Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego we Wrocławiu przy ul. Rzeźniczej 12 oraz budynku przy ul. Kobierzyckiej 20D w okresie od dnia 7 grudnia 2024 r. do 6 grudnia 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Teatr Współczesny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-132
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 605360390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@wteatrw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wteatrw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego we Wrocławiu przy ul. Rzeźniczej 12 oraz budynku przy ul. Kobierzyckiej 20D w okresie od dnia 7 grudnia 2024 r. do 6 grudnia 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb46164d-749b-49a3-8f08-8c4d3cb02476
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb46164d-749b-49a3-8f08-8c4d3cb024763.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bb46164d-749b-49a3-8f08-8c4d3cb02476
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiają-cym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest do-stępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej w za-kresie przesyłania wezwań do złożenia podmiotowych środków dowodowych/wyjaśnień przez Zamawiającego, a w zakresie Wykonawcy – do odpowiedzi na wezwania oraz składanie zapytań do postępowania. Zamawiający informuje, że w celu komunikacji opi-sanej w zdaniu poprzednim należy posługiwać się wyłącznie adresem mailowym: admi-nistracja@wteatrw.pl. Zamawiający zaleca każdorazowo uzyskanie potwierdzenia otrzymania korespondencji kierowanej za pośrednictwem ww. adresu mailowego.
3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-bb46164d-749b-49a3-8f08-8c4d3cb02476
4. Zamawiający informuje, że Platforma e-zamówienia dostępna jest wyłącznie w języku pol-skim.
5. Korzystanie z Modułu Ofert i Wniosków na Platformie e-Zamówienia jest bezpłatne.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia pu-blicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki ko-rzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia do-stępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamiesz-czone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzoro-wania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania in-formacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunika-cji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w ust. 7, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajo-wych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany in-formacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i prze-kazuje się jako załączniki.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporzą-dzenia wskazanego w ust. 7, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia wskazanego w ust. 8 (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elek-tronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przed-siębiorstwa".
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bb46164d-749b-49a3-8f08-8c4d3cb02476
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: anna.dabrowska@wteatrw.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zo-stanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób za-utomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczą-cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodat-kowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania na-zwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo spre-cyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (sko-rzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgod-nym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówie-nia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przecho-wywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochro-ny praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu pu-blicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warsza-wa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia usługi ochrony w następującym zakresie:
Ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w zakresie wynikającym z ustawy z dnia. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995),
z następującymi wymogami Zamawiającego:
Ochrona obiektów Zamawiającego odbywa się w następujących systemach:
1)w obiekcie przy ul. Rzeźniczej 12 w systemie całodobowym 1 osoba w dzień i 1 osoba w nocy przez wszystkie dni w tygodniu,
2)w obiekcie Bazy Teatru przy ul. Kobierzyckiej 20d w systemie: monitorowanie sygnału całą dobę przez wszystkie dni tygodnia,
a) w obiekcie składającym się z hali magazynowej o powierzchni użytkowej 454 m2 i budynku biurowego o powierzchni użytkowej 258 m2 zamontowane są 2 nadajniki sygnału alarmowego wysyłające sygnał alarmowy do stacji monitorowania alarmów należącej do Wykonawcy.
b) monitorowanie obiektu Zamawiającego i podjazdu grup interwencyjnych (dwukrotnie w ciągu nocy w celu sprawdzenia terenu oraz na każdy sygnał alarmowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-07 do 2026-12-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XV i XX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzo-nych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (przedstawieniem) Zamawiającemu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważną koncesję wydaną przez Mini-stra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem za-mówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże łącznie, że:
1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub aktualnie wyko-nuje co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności pu-blicznej, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda w okresie co najmniej rocznym,
2) dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, tj.
a) osobą nadzorującą (koordynatorem) wykonywania usługi, która jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej osób i mienia oraz posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
b) osobami zorganizowanymi w co najmniej jedną zmotoryzowaną grupę in-terwencyjną, w rozumieniu rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowy-wania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 992), wyposażoną w radiowe środki łączności, z czasem dojazdu nie przekraczającym 15 minut w godzinach dziennych (od 5.00 do 22.00) i 10 minut w godzinach nocnych (od 22.00 do 5.00), składającą się z co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony każda.
3. Na potwierdzenie spełniania wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie XXII. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymaga spełnienia warunku niepodlegania wykluczeniu oraz spełnienia warunku udziału w po-stępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym przez każdego z tych Wykonawców. Dodatkowo Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do-łączają do oferty – w myśl art. 117 ust. 4 PZP – oświadczenie, z którego wynika podział zadań między poszczególnymi Wykonawcami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 6. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) w formie oryginału – pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
2) w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność” – w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP – informację z Krajowego Rejestru Karnego sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
3) w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność” – w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP – informację z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczącą zakazu ubiegania się o za-mówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
4) w formie oryginału – w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – oświadczenie Wykonawcy (za-łącznik nr 5 do SWZ) o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami po-twierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5) w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność” – w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub ewidencji) sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
6) w formie oryginału – w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP (odno-śnie podstaw wykluczenia dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie pu-bliczne tytułem środka zapobiegawczego), art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP (odnośnie podstaw wykluczenia dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji) oraz art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP – oświadczenie o aktualności infor-macji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 4 do SWZ), w zakresie powyższych podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego,
7) w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność” – w zakresie warunku wskaza-nego w punkcie XXI ust. 2 pkt 2 SWZ – ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995),
8) w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność” – w zakresie warunku wskaza-nego w punkcie XXI ust. 2 pkt 3 SWZ – dokumenty potwierdzające ubezpieczenie Wyko-nawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 200.000 zł,
9) w formie oryginału – w zakresie warunku wskazanego w punkcie XXI ust. 2 pkt 4 ppkt 1 SWZ – wykaz usług według wzoru wskazanego w załączniku nr 6 SWZ,
10) w formie oryginału – w zakresie warunku wskazanego w punkcie XXI ust. 2 pkt 4 ppkt 2 SWZ – wykaz osób według wzoru wskazanego w załączniku nr 7 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) w formie oryginału – pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
2) w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność” – w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP – informację z Krajowego Rejestru Karnego sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
3) w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność” – w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP – informację z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczącą zakazu ubiegania się o za-mówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
4) w formie oryginału – w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – oświadczenie Wykonawcy (za-łącznik nr 5 do SWZ) o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami po-twierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5) w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność” – w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub ewidencji) sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
6) w formie oryginału – w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP (odno-śnie podstaw wykluczenia dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie pu-bliczne tytułem środka zapobiegawczego), art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP (odnośnie podstaw wykluczenia dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji) oraz art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP – oświadczenie o aktualności infor-macji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 4 do SWZ), w zakresie powyższych podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego,
7) w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność” – w zakresie warunku wskaza-nego w punkcie XXI ust. 2 pkt 2 SWZ – ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995),
8) w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność” – w zakresie warunku wskaza-nego w punkcie XXI ust. 2 pkt 3 SWZ – dokumenty potwierdzające ubezpieczenie Wyko-nawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 200.000 zł,
9) w formie oryginału – w zakresie warunku wskazanego w punkcie XXI ust. 2 pkt 4 ppkt 1 SWZ – wykaz usług według wzoru wskazanego w załączniku nr 6 SWZ,
10) w formie oryginału – w zakresie warunku wskazanego w punkcie XXI ust. 2 pkt 4 ppkt 2 SWZ – wykaz osób według wzoru wskazanego w załączniku nr 7 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymaga spełnienia
warunku niepodlegania wykluczeniu oraz spełnienia warunku udziału w po-stępowaniu w zakresie zdolności do
występowania w obrocie gospodarczym przez każdego z tych Wykonawców. Dodatkowo Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty – w myśl art. 117 ust. 4 PZP – oświadczenie, z którego wynika podział
zadań między poszczególnymi Wykonawcami.
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 PZP (załącznik nr 4 do SWZ).
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa
każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie
oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. W Formularzu Ofertowym (załącznik nr 3 do SWZ) w części
dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych teleadresowych należy wpisać wszystkich Wykonawców i
wszystkie dotyczące ich dane teleadresowe. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są
do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty musi być załączone stosowne pełnomocnictwo.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a6e05d35-1e8c-4ec6-9b0a-9c5d1d2c3d66
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Odtworzenie dróg i chodników do obsługi komunikacyjnej zaplecza budynków przy al. gen. Józefa Hallera 11 i 13 we Wrocławiu.
- Remont budynku przy ul. Pawła Eluarda 57 we Wrocławiu
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa podstawowych związków chemicznych
- Dostawa oraz montaż krzeseł biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.
- Usługa ochrony obiektów Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie.
- Ochrona obiektów sportowych Szkoły Podstawowej nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie
- Fizyczna ochrona osób i mienia na terenie MPGO Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2025
- Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia obiektu przy ul. Wyszogrodzkiej 11 w Warszawie dla VIII Ogrodu Jordanowskiego w Warszawie, ul. Suwalska 11, 03-252 Warszawa
- "Kompleksowa obsługa, eksploatacja i konserwacja fontanny multimedialnej w Parku Miejskim w Legnicy"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.