eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2025 roku



Og³oszenie z dnia 2024-11-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka
w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka
w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a94da33-fbc1-4a9c-adf9-638dfd6e7fa0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00580902

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046162/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w UMiG w Wieliczce

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1011749

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl dostêpnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpo¶redni:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1011749

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl

2. Z³o¿enie oferty nastêpuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpo¶redni: Link bezpo¶redni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1011749 .
Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk „Przejd¼ do podsumowania”. Oferta sk³adana elektronicznie musi zostaæ podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3. Wymaga siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty), przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.

4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji "Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcê przy sk³adaniu oferty.

5. Ofertê oraz dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane wraz z ofert±, jak równie¿ wszelkie dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania, nale¿y sk³adaæ w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415 ze zm. ).

7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: - akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy. - zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

8. Z uwagi na techniczne ograniczenia formularza og³oszenia (limit znaków) pozosta³e informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 6 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i
Gminy Wieliczka z siedzib± w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1; 2. Inspektorem ochrony danych
osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzy¿aniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu; 3.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia
obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 – Prawo zamówieñ publicznych (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych
bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7.
Wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; 8. Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza og³oszenia) dalsza klauzuli informacyjnej znajduje siê w pkt 30
SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.31.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 794653,21 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2025 r. w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie miêdzy innymi: przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych, paczek pocztowych, przesy³ek kurierskich, przekazów pieniê¿nych oraz zwrotów przesy³ek niedorêczonych.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci nastêpuj±ce rodzaje przesy³ek i us³ug w szacowanej ilo¶ci jak poni¿ej:
▪ listy zwyk³e ekonomiczne – 3 030 szt.,
▪ listy zwyk³e priorytetowe – 6 050 szt.,
▪ listy ekonomiczne polecone – 50 550 szt.,
▪ listy polecone priorytetowe – 1 180 szt.,
▪ elektroniczne potwierdzenie odbioru /EPO/ - 49 000 szt.,
▪ zwrotne potwierdzenie odbioru /ZPO/ - 300 szt.,
▪ druki bezadresowe – 4 000 szt.,
▪ us³uga zwrot przesy³ki Rejestrowanej do siedziby Zamawiaj±cego w obrocie Krajowym – 6 715 szt.
2. Szczegó³owe zasady realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lone zosta³y w Formularzu cenowym (za³±cznik nr 1a do SWZ), Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
3. Wykonawca, powinien posiadaæ w ca³ym okresie wykonywania zamówienia wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej. W tym okresie Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu do okazania ww. wpis na ka¿de jego ¿±danie.
4. Wykonawca winien posiadaæ w ca³ym okresie wykonywania zamówienia umowê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, obejmuj±cej przedmiot zamówienia na kwotê co najmniej 100 000,00 brutto. W tym okresie Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu do okazania ww. umowê ubezpieczenia na ka¿de jego ¿±danie.
5. Okre¶lone w formularzu cenowym rodzaje i liczba przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê, tym samym o¶wiadczaj±c, ¿e nie bêdzie dochodzi³ z tego tytu³u roszczeñ. Do kalkulacji „ilo¶ci przesy³ek”, okre¶lonych w formularzu cenowym Zamawiaj±cy przyj±³ ¶rednie roczne ilo¶ci przesy³ek ka¿dego rodzaju, z tym, ¿e Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zlecania us³ug w innej ilo¶ci lub innego rodzaju bez zwiêkszania jednak kwoty wynagrodzenia ³±cznego okre¶lonego w umowie na podstawie z³o¿onej oferty. Faktyczne ilo¶ci zrealizowanych przesy³ek mog± odbiegaæ od podanych ¶rednich ilo¶ci.
6. Kody klasyfikacji Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
64100000-7 Us³ugi pocztowe i kurierskie
64110000-0 Us³ugi pocztowe
64120000-3 Us³ugi kurierskie
7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególno¶ci ustawie Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640, z 2024 r. poz. 467, 1222 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.) i ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj.: Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
8. Je¿eli w SWZ lub jej za³±cznikach zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one prawid³ow± realizacjê us³ug oraz zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w wy¿ej wymienionych dokumentach, tj. w szczególno¶ci w SWZ i jej za³±cznikach.
9. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z za³±cznikami poprzez odniesienie siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
9.1) Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:
9.1.1) Polskie Normy przenosz±ce normy europejskie,
9.1.2) normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych normy europejskie,
9.1.3) europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny dzia³ania wyrobu budowlanego wzglêdem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiaj±cego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylaj±cego dyrektywê Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z pó¼n. zm.),
9.1.4) wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych okre¶lone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 pa¼dziernika 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniaj±cego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylaj±cego decyzjê Rady 87/95/EWG i decyzjê Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z pó¼n. zm.),
9.1.5) normy miêdzynarodowe,
9.1.6) specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowi±zkowe, przyjêtych przez instytucjê normalizacyjn±, wyspecjalizowan± w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i sta³ego stosowania,
9.1.7) inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,
9.2) Przez normê nale¿y rozumieæ specyfikacjê techniczn± przyjêt± przez krajow±, europejsk± lub miêdzynarodow± instytucjê normalizacyjn± w celu powtarzalnego i sta³ego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowi±zkowe, w tym Polsk± Normê, normê europejsk± lub normê miêdzynarodow±.
9.3) Przepis art. 101 ust. 3, 5 i 6 uPzp stosuje siê.
10. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 20 SWZ.
11. Zamawiaj±cy informuje ¿e z uwagi na charakter zamówienia nie przewiduje siê mo¿liwo¶ci przeprowadzenia wizji lokalnej, oraz nie wymaga siê przeprowadzenia wizji lokalnej. Wszelkie niezbêdne dokumenty s± zamieszczone na stronie prowadzonego postêpowania i w zwi±zku z tym Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci ani nie stawia wymogu sprawdzenia przez wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64110000-0 - Us³ugi pocztowe

64120000-3 - Us³ugi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 uPz, t.j. zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2024 r. w obrocie krajowym w zakresie miêdzy innymi: przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych. Przewidziane zamówienia o których mowa wy¿ej okre¶la siê w ilo¶ci nie przekraczaj±cej:
- listy zwyk³e ekonomiczne S – do 500 g - 1000 szt.
- listy zwyk³e ekonomiczne M – do 1000 g - 25 szt.
- listy zwyk³e ekonomiczne L – do 2000 g - 10 szt.
- listy zwyk³e priorytetowe S – do 500 g - 1000 szt.
- listy zwyk³e priorytetowe M – do 1000 g - 10 szt.
- listy zwyk³e priorytetowe L – do 2000 g - 10 szt.
- listy ekonomiczne polecone S – do 500 g - 18000 szt.
- listy ekonomiczne polecone M – do 1000 g - 100 szt.
- listy ekonomiczne polecone L – do 2000 g - 10 szt.
- listy polecone priorytetowe S – do 500 g - 900 szt.
- listy polecone priorytetowe M – do 1000 g - 100 szt.
- listy polecone priorytetowe L – do 2000 g - 50 szt.
- Elektroniczne potwierdzenie odbioru /EPO/ - 18000 szt.
- Zwrotne potwierdzenie odbioru /ZPO/ - 200 szt.
Zamówienie zostanie udzielone w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wykraczaj±cych poza regularn± dzia³alno¶æ Zamawiaj±cego, np. w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wys³ania zawiadomieñ lub informacji do mieszkañców gminy Wieliczka które nie by³y przewidziane na etapie przygotowywania nin. postêpowania.
Zamówienie to zostanie udzielone na warunkach, które zostan± wynegocjowane w ramach zamówienia z wolnej rêki przeprowadzonym zgodnie z art. 214 – 217 uPzp, t.j. po negocjacjach z jednym Wykonawc±, wybranym w nin. postêpowaniu. Przedmiotem negocjacji bêdzie w szczególno¶ci cena jednostkowa brutto za wys³anie przesy³ek. Warunki p³atno¶ci, kar umownych, standardów wykonania zamówienia oraz pozosta³e warunki wykonania zamówienia, w tym warunki umowy, bêd± brzmia³y tak jak dla zamówienia podstawowego, z uwzglêdnieniem zmian w zakresie terminów oraz ilo¶ci przesy³ek)
Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia na ca³y zakres o którym mowa w nin. punkcie, lub na jego czê¶æ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia o którym mowa w art 214 ust. 1 pkt 7 uPzp, równie¿ w przypadku, je¿eli w trakcie negocjacji Wykonawca postawi Zamawiaj±cemu warunki wykonania zamówienia, które Zamawiaj±cy uzna za niekorzystne dla Zamawiaj±cego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadaj± wymaganiom opisanym w SWZ oraz nie podlegaj± odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie wyznaczonych przez Zamawiaj±cego kryteriów. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która zdobêdzie najwy¿sz± ³±czn± punktacjê przyznan± ofertom w kryteriach oceny ofert. Punkty bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¿eli przy zastosowaniu wymienionego zaokr±glenia nie wystêpuje ró¿nica w ilo¶ci przyznanych punktów wynikaj±ca z ma³ej ró¿nicy zaoferowanych cen. Najwy¿sza mo¿liwa do uzyskania ³±czna ilo¶æ punktów to 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek pocztowych, w których bêdzie istnia³a mo¿liwo¶æ odbioru przesy³ek awizowanych na terenie gminy Wieliczka

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy posiadaj± wpis do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640, z 2024 r. poz. 467, 1222).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przez Wykonawców podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przez Wykonawców podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – wype³niony i podpisany formularz oferty sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1. Formularz cenowy – wype³niony i podpisany Formularz cenowy sporz±dzony na podstawie wzoru formularza stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – sporz±dzone zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ i podpisane. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2.1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W/w dotyczy równie¿ odpowiednio wspólników spó³ki cywilnej, którzy traktowani bêd± jak wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê u dzielenie zamówienia publicznego
3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. odpis z KRS, odpis CEiIoDG, odpowiednie pe³nomocnictwa), o których mowa w pkt 29 SWZ.
4. o¶wiadczenie z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w pkt 16.1.5.2) SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty dokument
ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Pe³nomocnictwo musi przyj±æ tak± sam± formê jak sk³adana oferta (art. 99 § 1 KC).
5. O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
6.1) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
pkt 16.1.2) SWZ, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których
realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców,
którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, przy czym w takim wypadku Wykonawcy wraz z
ofert± zobowi±zani s± z³o¿yæ o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy
(o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 8.2.4) SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,
2) udzia³u lub zmiany podwykonawców,
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikaj±cej ze zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i us³ug (VAT) od dnia wej¶cia w ¿ycie ustawowej zmiany,
4) zmian prowadz±cych do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy,
5) zmiany o której mowa w § 4 ust. 8 nin. umowy,
6) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia w zakresie rodzajów przesy³ek okre¶lonych poni¿ej oraz zgodnie z art. 433 pkt 1 uPzp Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± wielko¶æ ¶wiadczenia w nastêpuj±cych
ilo¶ciach:
- listy zwyk³e ekonomiczne S – do 500 g - 1000 szt.
- listy zwyk³e ekonomiczne M – do 1000 g - 25 szt.
- listy zwyk³e ekonomiczne L – do 2000 g - 10 szt.
- listy zwyk³e priorytetowe S – do 500 g - 1000 szt.
- listy zwyk³e priorytetowe M – do 1000 g - 10 szt.
- listy zwyk³e priorytetowe L – do 2000 g - 10 szt.
- listy ekonomiczne polecone S – do 500 g - 18000 szt.
- listy ekonomiczne polecone M – do 1000 g - 100 szt.
- listy ekonomiczne polecone L – do 2000 g - 10 szt.
- listy polecone priorytetowe S – do 500 g - 900 szt.
- listy polecone priorytetowe M – do 1000 g - 100 szt.
- listy polecone priorytetowe L – do 2000 g - 50 szt.
- Elektroniczne potwierdzenie odbioru /EPO/ - 18000 szt.
- Zwrotne potwierdzenie odbioru /ZPO/ - 200 szt.

c.d. w sekcji IX nin. og³oszenia

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1011749

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

c.d. przewidywamych zmian umowy:
7) Zamawiaj±cy dzia³aj±c zgodnie z art. 439 uPzp przewiduje mo¿liwo¶æ waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy na nastêpuj±cych zasadach:
1) Zmiana wynagrodzenia musi byæ zwi±zana ze zmian± kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia oraz jest mo¿liwa jednorazowo, w oparciu o wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (ogó³em) publikowanego raz na miesi±c przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (dalej: „wska¼nik GUS”).
2) Przez zmianê kosztów rozumie siê wzrost kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
3) Waloryzacja mo¿e nast±piæ na podstawie wniosku z³o¿onego przez jedn± ze stron umowy nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy licz±c od daty zawarcia umowy/terminu sk³adania ofert1.
4) Zwiêkszenie wynagrodzenia nast±pi w przypadku gdy skumulowany wzrost cen pocz±wszy od miesi±ca w którym zawarto umowê/up³yn±³ termin sk³adania ofert, na moment z³o¿enia wniosku przez stronê, bêdzie wiêkszy ni¿ 15%.
Zmniejszenie wynagrodzenia nast±pi w przypadku gdy skumulowany spadek cen, pocz±wszy od miesi±ca w którym zawarto umowê/up³yn±³ termin sk³adania ofert, na moment z³o¿enia wniosku przez stronê, bêdzie wiêkszy ni¿ 15%.
5) Waloryzacji podlegaæ bêdzie wy³±cznie wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy za us³ugi pozosta³e do wykonania
w okresie podlegaj±cym waloryzacji, to jest us³ugi pozosta³e do wykonania pocz±wszy od dnia z³o¿enia wniosku o waloryzacjê wynagrodzenia.
6) Sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia: Strona wystêpuj±ca z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia musi wykazaæ, ¿e zmiana u¿ytych do realizacji zamówienia kosztów wzglêdem kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie wynika ze zmiany wska¼nika GUS i mia³a faktyczny wp³yw na koszty wykonania zamówienia. Tym samym wniosek ten musi zawieraæ propozycjê zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem oraz dokumenty niezbêdne do oceny, w szczególno¶ci:
a) szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej zmienionej wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatno¶ci propozycji do zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcê, wraz z okre¶leniem kategorii (rodzaju) i warto¶ci kosztów, przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie lub ustalonego w wyniku poprzedniej waloryzacji, których zmiana mo¿e uzasadniaæ wyst±pienie z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia oraz sposób obliczania ich zmiany i prezentacji obliczeñ. Przedstawiona kalkulacja musi w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci wykazywaæ wp³yw zmiany wska¼nika koryguj±cego na wysoko¶æ dotychczas stosowanych cen materia³ów lub kosztów w rozliczeniach Stron;
b) dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ wyst±pienia z wnioskiem (w szczególno¶ci, jego zgodno¶æ z zasadami zmiany wynagrodzenia okre¶lonymi w niniejszym ustêpie) oraz prawid³owo¶æ obliczeñ w zakresie zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania umowy oraz wnioskowanej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy.
7) £±czna maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy wynosi 5% wynagrodzenia ca³kowitego brutto.
8) Wysoko¶æ cen jednostkowych po waloryzacji nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ ceny jednostkowe przyjête w cenniku zaakceptowanym przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej dla us³ug powszechnych obowi±zuj±cym na dzieñ z³o¿enia wniosku o zmianê wynagrodzenia
9) Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, o ile przedmiotem umowy z podwykonawc± s± us³ugi, a okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.