Og³oszenie z dnia 2023-12-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00059915/01 - Wynik z dnia 2024-01-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI PRZEWOZU UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH W ROKU 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £YSOMICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ysomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lysomice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UGI PRZEWOZU UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH W ROKU 2024.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-274f3545-a62f-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00578961
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00028399/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦WIADCZENIE US£UGI PRZEWOZU UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH W ROKU 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w jêzyku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt 16 ustawy Pzp) przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej, jakim jest platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings i pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ.
Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej, komunikacjê z wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: przetargi@lysomice.pl , z zastrze¿eniem, ¿e ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
13. Zalecenia:
1) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych” zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI.
2) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip ,
b) .7Z .
4) W¶ród formatów powszechnych, a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar. gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
5) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10 MB (wraz z podpisem), oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB (wraz z podpisem).
6) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
7) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
8) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
9) Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
10) Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
11) Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert.
12) Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13) Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik .zip, zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
14) Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem (kwalifikowanym) lub podpisem zaufanym lub osobistym) . Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty.
15) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2), zwanego jako ,,RODO" udostêpniam klauzulê informacyjn±. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy £ysomice. Mo¿esz siê z nim kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: - listownie na adres siedziby: ul. Warszawska 8, 87-148 £ysomice, - telefonicznie 56 678 32 22. Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych zosta³ tak¿e powo³any inspektor ochrony danych, z którym mo¿esz siê kontaktowaæ wysy³aj±c e-mail na adres: inspektor@cbi24.pl .
1. Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit b) i c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, w celu realizacji obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego, jak równie¿ w celu zawarcia umowy miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, której przedmiotem jest us³uga, dostawa lub robota budowlana oraz jej realizacji (te¿ umowa o podwykonawstwo), a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
2) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przeka¿esz administratorowi z w³asnej inicjatywy wiêcej danych ni¿ jest to konieczne dla za³atwienia Twojej sprawy (tzw. dzia³anie wyra¼nie potwierdzaj±ce).
2. Twoje dane osobowe mo¿emy ujawniaæ, przekazywaæ i udostêpniaæ wy³±cznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa s± nimi m.in. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja zamówienia publicznego w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w³a¶ciciele platformy zakupowej, na której prowadzone bêdzie postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wyst±pi± z takim ¿±daniem oczywi¶cie w oparciu o stosown± podstawê prawn±. Pracownikom oraz wspó³pracownikom administratora.
3. Twoje dane osobowe mo¿emy tak¿e przekazywaæ podmiotom, które przetwarzaj± je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzaj±cym, s± nimi m.in. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne i inne jednak¿e przekazanie Twoich danych nast±piæ mo¿e tylko wtedy, gdy zapewni± one odpowiedni± ochronê Twoich praw.
4. Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym równie¿ przez okres przewidziany w przepisach dotycz±cych przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:
1) przez okres 5 lat dla dokumentacji zamówieñ publicznych. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy;
2) przez okres 10 lat dla umów cywilno-prawnych wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy;
3) w zakresie danych, gdzie wyrazi³e¶ zgodê na ich przetwarzanie, do czasu cofniêcie zgody, nie d³u¿ej jednak ni¿ do czasu wskazanego w pkt 1.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora masz prawo do:
1) dostêpu do tre¶ci danych na podstawie art. 15 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem dostêpu wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
3) usuniêcia danych, na podstawie art. 17 RODO, je¿eli:
a) wycofasz zgodê na przetwarzanie danych osobowych,
b) dane osobowe przestan± byæ niezbêdne do celów, dla których zosta³y zebrane lub dla których by³y przetwarzane,
c) dane s± przetwarzane niezgodnie z prawem. W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych nie przys³uguje;
4) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
5) cofniêcia zgody w dowolnym momencie. Cofniêcie zgody nie wp³ywa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora przed jej cofniêciem.
6. Podanie Twoich danych:
1) jest wymogiem ustawy na podstawie, której dzia³a administrator zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Je¿eli odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawid³owe dane, administrator nie bêdzie móg³ zrealizowaæ celu do jakiego zobowi±zuj± go przepisy prawa - konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
2) jest wymogiem umownym. Je¿eli nie podasz nam swoich danych osobowych nie bêdziemy mogli podpisaæ i realizowaæ z Tob± umowy;
3) jest dobrowolne w zakresie zgody, która mo¿e byæ cofniêta w dowolnym momencie.
7. Przys³uguje Ci tak¿e skarga do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych - Warszawa ul. Stawki 2, gdy uznasz, i¿ przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Dane nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ w formie profilowania.
9. Administrator nie przekazuje danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest: ¦WIADCZENIE US£UGI PRZEWOZU UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH W ROKU 2024.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przewóz uczniów w/w trzema ¶rodkami transportu odbywa siê w dniach, w których uczêszczaj± uczniowie do szkó³, z wy³±czeniem dni ustalonych przez Zamawiaj±cego, w godzinach umo¿liwiaj±cych przybycie uczniów do szko³y, nie pó¼niej ni¿ 10 minut przed ustalon± godzin± rozpoczêcia zajêæ szkolnych i opuszczenie szko³y o ustalonej przez Zamawiaj±cego godzinie.
Godziny przewozu bêd± przedstawione Przewo¼nikowi po ustaleniu planu zajêæ szkolnych przez dyrektorów szkó³, jednak nie pó¼niej ni¿ w dniu podpisania umowy na wykonanie zadania.
2. Trasa przewozów liczy ³±cznie 92 km dziennie x 164 dni nauki = 47 888 km. Dowozem objêtych jest 29 dzieci.
3. Zakres us³ugi bêdzie obejmowa³:
a) odbiór dzieci z domu pod wskazanymi adresami - godziny odbioru ustala Przewo¼nik z rodzicami,
b) dowóz do placówek o¶wiatowych pod wskazany adres,
c) odbiór dzieci z placówek o¶wiatowych,
d) dowóz dzieci do domu pod wskazane adresy.
4. Ponadto Przewo¼nik:
a) ma obowi±zek zapewnienia opieki dzieciom w czasie transportu. Opiekunem powinna byæ osoba doros³a, niekarana, posiadaj±ca pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych oraz ukoñczone szkolenie, o którym mowa w art. 6 ust. 3a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) Opiekun zobowi±zany jest do zapewnienia pe³nego bezpieczeñstwa przewo¿onym dzieciom w trakcie przewozu, do czasu odbioru dziecka przez rodzica/opiekuna.
b) udzieli czynnej pomocy dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu z busa;
c) dopilnuje, aby ka¿de dziecko by³o zapiête pasem bezpieczeñstwa w czasie transportu;
d) w razie awarii pojazdu ma obowi±zek zapewnienia transportu zastêpczego;
e) ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za dzia³anie opiekuna oraz za bezpieczeñstwo dzieci w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy;
f) ponosi ca³kowit± odpowiedzialno¶æ za szkody wynik³e z ruchu pojazdów i przewozu dzieci niepe³nosprawnych, przy uwzglêdnieniu obowi±zuj±cych zasad wynikaj±cych z obowi±zkowego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej.
5. Wykonawca zamówienia przed podpisaniem umowy zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dowody rejestracyjne pojazdów wskazanych w wykazie z aktualnym ubezpieczeniem OC, oraz wa¿nym badaniu technicznym pojazdu (kserokopia / skan).
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 9.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1- Cena (C) – WAGA 60 pkt
2- Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii (Z) – WAGA 40 pkt
1. Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert, zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami, przyjmuj±c ¿e 1% = 1 pkt:
1 – Kryterium „Cena” – (C)
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie podanej przez Wykonawcê w ofercie ceny brutto wykonania zamówienia.
Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
C = Cmin / Cbad x 100pkt x 60 %
Gdzie:
C = liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena ca³kowita oferty
Cmin = najni¿sza cena ca³kowita spo¶ród badanych ofert,
Cbad = cena ca³kowita oferty badanej
2 – Kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii” - (Z)
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie o¶wiadczenia wskazanego w formularzu oferty dotycz±cego wskazanego
przez Wykonawcê czasu podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii(od zaistnienia awarii pojazdu ¶wiadcz±cego przewóz - w
minutach), wg poni¿szego zestawienia:
- Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii powy¿ej 60 minut - 0 pkt.;
- Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii od 31 minut do 60 minut w³±cznie - 20 pkt.;
- Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii do 30 minut - 40 pkt.
Wykonawca w powy¿szym kryterium mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± zamówienia zostanie uznana ta oferta, która spe³nia wszystkie wymagania niniejszej specyfikacji oraz
otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wy¿ej kryteriach, zgodnie z
poni¿szym wzorem:
P = C + Z
Gdzie:
P – ca³kowita liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
Z - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, co do których brak jest podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w stosunku do ¿adnego z Wykonawców nie mo¿e byæ podstaw do wykluczenia.2. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (przes³anki obligatoryjnego wykluczenia);
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp (przes³anki fakultatywnego wykluczenia).
4. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
– Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) posiada zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
– Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykona³ lub wykonuje us³ugi, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wymagane jest wykonanie/wykonywanie jednej us³ugi w ramach jednego zamówienia (umowy) odpowiadaj±cej swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia tj. wykonanie us³ugi w ramach jednego kontraktu/umowy przewozu uczniów do szkó³ o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji zamówienia minimum trzema pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepe³nosprawnych:
- jeden (1) z co najmniej 17 miejscami siedz±cymi,
- dwa (2) z co najmniej 9 miejscami siedz±cymi,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, stanowi±ce za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ.
2. 1) Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
Zamawiaj±cy wymaga w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, wykonawca z³o¿y zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, stanowi±ce za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ.
2.1) Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
b) podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.
− aktualny na dzieñ z³o¿enia wykaz us³ug w zakresie okre¶lonym w punkcie 14.1.4.a i 14.1.8.a SWZ. Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
− Uprawnienie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. 2022 r. poz. 2201.). W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
− wykaz pojazdów dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ. Wykonawca w wykazie ma obowi±zek wskazaæ wykaz pojazdów potwierdzaj±cych spe³nianie warunku okre¶lonego w rozdziale 14 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:2.000,00 z³ ( s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100)
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego:
35 9511 0000 2002 0032 0267 0003 Nicolaus Bank Spó³dzielczy w Toruniu o/£ysomice z dopiskiem dla:
– „WADIUM TRANSPORT UCZNIÓW - ZP.271.13.2023”.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.Uwaga: Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. jeden z cz³onków konsorcjum).
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ewentualne zmiany umowy zosta³y przewidziane we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-08 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-06
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWO¯ENIE UCZNIÓW DO SZKÓ£ Z TERENU GMINY KRZYNOW£OGA MA£A W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie us³ugi w zakresie dowozu dzieci do placówek o¶wiatowych Gminy Sk±pe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Æmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH WRAZ Z OPIEK¡ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkó³ i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesiêcznych w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyñcu Ma³ym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.