Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00551122/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Strefa odpoczynku i relaksu dla mieszkańców osiedla Lenartowice w Kędzierzynie-Koźlu - B.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Strefa odpoczynku i relaksu dla mieszkańców osiedla Lenartowice w Kędzierzynie-Koźlu - B.O.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2257b0eb-e124-480a-9aa6-583698f580b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023525/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Strefa odpoczynku i relaksu dla mieszkańców osiedla Lenartowice w Kędzierzynie-Koźlu - B.O.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.61.2024.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24999,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz doposażenie strefy odpoczynku i relaksu dla mieszkańców osiedla Lenartowice w Kędzierzynie-Koźlu.
B. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawa elementów małej architektury
2) wykonanie ciągu pieszego;
3) prace porządkowe i wyrównanie terenu.
C. Wykonanie zamówienia obejmuje ponadto:
1) informowanie Zamawiającego o bieżącym stanie realizacji zadania. W szczególności przed każdym etapem zakończenia prac zanikających. Zamawiający będzie kontrolował sposób ich wykonania w celu weryfikacji czy zostały zachowane wszystkie standardy. Jeżeli warunki te nie zostaną dotrzymane i powstaną z tego faktu wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie do rozebrania miejsca prac zanikających i jego wykonania ponownie zgodnie z założeniami Zamawiającego. Wszystkie te czynności ponownego wykonania Wykonawca wykona na własny koszt;
2) uporządkowanie i wyrównanie terenu po wykonaniu wszystkich prac, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na całym terenie objętym zakresem prac, w miejscach gdzie się pojawiły ubytki ziemi oraz traw, Wykonawca naprawi te miejsca i dokona siewu trawy, na którą udzieli jednorocznej gwarancji liczonej od daty odbioru końcowego całego zadania;
3) remonty i naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni chodników;
4) transport sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem na własny koszt;
D. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
• prace w zakresie wykonania nawierzchni brukowanej
E. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 875 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
F. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia,mapa zagospodarowania terenu, Projektowane postanowienia umowy zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
G. Zamawiający udostępnia przedmiar, który ma charakter wyłącznie pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 5 części zamówienia
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KP PSP w Kędzierzynie-Koźlu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych w sieci podmiotów działających na terytorium Polski w 2025 r.
- Usługa ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie Koźlu
- Bieżące i interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa budowy wielofunkcyjnego mini boiska osiedlowego na terenie osiedla Miejsce Kłodnickie (etap I - wykonanie dok.projektowej) - B.O. - III postępowanie
- Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu I
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw w Gródku nad Dunajcem
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Stromej w Psarach
- Modernizacja placu zabaw w Rożnowie
- Modernizacja placu zabaw w Stężycy
- Budowa zespołu klubów dziecięcych wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Unii Europejskiej/Tęczowej na działce nr 650/32, obręb 0001, jedn. ew. 080905_4 Nowogród Bobrzański
- Budowa zespołu klubów dziecięcych wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Unii Europejskiej/Tęczowej na działce nr 650/32, obręb 0001, jedn. ew. 080905_4 Nowogród Bobrzański
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.