eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceŚwiadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256447217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adziewulska@powiatsiedlecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatsiedlecki.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c904a371-da7d-48be-967b-1a85c89c1870

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022501/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.272.70.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Świadczenie usług przy pomocy samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 20 t.
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 przy pomocy pługopiaskarki w skład której wchodzą:
• nośnik: samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 20t -Wykonawcy,
• pług odśnieżny (oz-br32) czołowy dwulemieszowy – Zamawiającego,
• piaskarka ( P1.D ) – Zamawiającego.
Zimowe utrzymanie polega na:
a) utrzymaniu stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniającego przystąpienie do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);
b) utrzymaniu stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej, po upływie terminu określonego w pkt. a;
c) odśnieżaniu dróg bądź zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ: plan orientacyjny do odśnieżania i plan orientacyjny do zwalczania śliskości zgodnie ze Standardami Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych Powiatu Siedleckiego.
Materiały do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający. Ich załadunek będzie odbywał się na placu Zamawiającego w Broszkowie, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.
Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 100 roboczogodzin.
Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert.
Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 25% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach powiatowych objętych zamówieniem z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną i/lub odśnieżaniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy (w przypadku zwalczania śliskości na plac Zamawiającego w Broszkowie).
Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 34000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Świadczenie usług przy pomocy pługopiaskarek.
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 przy pomocy dwóch pługopiaskarek Wykonawcy w skład których wchodzą:
• nośnik: samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 20t,
• pług ciężki boczny lub czołowy,
• piaskarka.
Zimowe utrzymanie polega na:
a) utrzymaniu stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniającego przystąpienie do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);
b) utrzymaniu stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej, po upływie terminu określonego w pkt. a;
c) odśnieżaniu dróg bądź zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ: plan orientacyjny do odśnieżania i plan orientacyjny do zwalczania śliskości zgodnie ze Standardami Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych Powiatu Siedleckiego.
Materiały do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający. Ich załadunek będzie odbywał się na placu Zamawiającego w Broszkowie, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.
Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 100 roboczogodzin.
Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert.
Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 25% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach powiatowych objętych zamówieniem z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną i/lub odśnieżaniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy (w przypadku zwalczania śliskości na plac Zamawiającego w Broszkowie).
Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 34000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Świadczenie usług sporządzania mieszanki piasku z solą drogową.
Świadczenie usług sporządzania mieszanki piasku z solą niezbędnej do zwalczania śliskości na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach przy pomocy ładowarki o minimalnej pojemności łyżki 2m3 Wykonawcy.
Miejsce świadczenia usługi: plac Zamawiającego w m. Broszków, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.
Realizując usługę Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić:
a) utrzymanie stanu gotowości osób i sprzętu do sporządzania mieszanki piasku z solą w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);
b) utrzymanie stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do sporządzania mieszanki piasku z solą po upływie terminu określonego w pkt. a;
c) sporządzania mieszanki piasku z solą.
Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 50 roboczogodzin.
Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert.
Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 10 % stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy ładowarki przy sporządzaniu mieszanki piasku z solą do zwalczania śliskości bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb.
UWAGA:
Wykonawca każdej części oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą) posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usługi.
Wykonawca każdej części przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji Zamawiającego, w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg, ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością zadeklarowaną w ofercie.
Wykonawca winien przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez wykonywanie napraw i obsługi technicznej. Koszty napraw i obsługi technicznej ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym i w ofercie na każdą część odrębnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHTRANS PAWEŁ TRĘBICKI, .

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212346701

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 16, Nowe Opole,

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-103

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Viva Logistics

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212257736

7.3.3) Ulica: ul. Janowska 11

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHTRANS PAWEŁ TRĘBICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212346701

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 16, Nowe Opole

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-103

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.