eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe WarpnoModernizacja obiektów budowlanych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Warpnie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów budowlanych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Warpnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWE WARPNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Warpno

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-022

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913129660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowewarpno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowewarpno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów budowlanych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Warpnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cff7c5b-f80d-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021813/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja obiektów budowlanych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Warpnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282075

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NW.ZP-04.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1794380,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Termomodernizacja budynku Przedszkola przy ul. Kościuszki 47
w Nowym Warpnie
Miejsce robót – budynek Przedszkola przy ul. Kościuszki 47 w Nowym Warpnie, działka nr 861, obręb Nowe Warpno 1.

Przedmiotem robót jest:
• remont dachu polegający na:
◦ remont konstrukcji dachowej przez wymianę elementów skorodowanych stanowiących około 30%
elementów konstrukcji,
◦ dociepleniu dachu,
◦ wymianę pokrycia dachowego,

• remont elewacji zewnętrznej polegający na:

◦ demontażu elementów znajdujących się na elewacji,
◦ przewiduje się skucie 30% starych tynków w miejscach, w których jest on odparzony,
◦ oczyszczenie pozostałych tynków, uzupełnienie ewentualnych ubytków,
◦ zagruntowanie ścian zewnętrznych,
◦ wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych,
◦ wykonanie nowych tynków zewnętrznych we wskazanym zakresie,
◦ wykonanie nowej elewacji tynkowanej z odciskiem drewna we wskazanym zakresie,
◦ ponowny montaż zdemontowanych elementów przeznaczonych do ponownego montażu,

• wykonanie izolacji termicznej stropu piwnicy,
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• zmiana wykończenia schodów zewnętrznych,
• montaż balustrad i pochwytu,
• wycinka 12 szt. drzew

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 1056901,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II – Remont wraz z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej (dawne gimnazjum) oraz remont budynku głównego Szkoły Podstawowej przy pl. Zwycięstwa 6 w Nowym Warpnie.
Miejsce robót – budynki Szkoły Podstawowej przy pl. Zwycięstwa 6 w Nowym Warpnie.

Zakres robót obejmuje:

- budynek Szkoły Podstawowej (byłe Gimnazjum)
• remont dachu polegający na:
◦ ociepleniu dachu od wewnątrz,
◦ umycie poszycia dachowego,
• demontaż, naprawa i montaż instalacji odgromowej,
• remont elewacji zewnętrznej polegający na:
◦ demontażu elementów znajdujących się na elewacji,
◦ przewiduje się skucie 30% starych tynków w miejscach, w których jest on odparzony,
◦ oczyszczenie pozostałych tynków, uzupełnienie ewentualnych ubytków,
◦ zagruntowanie ścian zewnętrznych,
◦ wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych,
◦ wykonanie nowych tynków zewnętrznych we wskazanym zakresie,
◦ wykonanie gzymsów na elewacjach we wskazanym zakresie
◦ oczyszczenie i zachowanie rysunku elewacji frontowej,
◦ wykonanie nowej elewacji drewnianej we wskazanym zakresie,
◦ montaż zdemontowanych elementów przeznaczonych do ponownego montażu
• wykonanie izolacji termicznej stropu piwnicy,
• wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej,
• zmiana wykończenia stopnia zewnętrznego,
• remont stropu międzykondygnacyjnego:
◦ demontaż wszystkich warstw, pozostawienie sufitu właściwego,
◦ wzmocnienie konstrukcji,
◦ zabezpieczenie p.poż stropu,
◦ montaż nowych warstw podłogowych,
◦ montaż sufitu podwieszanego,
• skucie posadzki w pomieszczeniach sanitarnych wraz ze zmianą rozmieszczenia instalacji,
• wyburzenie ścian działowych,
• montaż nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej,
• demontaż warstw wykończeniowych podłogowych – montaż nowych,
• montaż wyposażenia wnętrza,
• wykonanie instalacji elektrycznych:
• instalację oświetlenia podstawowego,
• instalację oświetlenia awaryjnego w zakresie oświetlenia ewakuacyjnego,
• instalację gniazd wtykowych 230V i 400V,
• instalację uziemiającą,
• instalację odgromową,
• ochronę przeciwprzepięciową,
• montaż wyłącznika głównego budynku WGB,
• montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądy PWP.

- budynek główny Szkoły Podstawowej
• remont odwodnienia dachu polegający na:
◦ demontażu rynny,
◦ demontażu rury spustowej,
◦ montażu nowej rynny,
◦ montażu dwóch rur spustowych
• remont elewacji zewnętrznej polegający na:
◦ demontażu elementów znajdujących się na elewacji
◦ przewiduje się skucie 30% starych tynków w miejscach, w których jest on odparzony,
◦ oczyszczenie pozostałych tynków, uzupełnienie ewentualnych ubytków,
◦ zagruntowanie ścian zewnętrznych,
◦ odmalowanie elewacji,
◦ montaż zdemontowanych elementów przeznaczonych do ponownego montażu
• zamontowanie zadaszenia nad schodami przy wejściu do budynku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262522-6 - Roboty murarskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45314310-7 - Układanie kabli

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32427000-2 - System sieciowy

32423000-4 - Gniazda sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 1150186,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1056901,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2220053,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1056901,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Westpom Building Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513228971

7.3.3) Ulica: ul. Krajobrazowa 5a

7.3.4) Miejscowość: Dobra

7.3.5) Kod pocztowy: 72-003

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1056901,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150186,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1788955,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1150186,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JK Adam Kania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510104642

7.3.3) Ulica: ul. Małkowskiego 19/2

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-306

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150186,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.