Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie chodnika w ul. Energetyków w Radomsku - zamówienie podobne do zamówienia podstawowego pn. Remont ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3508b8a1-ee47-4d5e-843f-0b39d156dc591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie chodnika w ul. Energetyków w Radomsku - zamówienie podobne do zamówienia podstawowego pn. Remont ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3508b8a1-ee47-4d5e-843f-0b39d156dc59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040113/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Wykonanie chodnika w ul. Energetyków w Radomsku - zamówienie podobne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w wyniku postępowania w trybie podstawowym na podstawie art.275pkt1ustawyPZPpn.:„Remontul.Ciepłej, ul.Ks.A.Turleja,ul.Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku” (ozn. sprawy PZP.271.1.12.2024) Wykonawcy Firmie POZIOM Eugeniusz Mądry ul. Stara Droga 90, 97 – 500Radomsko.Zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu oraz SWZ,Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa wart.214ust.1pkt7ustawy tj.: polegających na powtórzeniu podobnych robót bud., zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu robót przygotowawczych i rozbiórkowych; wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego lub z elementów drobnowymiarowych betonowych wraz z podbudową, wykonanie oznakowania dróg, tablic informacyjnych; pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 273823,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wykonanie chodnika w ul. Energetyków w Radomsku - zamówienie podobne do zamówienia podstawowego pn. Remont ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku”
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, planem sytuacyjnym z zakresem robót do wykonania, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługę geodezyjną i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą);
2) Wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni chodników i zjazdów z drobnowymiarowych elementów betonowych, granitowych wraz z podbudową;
3) Wykonanie rozbiórki istniejących krawężników, obrzeży i innych obramowań wraz z ławą fundamentową;
4) Wykonanie rozbiórki innych elementów koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia objętego niniejszą umową;
5) Wbudowanie nowych obrzeży wraz z ławą fundamentową;
6) Wykonanie zjazdów o nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych w zakresie:
a) warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10cm,
b) podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna (31,5-63) o grubości 15cm,
c) podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna (0-31,5) o grubości 5cm,
d) podsypka cementowo-piaskowa o grubości 4cm,
e) kostka betonowa koloru czerwonego o grubości 8,0cm (wzór kostki: behaton),
wraz z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi, wykonaniem podbudowy;
7) Wykonanie dwustronnego chodnika (szerokość nowego chodnika: 2,50m), dojść, utwardzeń o nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych w zakresie:
a) warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10cm,
b) podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna (0-31,5) o grubości 10cm,
c) podsypka cementowo-piaskowa o grubości 4cm,
d) kostka betonowa koloru szarego o grubości 8,0cm – (wzór kostki: behaton),
wraz z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi, wykonaniem podbudowy;
8) Wbudowanie płytek informacyjnych/ostrzegawczych dla osób niepełnosprawnych z płytek betonowych z wypustkami koloru żółtego: 30x30x8cm;
9) Wykonanie przełożenia, uzupełnienia i regulacji wysokościowej istniejących nawierzchni, krawężników, obrzeży; przyległych do nowych wbudowanych elementów;
10) W wykonywanych nawierzchniach regulację istniejącej infrastruktury technicznej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Umowa – stanowiąca dodatek nr 4 do Informacji,
2) Plan sytuacyjny z zakresem robót do wykonania – stanowiący dodatek nr 5 do Informacji,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca dodatek nr 6 do Informacji
5. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) przedmiar robót stanowiący dodatek nr 7 do Informacji pełni jedynie funkcję informacyjną.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, każdemu systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych, występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów.
Jeżeli użyto w dokumentacji wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.
Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych lub usług związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w dokumentacji technicznej tj. wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy, zostały określone we wzorze umowy.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Na etapie realizacji umowy Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 13 wzoru umowy złożyć stosowne dowody (oświadczenia lub dokumenty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Mądry Firma „POZIOM”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7721003908
7.3.3) Ulica: Stara Droga 90
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUGENIUSZ MĄDRY Firma "POZIOM"
jakie przetargi wygrała firma
EUGENIUSZ MĄDRY Firma "POZIOM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299519,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- "Dostawa i montaż separatora metali żelaznych i nieżelaznych"
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku- etap I
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1191P na odcinku Liszkowo - Glesno stanowiącej część obwodnicy powiatu pilskiego
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowę chodnika w miejscowości Bojano
- Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie.
- Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu nawierzchni jezdni siatką stalową na ul. Mazowieckiej i pl. Małachowskiego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.