eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DąbkiRozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Żeglarsko-Turystyczne "Szkwał" w Dąbkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526843330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbkowicka 7

1.5.2.) Miejscowość: Dąbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-156

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 721 632 777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stowarzyszenieszkwal@gmail.com,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://csw.gminadarlowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0e0bbc3-9a89-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


stowarzyszenie Żeglarsko-Turystyczne SZKWAŁ w Dąbkach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e0bbc3-9a89-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

9. Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2020 w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” Priorytet nr 4 Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: StSz/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
34520000-8 Łodzie;
34522100-3 Łodzie żaglowe;
34711200-6 Bezzałogowe statki powietrzne;
32342400-6 Sprzęt nagłaśniający.
3. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na cztery części:
1) Część 1 – Dostawa łodzi hybrydowej w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
2) Część 2 – Dostawa 2 szt. łodzi żaglowej klasy 420 w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
3) Część 3 – Dostawa łodzi żaglowej Omega w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
4) Część 4 – Dostawa drona i zestawu nagłośnieniowego w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”.
4. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest dostawa łodzi RIB hybrydowej z silnikiem 40 KM.
4.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia:łódź hybrydowa, min. długość 430 cm, min. szerokość 195 cm, min. średnica tub 48 cm, waga do 180 kg, ładowność co najmniej 600 kg, 6 osób, ilość warstw podłogi min. 2, materiał burt PVC min. 1.2 mm (Heytex lub Hypalon), stan: nowy, ilość komór powietrza min. 4, moc silnika od 40 KM do 50 KM, montaż gwarancyjny silnika, obrotomierz + prędkościomierz oraz manetka boczna, sterociągi i cięgna, akumulator 12V od 60Ah do 74 Ah z obudową, włącznik masowy, separator wody, czujnik prędkości, montaż gwarancyjny akcesoriów.
5. Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa 2 szt. łodzi żaglowej klasy 420.
5.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia: łódź żaglowa klasy 420 kompletna, długość 420 cm, szerokość: 163 cm, wysokość masztu: 626 cm, waga kadłuba minimum: 80 kg, kadłub z certyfikatem pomiarowym, zestaw masztowy z bomem i bomem spinakera, wózek slipowy, pokrowce góra, dół, olinowanie miękkie, okucia: trapezy i wantowniki, jarzmo steru z przedłużaczem, żagiel: grot-7,4m2, fok-2,8m2 oraz spinaker-9m2.
6. Przedmiotem części 3 zamówienia jest dostawa łodzi żaglowej Omega.
6.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia: Jacht klasy Omega w wersji regatowej, kadłub: laminat z przekładką na piance poliuretanowej, okucia: sztagownik, wantowniki, ucha achtersztagu, kokpit odpływowy, ożaglowanie regatowe: grot-fok-spinaker (dakron regatowy krój Biradialny), maszt toperowany z trapezami, bom – aluminium, ster:- płetwa sterowa laminat, rumpel mahoń, jarzmo aluminium, przedłużka na przegubie miękkim, miecz profilowany: laminat, takielunek: bloczki, szoty, knagi, pasy balastowe, wózki, szyny, bloczki kabestanowe, spinaker bom.
7. Przedmiotem części 4 zamówienia jest dostawa drona, zestawu nagłośnienia oraz mikrofonu bezprzewodowego.
7.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (dron): rozdzielczość filmów: 5K (5120 x 2700) lub więcej, satbilizator 3 osiowy, rodzaj przetwornika 4/3 CMOS, wbudowany odbiornik GPS, czujnik wykrywania przeszkód, przewidywany czas lotu co najmniej 35 minut, zasięg lotu co najmniej 6000m, aparatura sterująca z wbudowanym wyświetlaczem, w zestawie min. 3 zestawy śmigieł lub więcej, akumulator 1 szt. lub więcej, aparatura sterująca , kabel USB , ładowarka, osłona transportowa, zapasowe drążki aparatury.
7.2 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (zestaw nagłośnieniowy): Zestaw nagłośnieniowy typu all in one, moc min. 920 W RMS lub więcej, min. 2 subwoofery, min. osiem głośników satelitarnych, Subwoofer 10” w obudowie bass reflex powinien posiadać wzmacniacz klasy D aktywny z limiterem, ochrona przed zwarciem, przegrzaniem i przepieciem oraz mikser min. 4-kanałowy z cyfrowymi ustawieniami wstepnymi efektów. Zestaw musi być wyposażony w zlacze Bluetooth. Gniazda kompatybilne ze standardem combo i Speakon. Ponadto subwoofer wyposażony jest w 4 cyfrowe ustawienia systemowe, kołnierz gwintowany oraz uchwyty do przenoszenia. Do zestawu należą min. dwa subwoofery 10" klasy D z jednym modulem miksujacym i min. osiem glosników satelitarnych, min. dwa adaptery, min. drazek dystansowy i odpowiedni kabel glośnikowy. Waga zestawu nie więcej niż 65kg.
7.3 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (mikrofon bezprzewodowy): Bezprzewodowy system mikrofonowy, typ analogowy, odbiornik różnicowy z metalową obudową, zewnętrzne anteny, automatyczne zarządzanie częstotliwościami transmisji i ich synchronizacja za pośrednictwem zdalnego kanału, pełne strojenie w szerokim zakresie pasma częstotliwości UHF, 823 MHz – 832 MHz, 8- 12 kompatybilnych kanałów, odbiornik różnicowy w obudowie rack , mikrofon min. 1 szt. dynamiczny z nadajnikiem ręcznym, zasilacz sieciowy, uchwyt mikrofonu, dwie anteny, baterie AA, zestaw montażowy rack, pokrowiec.

3. Dopuszcza się odchyłkę od podanych wymiarów +/- 10%.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie eksploatowany), wolny od wad fizycznych.
5. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony na adres Centrum Sportów Wodnych, ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki w dniach roboczych w godzinach 7:30-14:30.
6. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o dostawie z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem..
8. Ilekroć w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą spełniały kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis materiałów i produktów równoważnych oraz wykazać, że spełniają one kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności.
9. Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2020 w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” Priorytet nr 4 Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34522100-3 - Łodzie żaglowe

34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 54527,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
34520000-8 Łodzie;
34522100-3 Łodzie żaglowe;
34711200-6 Bezzałogowe statki powietrzne;
32342400-6 Sprzęt nagłaśniający.
3. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na cztery części:
1) Część 1 – Dostawa łodzi hybrydowej w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
2) Część 2 – Dostawa 2 szt. łodzi żaglowej klasy 420 w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
3) Część 3 – Dostawa łodzi żaglowej Omega w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
4) Część 4 – Dostawa drona i zestawu nagłośnieniowego w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”.
4. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest dostawa łodzi RIB hybrydowej z silnikiem 40 KM.
4.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia:łódź hybrydowa, min. długość 430 cm, min. szerokość 195 cm, min. średnica tub 48 cm, waga do 180 kg, ładowność co najmniej 600 kg, 6 osób, ilość warstw podłogi min. 2, materiał burt PVC min. 1.2 mm (Heytex lub Hypalon), stan: nowy, ilość komór powietrza min. 4, moc silnika od 40 KM do 50 KM, montaż gwarancyjny silnika, obrotomierz + prędkościomierz oraz manetka boczna, sterociągi i cięgna, akumulator 12V od 60Ah do 74 Ah z obudową, włącznik masowy, separator wody, czujnik prędkości, montaż gwarancyjny akcesoriów.
5. Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa 2 szt. łodzi żaglowej klasy 420.
5.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia: łódź żaglowa klasy 420 kompletna, długość 420 cm, szerokość: 163 cm, wysokość masztu: 626 cm, waga kadłuba minimum: 80 kg, kadłub z certyfikatem pomiarowym, zestaw masztowy z bomem i bomem spinakera, wózek slipowy, pokrowce góra, dół, olinowanie miękkie, okucia: trapezy i wantowniki, jarzmo steru z przedłużaczem, żagiel: grot-7,4m2, fok-2,8m2 oraz spinaker-9m2.
6. Przedmiotem części 3 zamówienia jest dostawa łodzi żaglowej Omega.
6.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia: Jacht klasy Omega w wersji regatowej, kadłub: laminat z przekładką na piance poliuretanowej, okucia: sztagownik, wantowniki, ucha achtersztagu, kokpit odpływowy, ożaglowanie regatowe: grot-fok-spinaker (dakron regatowy krój Biradialny), maszt toperowany z trapezami, bom – aluminium, ster:- płetwa sterowa laminat, rumpel mahoń, jarzmo aluminium, przedłużka na przegubie miękkim, miecz profilowany: laminat, takielunek: bloczki, szoty, knagi, pasy balastowe, wózki, szyny, bloczki kabestanowe, spinaker bom.
7. Przedmiotem części 4 zamówienia jest dostawa drona, zestawu nagłośnienia oraz mikrofonu bezprzewodowego.
7.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (dron): rozdzielczość filmów: 5K (5120 x 2700) lub więcej, satbilizator 3 osiowy, rodzaj przetwornika 4/3 CMOS, wbudowany odbiornik GPS, czujnik wykrywania przeszkód, przewidywany czas lotu co najmniej 35 minut, zasięg lotu co najmniej 6000m, aparatura sterująca z wbudowanym wyświetlaczem, w zestawie min. 3 zestawy śmigieł lub więcej, akumulator 1 szt. lub więcej, aparatura sterująca , kabel USB , ładowarka, osłona transportowa, zapasowe drążki aparatury.
7.2 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (zestaw nagłośnieniowy): Zestaw nagłośnieniowy typu all in one, moc min. 920 W RMS lub więcej, min. 2 subwoofery, min. osiem głośników satelitarnych, Subwoofer 10” w obudowie bass reflex powinien posiadać wzmacniacz klasy D aktywny z limiterem, ochrona przed zwarciem, przegrzaniem i przepieciem oraz mikser min. 4-kanałowy z cyfrowymi ustawieniami wstepnymi efektów. Zestaw musi być wyposażony w zlacze Bluetooth. Gniazda kompatybilne ze standardem combo i Speakon. Ponadto subwoofer wyposażony jest w 4 cyfrowe ustawienia systemowe, kołnierz gwintowany oraz uchwyty do przenoszenia. Do zestawu należą min. dwa subwoofery 10" klasy D z jednym modulem miksujacym i min. osiem glosników satelitarnych, min. dwa adaptery, min. drazek dystansowy i odpowiedni kabel glośnikowy. Waga zestawu nie więcej niż 65kg.
7.3 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (mikrofon bezprzewodowy): Bezprzewodowy system mikrofonowy, typ analogowy, odbiornik różnicowy z metalową obudową, zewnętrzne anteny, automatyczne zarządzanie częstotliwościami transmisji i ich synchronizacja za pośrednictwem zdalnego kanału, pełne strojenie w szerokim zakresie pasma częstotliwości UHF, 823 MHz – 832 MHz, 8- 12 kompatybilnych kanałów, odbiornik różnicowy w obudowie rack , mikrofon min. 1 szt. dynamiczny z nadajnikiem ręcznym, zasilacz sieciowy, uchwyt mikrofonu, dwie anteny, baterie AA, zestaw montażowy rack, pokrowiec.

3. Dopuszcza się odchyłkę od podanych wymiarów +/- 10%.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie eksploatowany), wolny od wad fizycznych.
5. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony na adres Centrum Sportów Wodnych, ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki w dniach roboczych w godzinach 7:30-14:30.
6. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o dostawie z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem..
8. Ilekroć w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą spełniały kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis materiałów i produktów równoważnych oraz wykazać, że spełniają one kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności.
9. Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2020 w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” Priorytet nr 4 Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34522100-3 - Łodzie żaglowe

34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 88780,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
34520000-8 Łodzie;
34522100-3 Łodzie żaglowe;
34711200-6 Bezzałogowe statki powietrzne;
32342400-6 Sprzęt nagłaśniający.
3. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na cztery części:
1) Część 1 – Dostawa łodzi hybrydowej w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
2) Część 2 – Dostawa 2 szt. łodzi żaglowej klasy 420 w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
3) Część 3 – Dostawa łodzi żaglowej Omega w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
4) Część 4 – Dostawa drona i zestawu nagłośnieniowego w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”.
4. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest dostawa łodzi RIB hybrydowej z silnikiem 40 KM.
4.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia:łódź hybrydowa, min. długość 430 cm, min. szerokość 195 cm, min. średnica tub 48 cm, waga do 180 kg, ładowność co najmniej 600 kg, 6 osób, ilość warstw podłogi min. 2, materiał burt PVC min. 1.2 mm (Heytex lub Hypalon), stan: nowy, ilość komór powietrza min. 4, moc silnika od 40 KM do 50 KM, montaż gwarancyjny silnika, obrotomierz + prędkościomierz oraz manetka boczna, sterociągi i cięgna, akumulator 12V od 60Ah do 74 Ah z obudową, włącznik masowy, separator wody, czujnik prędkości, montaż gwarancyjny akcesoriów.
5. Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa 2 szt. łodzi żaglowej klasy 420.
5.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia: łódź żaglowa klasy 420 kompletna, długość 420 cm, szerokość: 163 cm, wysokość masztu: 626 cm, waga kadłuba minimum: 80 kg, kadłub z certyfikatem pomiarowym, zestaw masztowy z bomem i bomem spinakera, wózek slipowy, pokrowce góra, dół, olinowanie miękkie, okucia: trapezy i wantowniki, jarzmo steru z przedłużaczem, żagiel: grot-7,4m2, fok-2,8m2 oraz spinaker-9m2.
6. Przedmiotem części 3 zamówienia jest dostawa łodzi żaglowej Omega.
6.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia: Jacht klasy Omega w wersji regatowej, kadłub: laminat z przekładką na piance poliuretanowej, okucia: sztagownik, wantowniki, ucha achtersztagu, kokpit odpływowy, ożaglowanie regatowe: grot-fok-spinaker (dakron regatowy krój Biradialny), maszt toperowany z trapezami, bom – aluminium, ster:- płetwa sterowa laminat, rumpel mahoń, jarzmo aluminium, przedłużka na przegubie miękkim, miecz profilowany: laminat, takielunek: bloczki, szoty, knagi, pasy balastowe, wózki, szyny, bloczki kabestanowe, spinaker bom.
7. Przedmiotem części 4 zamówienia jest dostawa drona, zestawu nagłośnienia oraz mikrofonu bezprzewodowego.
7.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (dron): rozdzielczość filmów: 5K (5120 x 2700) lub więcej, satbilizator 3 osiowy, rodzaj przetwornika 4/3 CMOS, wbudowany odbiornik GPS, czujnik wykrywania przeszkód, przewidywany czas lotu co najmniej 35 minut, zasięg lotu co najmniej 6000m, aparatura sterująca z wbudowanym wyświetlaczem, w zestawie min. 3 zestawy śmigieł lub więcej, akumulator 1 szt. lub więcej, aparatura sterująca , kabel USB , ładowarka, osłona transportowa, zapasowe drążki aparatury.
7.2 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (zestaw nagłośnieniowy): Zestaw nagłośnieniowy typu all in one, moc min. 920 W RMS lub więcej, min. 2 subwoofery, min. osiem głośników satelitarnych, Subwoofer 10” w obudowie bass reflex powinien posiadać wzmacniacz klasy D aktywny z limiterem, ochrona przed zwarciem, przegrzaniem i przepieciem oraz mikser min. 4-kanałowy z cyfrowymi ustawieniami wstepnymi efektów. Zestaw musi być wyposażony w zlacze Bluetooth. Gniazda kompatybilne ze standardem combo i Speakon. Ponadto subwoofer wyposażony jest w 4 cyfrowe ustawienia systemowe, kołnierz gwintowany oraz uchwyty do przenoszenia. Do zestawu należą min. dwa subwoofery 10" klasy D z jednym modulem miksujacym i min. osiem glosników satelitarnych, min. dwa adaptery, min. drazek dystansowy i odpowiedni kabel glośnikowy. Waga zestawu nie więcej niż 65kg.
7.3 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (mikrofon bezprzewodowy): Bezprzewodowy system mikrofonowy, typ analogowy, odbiornik różnicowy z metalową obudową, zewnętrzne anteny, automatyczne zarządzanie częstotliwościami transmisji i ich synchronizacja za pośrednictwem zdalnego kanału, pełne strojenie w szerokim zakresie pasma częstotliwości UHF, 823 MHz – 832 MHz, 8- 12 kompatybilnych kanałów, odbiornik różnicowy w obudowie rack , mikrofon min. 1 szt. dynamiczny z nadajnikiem ręcznym, zasilacz sieciowy, uchwyt mikrofonu, dwie anteny, baterie AA, zestaw montażowy rack, pokrowiec.

3. Dopuszcza się odchyłkę od podanych wymiarów +/- 10%.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie eksploatowany), wolny od wad fizycznych.
5. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony na adres Centrum Sportów Wodnych, ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki w dniach roboczych w godzinach 7:30-14:30.
6. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o dostawie z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem..
8. Ilekroć w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą spełniały kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis materiałów i produktów równoważnych oraz wykazać, że spełniają one kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności.
9. Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2020 w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” Priorytet nr 4 Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34522100-3 - Łodzie żaglowe

34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 42800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
34520000-8 Łodzie;
34522100-3 Łodzie żaglowe;
34711200-6 Bezzałogowe statki powietrzne;
32342400-6 Sprzęt nagłaśniający.
3. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na cztery części:
1) Część 1 – Dostawa łodzi hybrydowej w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
2) Część 2 – Dostawa 2 szt. łodzi żaglowej klasy 420 w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
3) Część 3 – Dostawa łodzi żaglowej Omega w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”;
4) Część 4 – Dostawa drona i zestawu nagłośnieniowego w ramach zadania „Rozwój bazy usług turystycznych i poprawa bezpieczeństwa na Jeziorze Bukowo w Gminie Darłowo”.
4. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest dostawa łodzi RIB hybrydowej z silnikiem 40 KM.
4.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia:łódź hybrydowa, min. długość 430 cm, min. szerokość 195 cm, min. średnica tub 48 cm, waga do 180 kg, ładowność co najmniej 600 kg, 6 osób, ilość warstw podłogi min. 2, materiał burt PVC min. 1.2 mm (Heytex lub Hypalon), stan: nowy, ilość komór powietrza min. 4, moc silnika od 40 KM do 50 KM, montaż gwarancyjny silnika, obrotomierz + prędkościomierz oraz manetka boczna, sterociągi i cięgna, akumulator 12V od 60Ah do 74 Ah z obudową, włącznik masowy, separator wody, czujnik prędkości, montaż gwarancyjny akcesoriów.
5. Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa 2 szt. łodzi żaglowej klasy 420.
5.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia: łódź żaglowa klasy 420 kompletna, długość 420 cm, szerokość: 163 cm, wysokość masztu: 626 cm, waga kadłuba minimum: 80 kg, kadłub z certyfikatem pomiarowym, zestaw masztowy z bomem i bomem spinakera, wózek slipowy, pokrowce góra, dół, olinowanie miękkie, okucia: trapezy i wantowniki, jarzmo steru z przedłużaczem, żagiel: grot-7,4m2, fok-2,8m2 oraz spinaker-9m2.
6. Przedmiotem części 3 zamówienia jest dostawa łodzi żaglowej Omega.
6.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia: Jacht klasy Omega w wersji regatowej, kadłub: laminat z przekładką na piance poliuretanowej, okucia: sztagownik, wantowniki, ucha achtersztagu, kokpit odpływowy, ożaglowanie regatowe: grot-fok-spinaker (dakron regatowy krój Biradialny), maszt toperowany z trapezami, bom – aluminium, ster:- płetwa sterowa laminat, rumpel mahoń, jarzmo aluminium, przedłużka na przegubie miękkim, miecz profilowany: laminat, takielunek: bloczki, szoty, knagi, pasy balastowe, wózki, szyny, bloczki kabestanowe, spinaker bom.
7. Przedmiotem części 4 zamówienia jest dostawa drona, zestawu nagłośnienia oraz mikrofonu bezprzewodowego.
7.1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (dron): rozdzielczość filmów: 5K (5120 x 2700) lub więcej, satbilizator 3 osiowy, rodzaj przetwornika 4/3 CMOS, wbudowany odbiornik GPS, czujnik wykrywania przeszkód, przewidywany czas lotu co najmniej 35 minut, zasięg lotu co najmniej 6000m, aparatura sterująca z wbudowanym wyświetlaczem, w zestawie min. 3 zestawy śmigieł lub więcej, akumulator 1 szt. lub więcej, aparatura sterująca , kabel USB , ładowarka, osłona transportowa, zapasowe drążki aparatury.
7.2 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (zestaw nagłośnieniowy): Zestaw nagłośnieniowy typu all in one, moc min. 920 W RMS lub więcej, min. 2 subwoofery, min. osiem głośników satelitarnych, Subwoofer 10” w obudowie bass reflex powinien posiadać wzmacniacz klasy D aktywny z limiterem, ochrona przed zwarciem, przegrzaniem i przepieciem oraz mikser min. 4-kanałowy z cyfrowymi ustawieniami wstepnymi efektów. Zestaw musi być wyposażony w zlacze Bluetooth. Gniazda kompatybilne ze standardem combo i Speakon. Ponadto subwoofer wyposażony jest w 4 cyfrowe ustawienia systemowe, kołnierz gwintowany oraz uchwyty do przenoszenia. Do zestawu należą min. dwa subwoofery 10" klasy D z jednym modulem miksujacym i min. osiem glosników satelitarnych, min. dwa adaptery, min. drazek dystansowy i odpowiedni kabel glośnikowy. Waga zestawu nie więcej niż 65kg.
7.3 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (mikrofon bezprzewodowy): Bezprzewodowy system mikrofonowy, typ analogowy, odbiornik różnicowy z metalową obudową, zewnętrzne anteny, automatyczne zarządzanie częstotliwościami transmisji i ich synchronizacja za pośrednictwem zdalnego kanału, pełne strojenie w szerokim zakresie pasma częstotliwości UHF, 823 MHz – 832 MHz, 8- 12 kompatybilnych kanałów, odbiornik różnicowy w obudowie rack , mikrofon min. 1 szt. dynamiczny z nadajnikiem ręcznym, zasilacz sieciowy, uchwyt mikrofonu, dwie anteny, baterie AA, zestaw montażowy rack, pokrowiec.

3. Dopuszcza się odchyłkę od podanych wymiarów +/- 10%.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie eksploatowany), wolny od wad fizycznych.
5. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony na adres Centrum Sportów Wodnych, ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki w dniach roboczych w godzinach 7:30-14:30.
6. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o dostawie z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem..
8. Ilekroć w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą spełniały kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis materiałów i produktów równoważnych oraz wykazać, że spełniają one kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności.
9. Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2020 w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” Priorytet nr 4 Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34522100-3 - Łodzie żaglowe

34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 16417,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63887,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63887,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT ROAD Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 781 174 42 12, Regon: 634 567 492

7.3.3) Ulica: ul. Strzeszyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-479

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63887,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109199,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109199,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109199,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sport Sails Center Izabela Baranowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 555 182 30 71, Regon 220157470

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 48

7.3.4) Miejscowość: Rytel

7.3.5) Kod pocztowy: 89-642

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109199,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 259 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 3 w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do godz. 9:00 dnia 22 grudnia 2023 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20401,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAILOVNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5862320395, REGON: 367779980

7.3.3) Ulica: ul. Chwaszczyńska 131B

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-571

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.