Og³oszenie z dnia 2024-11-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00580764/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Dzia³oszyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DZIA£OSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413526005
1.5.8.) Numer faksu: 413526900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzialoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzialoszyce.eobip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Dzia³oszyce
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2601f53c-f80b-49d4-bc30-717d9e83e980
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00580599
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00104967/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej od 01.01.2025 do 31.12.2025 dla Gminy Dzia³oszyce
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.4.1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformê zakupow±, umo¿liwiaj±c± obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej.
1.4.2. Platforma zakupowa jest dostêpna pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce
1.4.3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem Platformy zakupowej i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
1.4.4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
1.4.5. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:
gmina@dzialoszyce.pl
1.4.6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy.
1.4.7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów
i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie zakupowej przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
1.4.8. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej tj.:
1.4.8.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
1.4.8.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
1.4.8.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
1.4.8.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
1.4.8.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
1.4.8.6. szyfrowanie na Platformie zakupowej odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3,
1.4.8.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
1.4.9. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
1.4.10. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf, doc, jpg ze szczególnym wskazaniem na pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 12.1. Wobec wytycznych Urzêdu Zamówieñ Publicznych przedstawiamy poni¿sze informacje.
12.1.1. W zamówieniach publicznych, Zamawiaj±cy jako administrator danych osobowych, obowi±zany jest do spe³nienia obowi±zku informacyjnego z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci:
12.1.1.1. Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
12.1.1.2. Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
12.1.1.3. pe³nomocnika Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie),
12.1.1.4. cz³onka organu zarz±dzaj±cego Wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);
12.1.1.5. osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
12.1.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
12.1.2.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dzia³oszyce,
ul. Skalbmierska 5, 28-440 Dzia³oszyce,
12.1.2.2. w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl,
12.1.2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Dzia³oszyce”, BID>II.7624.05.2024
12.1.2.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu art. 74 ustawy,
12.1.2.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
12.1.2.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
12.1.2.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
12.1.2.8. posiada Pani/Pan:
12.1.2.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
12.1.2.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
12.1.2.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
12.1.2.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
12.1.2.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
12.1.2.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
12.1.2.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
12.1.2.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12.2. Zgodnie z wytycznymi Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Wykonawca powinien z³o¿yæ stosowne o¶wiadczenie. Tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w pkt. 3.12. Formularza oferty, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 12.1. Wobec wytycznych Urzêdu Zamówieñ Publicznych przedstawiamy poni¿sze informacje.
12.1.1. W zamówieniach publicznych, Zamawiaj±cy jako administrator danych osobowych, obowi±zany jest do spe³nienia obowi±zku informacyjnego z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci:
12.1.1.1. Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
12.1.1.2. Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
12.1.1.3. pe³nomocnika Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie),
12.1.1.4. cz³onka organu zarz±dzaj±cego Wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);
12.1.1.5. osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
12.1.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
12.1.2.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dzia³oszyce,
ul. Skalbmierska 5, 28-440 Dzia³oszyce,
12.1.2.2. w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl,
12.1.2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Dzia³oszyce”, BID>II.7624.05.2024
12.1.2.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu art. 74 ustawy,
12.1.2.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
12.1.2.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
12.1.2.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
12.1.2.8. posiada Pani/Pan:
12.1.2.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
12.1.2.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
12.1.2.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
12.1.2.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
12.1.2.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
12.1.2.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
12.1.2.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
12.1.2.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12.2. Zgodnie z wytycznymi Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Wykonawca powinien z³o¿yæ stosowne o¶wiadczenie. Tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w pkt. 3.12. Formularza oferty, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BID.II.7624.05.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 700000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Dzia³oszyce od 01.01.2025 do 31.12.2025
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii
09310000-5 - Elektryczno¶æ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 7.1. Tryb oceny ofert
7.1.1. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
7.1.2. W przypadku, gdy zaoferowana cena/koszt lub istotne czê¶ci sk³adowe ceny/kosztu wydaj± siê ra¿±co niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego co do mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi
w dokumentach zamówienia lub wynikaj±cymi z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy zwróci siê do Wykonawcy o udzielenie wyja¶nieñ, w tym z³o¿enie dowodów dotycz±cych wyliczenia ceny/kosztu lub istotnych czê¶ci sk³adowych ceny/kosztu.
7.1.3. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
7.1.3.1. oczywiste omy³ki pisarskie,
7.1.3.2. oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
7.1.3.3. inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty,
niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
UWAGA:
W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1.3.3 SWZ, Zamawiaj±cy wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyra¿enie zgody na poprawienie w ofercie omy³ki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje siê za wyra¿enie zgody na poprawienie omy³ki. Zakwestionowanie przez Wykonawcê poprawienia omy³ki, o której mowa w pkt 7.1.3.3 SWZ w wyznaczonym terminie, stanowi przes³ankê odrzucenia oferty, zgodnie
z art. 226 ust. 1 pkt 11 ustawy.
7.2. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty, zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
7.2.1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:
Kryterium wyboru Waga
Cena brutto oferty 100%
7.2.2. Sposób oceny w zakresie kryterium „Cena brutto oferty” w zakresie wskazanego kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 punktów. Cena brutto oferty to wskazana przez Wykonawcê cena brutto, wyra¿ona w z³otych, za jak± Wykonawca zrealizuje zamówienie.
7.2.3. Przy ocenie ofert warto¶æ wagowa wyra¿ona w procentach bêdzie wyra¿ona w punktach (1% = 1 pkt). Punkty w ramach kryterium oceny ofert przyznane zostan± do 2 miejsca po przecinku (na zasadzie „odciêcia” kolejnych cyfr).
7.2.4. Za najkorzystniejsz± ofertê uwa¿a siê ofertê, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (100) bêd±c± sum± punktacji liczon± wg wzoru:
Cn
P = --------- * 100
Cb
gdzie:
P - suma punktów, jakie Wykonawca uzyska³ w kryterium, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - najni¿sza cena oferty niepodlegaj±cej odrzuceniu,
Cb - cena oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu.
7.2.5. Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz± ofertê wybierze ofertê Wykonawcy, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w ramach kryterium oceny ofert.
7.2.6. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zostan± z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
7.2.7. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy zawiadomi Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w postêpowaniu, a tak¿e zamie¶ci te informacje na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4.1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu, dotycz±ce:
4.1.1.1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.
4.1.1.1.1. posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej
w zakresie obrotu energi± elektryczn±, tj. posiada koncesjê w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne
4.1.1.1.2. posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej
w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, tj. posiada koncesjê
w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne - w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej
lub
posiada podpisan± aktualn± umowê z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduj± siê punkty poboru energii elektrycznej - w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej
UWAGA:
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ).
4.1.1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.
4.1.1.2.1. posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 600.000,00 z³ (sze¶æset tysiêcy z³otych z³otych),
4.1.1.2.2. jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 600.000,00 z³ (sze¶æset tysiêcy z³otych)
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – warunek, o którym mowa w pkt 4.1.1.2.1. musz± spe³niaæ ³±cznie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – warunek, o którym mowa w pkt 4.1.1.2.2. musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ).
4.1.1.3. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.
4.1.1.3.1. w okresie ostatnich 3 lat, licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie, wykona³, a przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej 2 (dwa) zamówienia (umowy) obejmuj±ce swym zakresem kompleksowe dostawy energii elektrycznej przy czym ka¿de z tych zamówieñ:
4.1.1.3.1.1. by³o ¶wiadczone przez okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy,
4.1.1.3.1.2. warto¶æ dostaw by³a nie mniejsza ni¿ 300 MWh
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – warunek, o którym mowa w pkt 4.1.1.3.1. musz± spe³niaæ ³±cznie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ).
4.1.2. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4.1.3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w pkt 4.1.1.2. i 4.1.1.3. SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
4.1.4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4.1.5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ,
w szczególno¶ci:
4.1.5.1. zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
4.1.5.2. sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
4.1.5.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje zakres prac.
4.1.6. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 4.1.1.2. i 4.1.1.3. SWZ, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy (okre¶lone w pkt 4.2. SWZ).
4.1.7. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u
w postêpowaniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.4.2.2.1. o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U.
z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê/ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty/oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ,
4.4.2.2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
4.4.2.2.3. o¶wiadczenia wykonawcy/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê
o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7-10 ustawy oraz o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê
o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±cego przes³anek wykluczenia z art. 5k Rozporz±dzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, zgodnie z Za³±cznikiem nr 8B do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4.4.2.1.1. wa¿n± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne,
4.4.2.1.2. wa¿n± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne - w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej
lub
o¶wiadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduj± siê punkty poboru energii elektrycznej –
w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej - wed³ug wzoru za³±cznik nr 10 do SWZ,
4.4.2.1.3. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
4.4.2.1.4. dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia,
4.4.2.1.5. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ. Okres wyra¿ony w latach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
4.4.1. O¶wiadczenia, dokumenty oraz pe³nomocnictwa sk³adane wraz z ofert± za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia:4.4.1.1. O¶wiadczenie - o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu, aktualne na dzieñ sk³adania ofert. Wzór o¶wiadczenia zawarty jest
w za³±czniku nr 8A do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowi³y wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia dotycz±ce tych podmiotów.
4.4.1.2. W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik – pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres, podpisane przez osobê/y upowa¿nione do reprezentacji wskazane we w³a¶ciwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowane do jednego pliku archiwum .zip,
4.4.1.3. W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postêpowaniu,
4.4.1.4. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy, sporz±dzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Za³±czniku nr 4 do SWZ.
4.4.1.5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
3.1. Wysoko¶æ wadium3.1.1. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).
3.2. Forma wadium
3.2.1. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.2.1.1. pieni±dzu,
3.2.1.2. gwarancjach bankowych,
3.2.1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.2.1.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z pó¼n. zm.).
3.3. Termin i sposób wniesienia wadium
3.3.1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w pkt 6.2.1. SWZ i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3.3.2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego –w Bank Spó³dzielczy w Chmielniku, Nr konta: 70 8483 0001 2001 0000 0425 z dopiskiem „Wadium" oraz numerem referencyjnym: BID.II.7624.05.2024 .
Zaleca siê do³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu lub jego kopii.
3.3.3. Zaleca siê, aby na przelewie umie¶ciæ informacjê:
„Wadium – dostawa energii elektrycznej”
3.3.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu winno znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
3.3.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3.2.1.2, 3.2.1.3 i 3.2.1.4 SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, zgodnie z art. 97 ust. 10 ustawy PZP.
3.3.6. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub porêczenia powinno wynikaæ jednoznacznie gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie ¿e zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, stanowi±ce podstawê do ¿±dania wyp³aty nale¿no¶ci. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert. W dokumencie gwarancji/porêczenia gwarant/porêczyciel nie mo¿e uzale¿niaæ dokonania zap³aty od spe³nienia przez beneficjenta (Gmina Dzia³oszyce) dodatkowych warunków (np. ¿±danie przes³ania wezwania zap³aty za po¶rednictwem banku prowadz±cego rachunek Gminy Dzia³oszyce, albo ¿±dania potwierdzenia przez notariusza, ¿e podpisy z³o¿one na ¿±daniu zap³aty nale¿± do osób umocowanych do wystêpowania w imieniu Gminy Dzia³oszyce, albo ¿±danie z³o¿enia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przed³o¿enia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie osób do wystêpowania
w imieniu Gminy Dzia³oszyce z ¿±daniem zap³aty).
3.3.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z dokumentu wadialnego powinno wynikaæ jednoznacznie, ¿e zobowi±zanie gwaranta obejmuje wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oraz obejmuje wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, wynikaj±ce z dzia³ania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.8. Wspólne ubieganie siê o udzielenie zamówienia1.8.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-23
INNE PRZETARGI DZIA£OSZYCE
wiêcej: przetargi DZIA£OSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Miêdzygminnego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Sadownem w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarz±dzanych przez Gminê Niedrzwica Du¿a oraz jej jednostki organizacyjne
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Pocz±tków Pañstwa Polskiego w Gnie¼nie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu O³awskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej dla potrzeb obiektów Akademii Wymiaru Sprawiedliwo¶ci zlokalizowanych w Warszawie
wiêcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.