Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00564625/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jasionówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIONÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Jasionówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-122
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 857278030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jasionowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06cc1d5f-2f31-4c63-82f6-1cfbd52afa731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jasionówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06cc1d5f-2f31-4c63-82f6-1cfbd52afa73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jasionówce w ramach realizacji projektu tj.: „Dofinansowanie OSP na zadania związane z ochroną ludności i ratownictwa”
2. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.
3. UWAGA! Ze względu na tryb dotacji (dotacja udzielona na wydatki bieżące ) Zamawiający wymaga, aby cena zakupu jednostkowego poszczególnego sprzętu nie przekraczała 10 000 zł brutto.
4. UWAGA! W przypadku zaoferowania ceny jednostkowej produktu wyższej od kwoty określonej w ust.3 – Zamawiający odrzuci ofertę jako niespełniającą warunków zamówienia.
5. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3, art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej ofert przedmiotowego postępowania przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował informację, iż na przedmiotowe postępowanie zamierza przeznaczyć kwotę 480 000,00 zł brutto.
W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż najkorzystniejsza oferta złożona została przez firmę PHU DAFO Albert Lewko, Pogorzałki 119A, 16-002 Dobrzyniewo Duże
opiewa na kwotę 536 609,37 zł brutto.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Z uwagi na powyższe postanowiono o unieważnieniu niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 536609,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1616900,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Dostawa i zakup zestawów ratownictwa technicznego dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Santok" z podziałem na 2 części
- Doposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy
- Zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych, awarii chemiczno-ekologicznych oraz sanitarno-epidemiologicznych w powiecie oleskim
- Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych na terenie gmin: Nysa, Kamiennik, Pakosławice i Otmuchów
- "Cztery żywioły - gotowi na zmiany klimatu" - dostawa specjalistycznego sprzętu strażackiego wraz z wyposażeniem osobistym strażaka
- Zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP Żarnów oraz OSP Skórkowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.