³u¿bowych bêd±cych w u¿ytkowaniu Departamentu Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
1.2.24 Dostawa paliw p³ynnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2014-2020, w ramach WPR 2023-2027, Fundusz Europejski dla Rybactwa oraz Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich -PPT FE.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-389dec82-3298-41a6-8db0-2700b1e42e763.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-389dec82-3298-41a6-8db0-2700b1e42e76
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-389dec82-3298-41a6-8db0-2700b1e42e76
• Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz nadane odpowiednie uprawnienia do komunikacji w postêpowaniu oraz do przygotowania, z³o¿enia, wycofania oferty. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
• Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
• Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
• Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz posiadania przez u¿ytkownika uprawnienia do komunikacji. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
• Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
• Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
• Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
• W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zg³oszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zg³oszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalaz³em rozwi±zania, chcê zg³osiæ problem".
• W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: uzp.zamowienia@uzp.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
• Pozosta³e wymagania w zakresie komunikacji zosta³y wskazane w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1–3 rozporz±dzenia rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 2016/679” przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ - za³±cznik nr 3.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporz±dzenia
2016/679 w SWZ - za³±cznik nr 3.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-IV.272.2.34.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem postêpowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawê paliw p³ynnych dla Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie w okresie od zawarcia umowy – lecz nie wcze¶niej ni¿ od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
2) Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzêtu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
– benzynê bezo³owiow± Pb 95 w ilo¶ci - nie wiêcej ni¿ 40.800 litrów
– olej napêdowy standardowy w ilo¶ci - nie wiêcej ni¿ 39.300 litrów
3) Warunki zakupu paliwa:
a) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych,
b) tankowanie do pojemników dostarczanych przez Zamawiaj±cego
4) Rozliczanie za zakup paliw dokonywane bêdzie na podstawie kart.
5) Wykonawca w terminie 15 dni od dnia przed³o¿enia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiaj±cego po podpisaniu umowy, wyda 2 imienne karty na osoby wyznaczone przez Zamawiaj±cego, uprawniaj±ce do tankowania na obszarze ca³ego kraju, 26 kart na numery rejestracyjne samochodów s³u¿bowych Zamawiaj±cego oraz 4 karty stanowi±ce rezerwê.
6) Wykonawca musi zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu.
7) Zamawiaj±cy akceptuje tak± sytuacjê gdy w przypadku ewentualnej modernizacji lub wy³±czenia z sprzeda¿y danej stacji mo¿na bêdzie dokonywaæ transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy po³o¿onej najbli¿ej siedziby stacji modernizowanej.
8) Wykonawca zapewni Zamawiaj±cemu w okresie obowi±zywania umowy tankowanie paliwa w sieci stacji na terenie ca³ego kraju.
9) Podstaw± do rozliczenia za zakup paliw p³ynnych w okresie obowi±zywania umowy bêd± ceny obowi±zuj±ce na stacjach paliw Wykonawcy w momencie tankowania paliw przez Zamawiaj±cego pomniejszone o wska¼nik obni¿ki cen podany w ofercie.
10) Wykonawca zapewni tankowanie bezgotówkowe z 2-tygodniowym okresem rozliczeniowym (od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia ka¿dego miesi±ca).
11) Przy ka¿dym tankowaniu system musi wymagaæ podania numeru PIN karty oraz stanu licznika przebiegu tankowanego samochodu.
12) Zamawiaj±cy wymaga przedstawiania zestawienia tankowañ do danej faktury pogrupowanego wed³ug numerów rejestracyjnych samochodów z sumowaniem ilo¶ci zatankowanego paliwa w danym okresie rozliczeniowym i jego warto¶ci±.
13) Zamawiaj±cy bêdzie nadzorowa³ realizacjê zamówienia i powiadomi Wykonawcê o konieczno¶ci blokady kart z tytu³u wyczerpania warto¶ci zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ stacji na terenie kraju obs³uguj±cych karty do rozliczeñ bezgotówkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 12 pkt 3 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-389dec82-3298-41a6-8db0-2700b1e42e76
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-12
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzeda¿ i dostawa odczynników chemicznych, drobnego sprzêtu laboratoryjnego i przeciwcia³ dla Instytutu Nauk Medycznych
- Dostawa paliw p³ynnych
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Pañstwowej Inspekcji Pracy Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie"
- Dostawa artyku³ów biurowych, sprzêtu i papieru biurowego dla Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Rzeszowie i Oddzia³ów Zamiejscowych
- Us³uga cateringowa zbiorowego ¿ywienia w Zespole Szkó³ Muzycznych nr 1 im. K. Szymanowskiego w Rzeszowie
- Dostawa specjalistycznych samochodów do transportu krwi i jej sk³adników z przystosowaniem do przewozu osób
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju opa³owego oraz oleju napêdowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie z podzia³em na czê¶ci"
- ZAKUP PALIWA DO SAMOCHODÓW S£U¯BOWYCH ZGKIM W NOWOGRODZIE BOBRZAÑSKIM Sp. z o.o.
- Dostawa paliw p³ynnych dla Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Zgorzelcu na 2025 rok
- "Dostawa oleju napêdowego oraz zbiornika paliw w formie u¿yczenia"
- Sukcesywna dostawa w 2025 r. oleju napêdowego dla Zak³adu Us³ug Komunalnych w Ostrowie
- Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów s³u¿bowych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 roku
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.