eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSUBSKRYPCJA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE DO WIRTUALIZACJI SERWERÓW I STACJI ROBOCZYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUBSKRYPCJA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE DO WIRTUALIZACJI SERWERÓW I STACJI ROBOCZYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Zielonogórski

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Licealna 9

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-417

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUBSKRYPCJA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE DO WIRTUALIZACJI SERWERÓW I STACJI ROBOCZYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-549279e4-200d-4875-8eef-090505a9d470

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026669/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.28 Zakup licencji VMware

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-549279e4-200d-4875-8eef-090505a9d470

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-549279e4-200d-4875-8eef-090505a9d470

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne przekazuje
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym punkcie, odpowiednio dla
danych czynności. (art. 67) (RE 3.1)
1. Informacje ogólne:
1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl, z zastrzeżeniem pkt. 5) poniżej;
2) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne;
3) adres strony internetowej przedmiotowego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie
e-Zamówienia) znajduje się na pierwszej stronie SWZ i w pkt. 3.1 powyżej; Postępowanie można wyszukać również ze strony
głównej Platformy e-
Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy”);
4) Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: znajduje się na pierwszej stronie SWZ i w pkt. 2.4 powyżej;
5) po wyborze oferty najkorzystniejszej, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą prowadzona będzie za pomocą poczty
elektronicznej; pocztę do Zamawiającego należy wysyłać na następujący email: bzp@uz.zgora.pl; poczta do wykonawców wysyłana
będzie z imiennych służbowych adresów pracowników Biura Zamówień Publicznych „(nazwisko)@bzp.uz.zgora.pl”. Osobą
uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: mgr inż. Aleksandra Strzelczyk, tel. 601 902 300, a w przypadku jej
nieobecności inny pracownik Biura Zamówień Publicznych; Pocztę do Wykonawcy, Zamawiający będzie wysyłał na adres poczty
elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i
zobowiązuje się do utrzymywania jego funkcjonalności przez cały czas trwania postępowania; Przyjmuje się, że dokumenty,
oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazanej w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie,
a Wykonawca zapoznał się z ich treścią;
6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać/zarejestrować swoje konto (konto podmiotu „Wykonawca”) na Platformie e-Zamówienia;
7) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia,
wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu są opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl , w instrukcjach zamieszczonych na Platformie e-zamówienia, a w szczególności w zakładce „Centrum
Pomocy”; Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty winien zapoznać się ze wszystkimi aktualnymi wytycznymi technicznymi i
organizacyjnymi Platformy e-Zamówienia; Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją warunków korzystania z
Platformy e-Zamówienia; W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia,
użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną
poprzez formularz dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”;
8) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania;
9) maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB;
10) strona internetowa przedmiotowego postępowania (wskazana na pierwszej stronie SWZ i powyżej) jest jednocześnie stroną, na
której udostępniane będą Dokumenty zamówienia, w tym również zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne Dokumenty zamówienia
bezpośrednio związane z postępowaniem.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W postępowaniu obowiązują przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych i innych obowiązujących Zamawiającego przepisów prawnych.
2. Udział Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dobrowolny, a przystępując do tego
postępowania Wykonawca akceptuje wszystkie obowiązki i konsekwencje wynikające z obowiązujących przepisów prawnych.
3. Wszystkie dane osobowe przekazywane Zamawiającemu w trakcie przedmiotowej procedury Wykonawca zobowiązany jest uzyskiwać zgodnie z przepisami RODO.
4. Wykonawca, w zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiającemu w trakcie przedmiotowej procedury, zobowiązany
jest wykonać wszystkie obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13/ w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskuje w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, w tym w
szczególności w zakresie wszystkich obowiązków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowiązek ten dotyczy wszystkich dokumentów
i wszystkich osób (Wykonawcy, pracowników Wykonawcy, pracowników i członków uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich,
itp.), w całym okresie trwania procedury.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu:
1) administratorem danych osobowych jest Zamawiający - Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON
977924147; tel. 68-328-2000, fax: 68-327-0735; www.uz.zgora.pl;
2) inspektorem danych osobowych u Zamawiającego jest Pan Jerzy Rybicki; IOD@adm.uz.zgora.pl tel. 603474724;
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RA-ZP.2610.37.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Subskrypcja licencji na oprogramowanie do wirtualizacji serwerów i stacji roboczych

4.2.6.) Główny kod CPV: 48518000-2 - Pakiety oprogramowania emulującego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (art. 125);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do Umowy możliwe jest tylko w granicach określonych art. 455 obowiązującej Ustawy
Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający, działając na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt. 1) Ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-549279e4-200d-4875-8eef-090505a9d470

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiotem zamówienia jest subskrypcja licencji na oprogramowanie do wirtualizacji serwerów i stacji roboczych na okres 3 LAT

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.