Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622888/01 - Wynik z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256447217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adziewulska@powiatsiedlecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c904a371-da7d-48be-967b-1a85c89c1870
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022501/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatsiedlecki.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatsiedlecki.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty, oświadczenia oraz podmiotowe środki dowodowe i inne dokumenty sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie
dostępnej pod adresem https://powiatsiedlecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
3. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Szczegółowe instrukcje dostępne są pod adresem https://powiatsiedlecki.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
UWAGA! W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, e-mail:
helpdesk@logintrade.net.
5. Specyfikacja połączenia:
Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej: https://powiatsiedlecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat
SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej
Zamawiającego ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie
pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt. VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta jest w pkt. III. ust. 10 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta jest w pkt. III. ust. 10 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO.272.70.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Świadczenie usług przy pomocy samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 20 t.
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 przy pomocy pługopiaskarki w skład której wchodzą:
• nośnik: samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 20t -Wykonawcy,
• pług odśnieżny (oz-br32) czołowy dwulemieszowy – Zamawiającego,
• piaskarka ( P1.D ) – Zamawiającego.
Zimowe utrzymanie polega na:
a) utrzymaniu stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniającego przystąpienie do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);
b) utrzymaniu stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej, po upływie terminu określonego w pkt. a;
c) odśnieżaniu dróg bądź zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ: plan orientacyjny do odśnieżania i plan orientacyjny do zwalczania śliskości zgodnie ze Standardami Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych Powiatu Siedleckiego.
Materiały do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający. Ich załadunek będzie odbywał się na placu Zamawiającego w Broszkowie, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.
Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 100 roboczogodzin.
Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert.
Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 25% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach powiatowych objętych zamówieniem z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną i/lub odśnieżaniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy (w przypadku zwalczania śliskości na plac Zamawiającego w Broszkowie).
Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres utrzymania gotowości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Świadczenie usług przy pomocy pługopiaskarek.
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 przy pomocy dwóch pługopiaskarek Wykonawcy w skład których wchodzą:
• nośnik: samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 20t,
• pług ciężki boczny lub czołowy,
• piaskarka.
Zimowe utrzymanie polega na:
a) utrzymaniu stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniającego przystąpienie do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);
b) utrzymaniu stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej, po upływie terminu określonego w pkt. a;
c) odśnieżaniu dróg bądź zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ: plan orientacyjny do odśnieżania i plan orientacyjny do zwalczania śliskości zgodnie ze Standardami Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych Powiatu Siedleckiego.
Materiały do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający. Ich załadunek będzie odbywał się na placu Zamawiającego w Broszkowie, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.
Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 100 roboczogodzin.
Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert.
Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 25% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach powiatowych objętych zamówieniem z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną i/lub odśnieżaniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy (w przypadku zwalczania śliskości na plac Zamawiającego w Broszkowie).
Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres utrzymania gotowości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Świadczenie usług sporządzania mieszanki piasku z solą drogową.
Świadczenie usług sporządzania mieszanki piasku z solą niezbędnej do zwalczania śliskości na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach przy pomocy ładowarki o minimalnej pojemności łyżki 2m3 Wykonawcy.
Miejsce świadczenia usługi: plac Zamawiającego w m. Broszków, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.
Realizując usługę Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić:
a) utrzymanie stanu gotowości osób i sprzętu do sporządzania mieszanki piasku z solą w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);
b) utrzymanie stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do sporządzania mieszanki piasku z solą po upływie terminu określonego w pkt. a;
c) sporządzania mieszanki piasku z solą.
Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 50 roboczogodzin.
Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert.
Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 10 % stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy ładowarki przy sporządzaniu mieszanki piasku z solą do zwalczania śliskości bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb.
UWAGA:
Wykonawca każdej części oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą) posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usługi.
Wykonawca każdej części przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji Zamawiającego, w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg, ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością zadeklarowaną w ofercie.
Wykonawca winien przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez wykonywanie napraw i obsługi technicznej. Koszty napraw i obsługi technicznej ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym i w ofercie na każdą część odrębnie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres utrzymania gotowości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) oraz art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt V ust 2 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VII ust. 1 pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt. V ust. 2 pkt 1 i 2 SWZ wykazuje, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) w pkt. V ust. 2 pkt 4 SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają w Formularzu Ofertowym, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiatsiedlecki.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-13
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Uniwersytetu w Siedlcach
- Profilowanie dróg gruntowych na terenie miasta Siedlce
- Dostawa elektrod treningowych AED-100 sztuk w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- Usługa wynajmu kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2025 r.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie powiatu monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.